Entertainment alle pijlers

Project Catwalk!

05-09-2011 21:30 839 berichten
Alle reacties Link kopieren
2130 rtl 5

Realityserie

waarin twaalf gretige en getalenteerde fashion designers het tegen elkaar opnemen in de hoop hun droom, naam maken in de modewereld, te realiseren. De lat ligt hoog: veel creativiteit en een flinke portie lef zijn must-haves om de vakjury te overtuigen. In hun strijd naar de finale worden de ontwerpers gecoacht door fashion consultant Carlo Wijnands. Jury: Jan Taminiau, Olcay Gulsen en Stacey Rookhuizen.

Nou , daarom was bjorn zoveel in beeld...
Waarom was de jury zo lyrisch over dat eendepak? Wordt dat echt mode, zo'n vogelkont? *Gaat Foppe vertellen dat hij hip is*
Ik vind hier dingen van.
Wel grappig dat iedereen Björn afzeek en het een copy van Addy bleek.
Ja , addy kon moeilijk zeggen dat de jurk lelijk was :-)
Zou wel handig zijn Caaf, dan lijkt mijn kont ineens heel slank
Haha true Eefje
Waarom doet Stees één Duitse zoen en niet gewoon 3 Hollandse pakkerTs?
Ze zegt niet : Geef me een kus!
Lijkt wel of zo'n programma veel sneller gaat als je ook op te forum zit...
Wanneer komt de Amerikaanse versie weer? Die vind ik toch leuker. Trek Stacy nogal slecht, zelfs zonder gedwongen kus.
Ik wil ook de Amerikaanse.

'k ga slapuh, tot volgende week!
Het is bedroevend slecht... en daarnaast wordt er gemanipuleerd want waarom krijgt Anna anders een piano van haar vriendje (vorige week) terwijl alle kandidaten van de buitenwerled zijn afgesloten??
Wat zeggen jullie van de schoenen van de modellen! Heeft de sponsor bepaald dat ze ALLEMAAL op suffe mary janes met een halfhoge hak de catwalk op moeten? Waar slaat dat op? Ze passen totaal niet bij de outfits!
Jerry is een oud klasgenoot van mij. Op de academie hebben we allebei nog les gehad van Carlo Wijnands!

De finale van de Australische Project Runway was echt top! Hele gave collecties.

Seizoen 9 van de Amerikaanse versie is een en al drama. De ontwerpers zijn nogal inspiratieloos en gebruiken opvallend vaak een lijmpistool. Ook de finale collecties zijn bar slecht. Ik zit nu meer te wachten op de All Star versie met o.a. Austin Scarlett.
Nou dat was even zoeken , hallo!
joehoe waar is iedereen?
Bweeegh, wat zag dat er gemaakt uit dat Stees de catwalk op liep en haar zonnebril afdeed...
Bonjour. Ik ben ook aan het leren dus schrijf niet heel actief mee.
Liever elitair dan een pauper!
hahaha, ik was ook aan het zoeken....
Zouden daphne en stacy dezelfde mediatarainer (noemjedatzo?) hebben gehad? Ze praten allebei

h e t z e l f d e
quote:proenzaschouler schreef op 16 september 2011 @ 20:25:

Jerry is een oud klasgenoot van mij. Op de academie hebben we allebei nog les gehad van Carlo Wijnands!

De finale van de Australische Project Runway was echt top! Hele gave collecties.

Seizoen 9 van de Amerikaanse versie is een en al drama. De ontwerpers zijn nogal inspiratieloos en gebruiken opvallend vaak een lijmpistool. Ook de finale collecties zijn bar slecht. Ik zit nu meer te wachten op de All Star versie met o.a. Austin Scarlett.

De Aussie versie kijk ik via YouTube. Is inderdaad helemaal super.

Nix verklappen he?!

Leuk dat je met hen op school gezeten hebt. Ben je ook in de mode terecht gekomen??
ach gossie Leco
Bedoel trainer , tja die Ipad...
Lecohoho!
quote:eefjewentelteefje schreef op 19 september 2011 @ 21:36:

Zouden daphne en stacy dezelfde mediatarainer (noemjedatzo?) hebben gehad? Ze praten allebei

h e t z e l f d e

Denk het wel.

Snap niet dat het niet gecorrigeerd wordt. Wij zijn toch niet de enigen die zich eraan irriteren???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven