Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
03-12-2018 10:11
Ze is het schoonzusje geweest van Diana en toen zij met Andrew ging trouwen werd ze eerst gezien als frisse wind.
Maar al snel werd ze continu vergeleken met Diana en kwamen er ook van die lulkoek verhalen als nu. Same old, same old.
Fergie was grappig. Ze blunderde wel eens, zei precies de verkeerde dingen en lachte veel en hard
Miskotto schreef:
03-12-2018 10:03
Kate heeft heeel veel verplichtingen en daarnaast ook nog eens 3 kinderen waarvan 1 baby die waarschijnlijk nog niet helemaal door slaapt, ze heeft ook een man waar ze zo nu en dan aandacht aan moet besteden, en ze heeft ook haar ouders broers en zussen waar ze ook de nodige aandacht aan moet geven, waar zou Kate de tijd vandaan moeten halen om ook nog eens ruzie te maken met Meghan.

Meghan daarentegen heeft ook best veel verplichtingen, ze is zwanger en dat is een spannende periode, ook bij haar vraag ik me af waar ze de tijd vandaan moet halen om te ruziën met Kate.
Let op ! Binnenkort gaan Meghan en Kate samen ergens verschijnen, hiermee zullen ze de geruchten ontkrachten.
Of toch ongeveer: Hoezo ruzie? Kate Middleton enthousiast over Meghans baby: “Kijk er naar uit”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181203_04006055
Oke, ik wilde toch iets anders zien dan Kate's borst.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kate niet heeeeel overdreven enthousiast reageren hoor.
Gewoon een heel normaal kletspraatje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het zijn geen professionele filmkwaliteit nee. :)
Net zoals dit gewoon een kletspraatje is, is het dat met die ruzies waarschijnlijk ook. Maar elk klein ding wordt dus door de media enorm opgeblazen. Niet dat alles er altijd koek en ei zal zijn, maar dat is het in geen enkele familie lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
03-12-2018 09:56
Ze is denk ik niet zo populair als Kate en daar speelt de media op in, die toch de kranten moeten vullen. Fergie was destijds ook altijd de sjaak.

Of andersom.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
03-12-2018 10:03
Kate heeft heeel veel verplichtingen en daarnaast ook nog eens 3 kinderen waarvan 1 baby die waarschijnlijk nog niet helemaal door slaapt, ze heeft ook een man waar ze zo nu en dan aandacht aan moet besteden, en ze heeft ook haar ouders broers en zussen waar ze ook de nodige aandacht aan moet geven, waar zou Kate de tijd vandaan moeten halen om ook nog eens ruzie te maken met Meghan.

Meghan daarentegen heeft ook best veel verplichtingen, ze is zwanger en dat is een spannende periode, ook bij haar vraag ik me af waar ze de tijd vandaan moet halen om te ruziën met Kate.
Let op ! Binnenkort gaan Meghan en Kate samen ergens verschijnen, hiermee zullen ze de geruchten ontkrachten.

Zoals koningin Laetizia met haar schoonmoeder dat deden een paar dagen ná die kerkdienst
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
03-12-2018 10:59
Fergie was grappig. Ze blunderde wel eens, zei precies de verkeerde dingen en lachte veel en hard

Dit, en ik vond haar ook knap met haar rode lokken.

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 03-12-2018 19:33
29.30% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
03-12-2018 11:12
Of toch ongeveer: Hoezo ruzie? Kate Middleton enthousiast over Meghans baby: “Kijk er naar uit”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181203_04006055

Ik weet niet of de geruchten kloppen of niet, het gaat mij ook niet aan, maar een ruzie delen met de camera zou Kate natuurlijk nooit doen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding


Prachtige jurk. Staat Kate beeldig. Vooral de lengte staat haar goed, zodat er geen magere benen te zien zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Kate's lijf is buiten proportioneel dun in vergelijking met haar gezicht, jammer.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-12-2018 00:52
Kate's lijf is buiten proportioneel dun in vergelijking met haar gezicht, jammer.

Dát zeg je goed. Dat vind ik wel vaker van dunne dames.

