Entertainment alle pijlers

Project Catwalk

14-01-2008 21:51 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt er ook? Kon nog geen topic vinden..

ik irriteer me nu al aan die übergay uit taiwan (?) met dat vreemde britse accent...die gaat het nog zwaar krijgen denk ik.
ik kijk het ook ! Jaaa, ik zit me ook vreselijk te ergeren aan zijn accent.

Hahaha, dat hoedje wat die vincent ofzo heeft gemaakt, ook errug apart X-D
Dat zag er inderdaad niet uit! en dan ook nog die zonnebril erbij...

vond de winnaar wel terecht, erg mooie jurk.
Zeker een terechte winnaar. Die jurk was tenminste nog een beetje draagbaar, kon je niet van alle ontwerpen zeggen....
Ik heb ook gekeken, leuk om ook iets op maandag te hebben om lekker op de bank te hangen na de eerste zware dag van de week :) Ik vond juist dat de winnaar veel te weinig innovatieve materialen had gebruikt. Het was gewoon een jurk van een stofje. Dan vond ik die jurk met als basis een deurmat veel aparter. Maar idd wel leuk om te kijken en dat het appartement niet was bijgewerkt/opgeknapt toen ze terugkwamen vond ik wel leuk om te zien.

Oja, hoedje was idd verschrikkelijk en dan ook nog achteraf zeggen dat hij erover twijfelde...dat was toch helemaal niet??
Dat vond ik ook zo apart, hij was helemaal weg van zijn gekke hoedje en dan terugkrabbelen bij de jury. Dat is geen mentaliteit. Je zag ook dat die gozer met die tattoos in zn nek (ben nog niet helemaal thuis in de namen) ook zijn wenkbrauwen optrok.

Wat ik ook zo vreemd vond.. de jury vroeg naar commentaar bij de jurken. Dus die ene legt uit dat het een combinatie was van twee tvprogramma's/series. En dat commentaar wordt dan schaamteloos gekopieerd door anderen als zij aan de beurt komen het verhaal achter de creatie te vertellen..lekker makkelijk

Maar echt die gozer uit Taiwan wat een ontzettende arrogante zak. Hij zei echt heel denigrerend dat hij alleen gewend was om met luxe stoffen te werken.. mm dan is die misschien niet het programma voor hem. Maar behalve hem vond ik wel dat er veel grote ego's meedoen aan het programma. Dat wordt sensatie...
Pcies altijd lekker om een potje intrige te kijken op maandag-avond :) Komt voor mij ook goed uit na ugly betty (vind ik eigenlijk geen hele leuke serie, maar kijk best vaak en vraag me nu ook af of de vader echt weer naar mexico terugmoet..ik ben echt een muts) Next topmodel kijk ik dan weer niet, want daar vind ik niks aan...

Kom volgende week wel even spuien hier over de volgende aflevering
ik vind die gozer uit azie juist heeeeerlijk!!!!

lekker zo'n verwaand type er tussen!!

en hij lacht precies hetzelfde als Austin Power!!!

ja, ik vind het wel een grappige goos. volgens mij speelt hij gewoon een rol...
haha, hij deed mij ook al meteen aan austin powers denken!

die lach...dat gebit!

X-D
Hi, ik kom hier maar kletsen, want ik was doorgegaan op het Project Catwalk NL topic, in m'n eentje..... ahum X-D

Heerlijk dat deze serie weer terug is. Je ziet veel meer over het ontwerpproces dan in de NL versie.

Vond het jammer dat Keith won. Hij had te weining interieurdingen gebruikt, alleen die knopen achterop. Terwijl de anderen echt hun best hadden gedaan met de vreemde materialen. Geeft toch een vreemd signaal af bij zo'n opdracht. Vond de outfits van Laura en Robert echt veel mooier!

Terecht dat Stacey eruit ging. Had er vanaf het begin al geen hoge pet van op. Haar auditie was rubbish.

Malan is gewoon eng. Ik vind hem echt zo'n creep uit de Hitchcock films, maar volgens mij kan hij hele mooie dingen maken. Ben benieuwd!
Die outfit van Laura had mogen winnen. Robert vond ik ook wel goed ja.

Keith had zeerwaarschijnlijk gewonnen omdat het draagbaar is.

Malan vind ik ook een engerd zeg ieuuww.
zwaantje8 schreef op 15 januari 2008 @ 11:04:

haha, hij deed mij ook al meteen aan austin powers denken!

die lach...dat gebit!

X-D
Ja, dat dacht ik ook meteen!
Tja2 schreef op 15 januari 2008 @ 13:15:

[...]

Ja, dat dacht ik ook meteen!
Hahaha, ja Austin Powers, daar moest ik ook al aan denken X-D
vond die jurk van micheal knight het beste van koffiefiltertjes vind hem echt goed en cratief :heart:
Ja die vond ik ook erg goed, met die koffiefilters... en trouwens dat jasje en die jurk van tattoo guy vond ik afzonderlijk van elkaar errug pretty. Denk dat t wel een leuk seizoen wordt.
Dit wordt een geweldig seizoen! Veel zeer goede/gevorderde ontwerpers dit keer!

Ik moet alleen zeggen dat ik bijna de Tim-imitator mis uit het vorige seizoen, verhip hoe heet hij ook alweer...Eigenlijk kon ik hem (die jongen dus, beetje aparte naam) niet uitstaan, maar als hij dan weer begon met: "Carry on, carry on", hád ik het niet meer.

De nieuwe lieden moet ik nog even beter "leren kennen". Maar ben benieuwd!
Was dat niet Santino? Ooo wat vond ik die vervelend zeg! Maar dat met carry on carry on was idd errug grappig.
Het valt me cht op dat de leeftijd veel hoger ligt als bij de vorige seizoenen. Eerst veel twintigers en nu veel dertigers. Maar ben zwaar fan en hoop nog steeds een echte Jay mcCarrol in m'n kast te krijgen, als die gast eindelijk een keer weer wat gaat doen. Mijn favo candidaat ever, hoewel Austin en Santino ook geweldig waren.

Maar een van de leukste redenen om te kijken is toch wel Tim Gunn, die man is geweldig met zijn mooie accent, heerlijk.

Heb deze week ondanks dat ik moet studeren door mijn verslaving in 3 dagen tijd een compleet seizoen project runway Canada gekeken op youtube.
Volgens mij word dit idd een leuk seizoen!

Was trouwens iemand opgevallen dat die gast met die tattoo in z'n nek, een ontzettend lange nek heeft? Of zou dat toch door die tattoo komen? Ik word er steeds door afgeleid...
Hihi Majo, daar heb ik ook last van. Het is net een giraf!

OMG, Malan eruit. Had ik toch niet verwacht. Z'n jurk was echt niet goed, maar ik dacht dat ze hem nog wel een kans zouden geven, hij heeft (volgens mij) wel potentieel.

Voor mij was het een gelijkspel. De jurk van Uli was ook geweldig!
Nou! Ging ik Malan helemaal leuk vinden ligt ie eruit.

Hoewel de jurk niet helemaal af was denk ik wel dat hij meer potentie heeft dan Angela en Vincent.

Oeh zagen jullie hoe die Keith zat te sjansen met die Miss, hihi hij wilde duidelijk teamleider worden.

Ik vond Ulli's jurk echt geweldig.. wauw! Jammer dat ze niet gewonnen heeft.
Angela werd afgekraakt door Vincent, ze wilde helpen mocht dat niet. Staat ze daar, vond het netjes dat ze stil bleef. Ik had hem een klap verkocht.

Terecht dat Malan eruit ligt, snapte niets van die jurk. Als iemand juist NIET wilt dat de buste goedzichtbaar moet zijn en er dan zoiets van maken????
Had ook niet verwacht dat Malan er uit zou liggen. Vond de jurk ook niet geweldig, maar dacht dat ze hem nog wel een kans zouden geven.

Had eerder Vincent of Angela verwacht, vanwege de slechte samenwerking.

De jurk van Uli was idd supermooi !

Nou die jongen met die tattoo in zijn nek, dat leidt echt enorm af ja.
Is zijn hoofd nu zo klein.....? Of zijn nek heel dik.... ? Of komt t echt door die Tattoos? Nou ja hij maakt iig wel leuke kleding.

Vond die jurk van Uli idd errug mooi. En jammer dat Malan er uit is... denk idd dat hij meer potentie heeft dan die vreselijke Vincent. En keith.. die kijkt zo ... eeeh ... vreemd. Alsof hij die Miss en Heidi zo wilde bespringen.
Vond het ook weer een leuke aflevering..Jurk van Malan was idd echt oerlelijk..maar toch wel jammer dat hij eruit moest. Had liever eentje van eht ruziende stel gezien. Winnende jurk vond ik eigenlijk niet echt heel mooi..vond Uli's jurk mooier en meer elegant. Winnende jurk vond ik te gemaakt met het strakke lijfje en dan heel veel plooien onderin. Eigenlijk een typische prom-dress.

Ergens las ik de opmerking dat er wel veel tijd werd besteed aan het maken van de kleding..vind ik ook wel fijn. Niet al teveel intriges erbij, maar gewoon een beetje het proces volgen.

Oja: dat ze uit de modellen moesten kiezen en er eentje naar huis moest..dat vond ik wel vergezocht drama-element of was dat in de eerdere versies ook?? Heb die eigenlijk nooit gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven