Real Housewives of Beverly Hills kletstopic
zondag 3 januari 2021 om 20:34
Welkom in het RHBH kletstopic,
klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives,
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards
S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud
S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke
S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi
S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley
S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises
klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives,

Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards
S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud
S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke
S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi
S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley
S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises

rouge__ wijzigde dit bericht op 02-12-2024 18:31
70.84% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 24 september 2025 om 12:06
Ik ook en vind het steeds leuker worden naarmate je de vrouwen " leert" kennen.
In de aflevering die ik vanmorgen tijdens het sporten keek kwam Caroline Stanbury van Dubai voorbij.
En Salt Lake is ook weer begonnen dat is ook altijd behoorlijk drama. Eigenlijk wilde ik die afleveringen opsparen voor te vakantie maar kon het gisteren toch niet laten om vast de eerste te bekijken.
vrijdag 10 oktober 2025 om 08:45
Ik zat met verbazing te kijken naar Salt Lake naar het gesprek van Bronwyn en haar moeder. Het mens heeft haar zo slecht behandeld toen ze jong zwanger werd en nu nog steeds eigenlijk.
Dan ben ik misschien hard maar ik had haar niet in huis genomen.
En verder schelden de dames daar elkaar tot op het bot uit voor van alles en nog wat maar de i love yous en i am sorry vliegen over de tafel en het is weer een soort van goed tot het volgende etentje / uitje. Onbegrijpelijk vind ik dat.
Ik zou echt klaar zijn met een Lisa bijvoorbeeld als ik in die groep zou zitten.
Dan ben ik misschien hard maar ik had haar niet in huis genomen.
En verder schelden de dames daar elkaar tot op het bot uit voor van alles en nog wat maar de i love yous en i am sorry vliegen over de tafel en het is weer een soort van goed tot het volgende etentje / uitje. Onbegrijpelijk vind ik dat.
Ik zou echt klaar zijn met een Lisa bijvoorbeeld als ik in die groep zou zitten.
vrijdag 10 oktober 2025 om 09:58
Ik ben halverwege de afl van SLC, Muzzy? Wordt gedragged online iedereen is team Bronwyn.
Ik ook niet, met zo’n moeder heb je geen vijanden nodig.
Lisa is echt een karikatuur en niet in een goede manier.
Dat hele gelul van dat het merk van haar een C- merk is… wat is daar mis mee vaak zijn die beter dan A merken.
Ik kwam niet meer bij van Angie’s read ; I do francishes you do French fries
Dat vond ik ook zo apart, maar dat is wel een beetje de rode draad in de show
Iemand Potomac al gezien?
Ik ook niet, met zo’n moeder heb je geen vijanden nodig.
Lisa is echt een karikatuur en niet in een goede manier.
Dat hele gelul van dat het merk van haar een C- merk is… wat is daar mis mee vaak zijn die beter dan A merken.
Ik kwam niet meer bij van Angie’s read ; I do francishes you do French fries
Dat vond ik ook zo apart, maar dat is wel een beetje de rode draad in de show
Iemand Potomac al gezien?
vrijdag 10 oktober 2025 om 18:59
Mary vond ik altijd al leuk.
Die staat tenminste met beide benen op de grond.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 10 oktober 2025 om 21:16
Nou ik geloof het gedeelte van samen in bed liggen en wat er dan wél of niet gebeurd is maar dat chanteren wat Adriana zou doen geloof ik dan weer niet.
Leuk voor Martina en haar kinderen ook dit.
zaterdag 11 oktober 2025 om 08:54
mwah af en toe, mary is cookoo, denk dat zij heel wat onverwerkte trauma's heeft.
ik zie Julia eerder aan voor chantage, precies denk dat vooral haar dochters nu helemaal klaar zijn met haar
zaterdag 11 oktober 2025 om 09:11
poeh iedereen en zijn moeder ging los gister op YT.
Dit is tot nu toe bekend over de arrestatie van Wendy & Eddie Osefo uit RHOP :
voor meerdere aanklachten wegens fraude – zeven voor de voormalige professor en negen voor haar echtgenoot. Daarnaast werden ze elk aangeklaagd voor acht aanklachten wegens samenzwering en fraude en één aanklacht wegens het afleggen van een valse verklaring aan een politieagent, volgens rechtbankdocumenten verkregen door E! News.
De aanklachten houden verband met een incident in april 2024, waarbij de Osefos naar verluidt op frauduleuze wijze aangifte deden van inbraak en diefstal in hun woning, aldus het kantoor van de sheriff van Carroll County in een verklaring van 10 oktober.
"Bij aankomst spraken [agenten] met de huiseigenaren, die verklaarden dat ze na hun vakantie waren binnengedrongen en dat er talloze spullen waren gestolen", deelde het kantoor van de sheriff mee in de verklaring op Facebook. "Ze meldden dat er ongeveer 80 sieraden, luxe goederen, kleding en schoenen waren gestolen, met een totale waarde van meer dan $ 200.000."
"Tijdens het onderzoek ontdekten rechercheurs dat meer dan $ 20.000 van de als gestolen opgegeven items door de eigenaren was teruggebracht naar de locaties waar de items waren gekocht", vervolgde de verklaring. "Verder vonden rechercheurs afbeeldingen van een huiseigenaar die sieraden droeg die als gestolen waren opgegeven na de inbraak."
Ook kwam uit dat het koppel inmiddels thuis in gezelschap van hun gezin & familie.
Een bekende blogger vertelde gister dat bravo de camera al heeft opgepakt net als toen met Karen..
Veel bloggers waren geschokt door het nieuws vooral omdat Gizzard &co waarschijnlijk nu lachend en juichend op zit bank zitten.
Zelfs voormalig HW RegularRobyn werd genoemd, zij zei al dat Wendy's money een beetje funny was en iets boven haar stand leefde.
Ook werd er gezegd Poorit beter op het tellen moet gaan passen, aangezien er bij haar ook de hardnekkige roddel gaat, dat zij en haar vervreemde man PK oplichters zijn
Dit is tot nu toe bekend over de arrestatie van Wendy & Eddie Osefo uit RHOP :
voor meerdere aanklachten wegens fraude – zeven voor de voormalige professor en negen voor haar echtgenoot. Daarnaast werden ze elk aangeklaagd voor acht aanklachten wegens samenzwering en fraude en één aanklacht wegens het afleggen van een valse verklaring aan een politieagent, volgens rechtbankdocumenten verkregen door E! News.
De aanklachten houden verband met een incident in april 2024, waarbij de Osefos naar verluidt op frauduleuze wijze aangifte deden van inbraak en diefstal in hun woning, aldus het kantoor van de sheriff van Carroll County in een verklaring van 10 oktober.
"Bij aankomst spraken [agenten] met de huiseigenaren, die verklaarden dat ze na hun vakantie waren binnengedrongen en dat er talloze spullen waren gestolen", deelde het kantoor van de sheriff mee in de verklaring op Facebook. "Ze meldden dat er ongeveer 80 sieraden, luxe goederen, kleding en schoenen waren gestolen, met een totale waarde van meer dan $ 200.000."
"Tijdens het onderzoek ontdekten rechercheurs dat meer dan $ 20.000 van de als gestolen opgegeven items door de eigenaren was teruggebracht naar de locaties waar de items waren gekocht", vervolgde de verklaring. "Verder vonden rechercheurs afbeeldingen van een huiseigenaar die sieraden droeg die als gestolen waren opgegeven na de inbraak."
Ook kwam uit dat het koppel inmiddels thuis in gezelschap van hun gezin & familie.
Een bekende blogger vertelde gister dat bravo de camera al heeft opgepakt net als toen met Karen..
Veel bloggers waren geschokt door het nieuws vooral omdat Gizzard &co waarschijnlijk nu lachend en juichend op zit bank zitten.
Zelfs voormalig HW RegularRobyn werd genoemd, zij zei al dat Wendy's money een beetje funny was en iets boven haar stand leefde.
Ook werd er gezegd Poorit beter op het tellen moet gaan passen, aangezien er bij haar ook de hardnekkige roddel gaat, dat zij en haar vervreemde man PK oplichters zijn
zaterdag 11 oktober 2025 om 09:29
Beide eens. Mary is toch getrouwd met haar stief opa oid om die kerk te krijgen? Zodat haar moeder overgeslagen werd of zo.
Ja Julia komt nu echt niet heel goed over.
zaterdag 11 oktober 2025 om 12:23
nah haar oma wilde dat ze met hem zou trouwen, waardoor haar moeder zich gepasseerd voelde.
Mary & moeder hadden een hele moeilijke relatie,
ik had dit van iedereen misschien verwacht maar niet van wendy vind het zo erg voor hun kinderen..
woensdag 15 oktober 2025 om 00:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in