Ik vind magere benen niet mooi.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zo straks bij RTL-Boulevard:

Piers Morgan laaiend om 'onbeleefd gedrag' Meghan Markle https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... r-carriere
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-12-2018 20:07
Zo straks bij RTL-Boulevard:

Piers Morgan laaiend om 'onbeleefd gedrag' Meghan Markle https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... r-carriere
Guttegut, moeilijk hè, een blauwtje lopen.
Alsof Piers Morgan zo’n makkelijk persoon is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
05-12-2018 20:27
Guttegut, moeilijk hè, een blauwtje lopen.
Nou precies, hij begon haar te volgen. En nu gaan janken dat ze hem gebruik heeft? Tuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
En daarbij, ze zijn nu al tijden verloofd/getrouwd.
Waarom er nu pas mee komen?

Ik zie niet echt wat er onbeleefd is. Ze was geen onbekende b-actrice want Suits was toen al een hit. Ze heeft Harry ontmoet en dat nam snel een vlucht en heeft ze besloten haar carrière stop te zetten. Ik zie nergens iets staan waarvan ik denk, jeetje wat onbeleefd. Ik heb ook wel eens gesprekjes met potentiële prospects wat daarna niks wordt, sjonge wat een diva's allemaal die mij gebruiken. :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Piers Morgan is 53 jaar en heeft vier kinderen. Ik had hem wel ouder geschat. Ik vind hem helemaal niet bij Megan passen. Ik weet niet of hij dacht een relatie met haar te krijgen. Ik dacht juist dat hij haar als goede vriendin had gedacht.

Hij staat wel hoog aangeschreven bij het Britse volk las ik ergens. De interviews met Thomas Markle in Good morning Brittain deed hij ook, samen met een vrouwelijke collega.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Piers Morgan is een aartsconservatieve, vrouwonvriendelijke man. Zo'n type 'gênante oom' en consequent een van de meest gehate publieke Britse figuren.

Alles wat ik over Meghan lees staat daar lijnrecht tegenover. Het verbaast me dus niks dat dat geen grote vriendschap werd zodra ze hem een beetje leerde kennen.

Dat hij dat gelijk draait naar 'ze heeft me gebruikt' toont eerder weer zijn eigen karakter. Ik denk dat hij vooral baalt omdat hij graag royal connecties had gewild. Tja...
Welnee, hij had graag Meghan gewild.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
06-12-2018 12:00
Piers Morgan is een aartsconservatieve, vrouwonvriendelijke man. Zo'n type 'gênante oom' en consequent een van de meest gehate publieke Britse figuren.

Alles wat ik over Meghan lees staat daar lijnrecht tegenover. Het verbaast me dus niks dat dat geen grote vriendschap werd zodra ze hem een beetje leerde kennen.

Dat hij dat gelijk draait naar 'ze heeft me gebruikt' toont eerder weer zijn eigen karakter. Ik denk dat hij vooral baalt omdat hij graag royal connecties had gewild. Tja...
Ik snap niet dat een volwassen man zich zo laat kennen, het zou hem maar al te goed uitkomen om een Royal als BFF te hebben, Meghan kon in Amerika al niet meer normaal over straat voordat ze Harry ontmoette vanwege haar rol in Suits, dus waar zou ze Piers voor nodig gehad hebben?
En het komt vaak genoeg voor dat je denkt een klik met iemand te hebben wat achteraf toch niet zo blijkt te zijn, en ik denk dat dit zo een geval is.
Dus Piers zet zichzelf vreselijk te kakken, en grote kans dat H&M zich nooit door hem zullen laten intervieuwen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dus niet over één keertje afspreken. Piers dacht dat ze echt vrienden waren. Dus géén lovers als ik het goed heb begrepen:

Piers Morgan haalt fel uit naar Meghan Markle
https://www.ad.nl/show/piers-morgan-haa ... haring_web

Piers Morgan haalt fel uit naar Meghan Markle

Piers Morgan (53) heeft in zijn column in de Daily Mail flink uitgehaald naar hertogin van Sussex Meghan Markle (37) met wie hij jaren geleden bevriend was. Volgens de Britse presentator gebruikte Meghan hem alleen als opstapje voor haar carrière als actrice.
Showredactie 05-12-18, 18:49

De twee kwamen in 2015 met elkaar in contact via Twitter. Piers besloot een aantal sterren van de Amerikaanse dramaserie Suits te volgen op Twitter, waaronder Markle. ,,Binnen een paar minuten stuurde ze mij een privé-bericht terug: Hallo daar, dank voor het volgen. Ik ben een grote fan van jou!’’, schrijft Piers in zijn column. ,,Ik antwoordde en de maanden daarop stuurden we elkaar geregeld berichtjes.’’

In 2016 zagen ze elkaar voor het eerst in een pub in Londen. ,,We hadden een hele gezellige tijd’’, schrijft Piers over de tijd waarin Meghan amper nog bekend was. ,,Ze vroeg me advies over haar carrière en de media en zei dat ze graag eens in Good Morning Britain wilde komen als ze weer in Londen was. In de taxi terug schreef ze op Twitter hoe leuk ze het vond om haar vriend - ik - weer te zien.’’

Carrièreboost

Maar direct na die ontmoeting was het over met de vriendschap. ,,Meghan ging die avond naar een diner waar ze prins Harry ontmoette. Ze ging met hem op date en daarna heb ik nooit meer iets van haar gehoord. Geen woord.’’

Piers is laaiend op het ‘onbeleefde gedrag’ van de huidige vrouw van Harry. ,,Ik ben door een b-actrice gebruikt om haar carrière een boost te geven. Toen een belangrijker en invloedrijker persoon in beeld kwam, prins Harry in dit geval, werd ik meteen gedumpt’’, beklaagt hij zich.

De Brit zegt niet verbaasd te zijn dat er verhalen naar buiten komen van Meghan die zich zou gedragen als een veeleisende diva die het personeel tot waanzin drijft. ,,Vanwege de ongelukkige ervaring die ik met haar heb gehad, verrast dat me helemaal niet.’’
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
06-12-2018 12:00
Piers Morgan is een aartsconservatieve, vrouwonvriendelijke man. Zo'n type 'gênante oom' en consequent een van de meest gehate publieke Britse figuren.

Alles wat ik over Meghan lees staat daar lijnrecht tegenover. Het verbaast me dus niks dat dat geen grote vriendschap werd zodra ze hem een beetje leerde kennen.

Dat hij dat gelijk draait naar 'ze heeft me gebruikt' toont eerder weer zijn eigen karakter. Ik denk dat hij vooral baalt omdat hij graag royal connecties had gewild. Tja...

Dat geloof ik niet. Ik denk dat hij bij het merendeel van de Britten hoog aangeschreven staat.

https://youtu.be/cp9R5LfmqYA America's Got Talent 2015 - Siro A Piers Morgan Hits Golden Buzzer for a Creative Dance Group

https://youtu.be/dnp-8GrHOIk[i] Paul Potts stuns the judges singing Nessun Dorma | Audition | Britain's Got Talent 2007[/i]

https://youtu.be/RxPZh4AnWyk Susan Boyle - Britains Got Talent 2009 Episode 1 - Saturday 11th April | HD High Quality
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-12-2018 13:35
Dat geloof ik niet. Ik denk dat hij bij het merendeel van de Britten hoog aangeschreven staat.

https://youtu.be/cp9R5LfmqYA America's Got Talent 2015 - Siro A Piers Morgan Hits Golden Buzzer for a Creative Dance Group

https://youtu.be/dnp-8GrHOIk[i] Paul Potts stuns the judges singing Nessun Dorma | Audition | Britain's Got Talent 2007[/i]

https://youtu.be/RxPZh4AnWyk Susan Boyle - Britains Got Talent 2009 Episode 1 - Saturday 11th April | HD High Quality
Ik woon in Londen en lees veel in de Britse pers en heb daadwerkelijk nog nooit iemand iets positiefs over Piers Morgan horen zeggen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-12-2018 13:25
Het gaat dus niet over één keertje afspreken. Piers dacht dat ze echt vrienden waren. Dus géén lovers als ik het goed heb begrepen:

Piers Morgan haalt fel uit naar Meghan Markle
https://www.ad.nl/show/piers-morgan-haa ... haring_web

Piers Morgan haalt fel uit naar Meghan Markle

Piers Morgan (53) heeft in zijn column in de Daily Mail flink uitgehaald naar hertogin van Sussex Meghan Markle (37) met wie hij jaren geleden bevriend was. Volgens de Britse presentator gebruikte Meghan hem alleen als opstapje voor haar carrière als actrice.
Showredactie 05-12-18, 18:49

De twee kwamen in 2015 met elkaar in contact via Twitter. Piers besloot een aantal sterren van de Amerikaanse dramaserie Suits te volgen op Twitter, waaronder Markle. ,,Binnen een paar minuten stuurde ze mij een privé-bericht terug: Hallo daar, dank voor het volgen. Ik ben een grote fan van jou!’’, schrijft Piers in zijn column. ,,Ik antwoordde en de maanden daarop stuurden we elkaar geregeld berichtjes.’’

In 2016 zagen ze elkaar voor het eerst in een pub in Londen. ,,We hadden een hele gezellige tijd’’, schrijft Piers over de tijd waarin Meghan amper nog bekend was. ,,Ze vroeg me advies over haar carrière en de media en zei dat ze graag eens in Good Morning Britain wilde komen als ze weer in Londen was. In de taxi terug schreef ze op Twitter hoe leuk ze het vond om haar vriend - ik - weer te zien.’’

Carrièreboost

Maar direct na die ontmoeting was het over met de vriendschap. ,,Meghan ging die avond naar een diner waar ze prins Harry ontmoette. Ze ging met hem op date en daarna heb ik nooit meer iets van haar gehoord. Geen woord.’’

Piers is laaiend op het ‘onbeleefde gedrag’ van de huidige vrouw van Harry. ,,Ik ben door een b-actrice gebruikt om haar carrière een boost te geven. Toen een belangrijker en invloedrijker persoon in beeld kwam, prins Harry in dit geval, werd ik meteen gedumpt’’, beklaagt hij zich.

De Brit zegt niet verbaasd te zijn dat er verhalen naar buiten komen van Meghan die zich zou gedragen als een veeleisende diva die het personeel tot waanzin drijft. ,,Vanwege de ongelukkige ervaring die ik met haar heb gehad, verrast dat me helemaal niet.’’
Ik heb het oorspronkelijke stuk gelezen en ze zijn één keer anderhalf uur samen in de pub geweest nadat ze een tijdlang contact online hadden. Ik weet niet welke boost hij denkt aan Meghans carrière te hebben gegeven, maar Piers Morgan komt nu gewoon weer over als altijd en hij krijgt weer wat aandacht door met haar naam te strooien.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... g-way.html
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-12-2018 13:35
Dat geloof ik niet. Ik denk dat hij bij het merendeel van de Britten hoog aangeschreven staat.

https://youtu.be/cp9R5LfmqYA America's Got Talent 2015 - Siro A Piers Morgan Hits Golden Buzzer for a Creative Dance Group

https://youtu.be/dnp-8GrHOIk[i] Paul Potts stuns the judges singing Nessun Dorma | Audition | Britain's Got Talent 2007[/i]

https://youtu.be/RxPZh4AnWyk Susan Boyle - Britains Got Talent 2009 Episode 1 - Saturday 11th April | HD High Quality
Welnee, het is algemeen bekend dat Piers Morgan zo'n beetje "the most hated man in Britain" is.

Een paar linkjes van Britains got talent van jaren terug hebben daar verder weinig mee te maken. Ten eerste zat hij daar natuurlijk niet om gezellig te doen maar juist omdat heftige judges meer prikkelende tv opleveren. En ten tweede is hij ondertussen al heel lang geen judge meer.

Slinger je Google maar even aan. Als je zoekt op Piers Morgan wordt al automatisch aangevuld met "most unpopular", "why do people hate Piers Morgan so much", etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven