Rechtszaak Marco Borsato
dinsdag 28 oktober 2025 om 11:57
Dat maakt hem m.i. heel erg schuldig. Hoe kan het zijn dat je die stap niet zet, maar je wel laat onderzoeken n.a.v. een droom? Ik snap echt niet hoe dat werkt in die bovenkamer.Bergje65 schreef: ↑28-10-2025 11:45Ik vond en vind Marco een creep maar als ik lees over de moeder/dochter krijg ik daar ook de rillingen van. Het gevoel bekruipt me dat de moeder (mega-fan en daarna voorzitter fanclub) gevoelens voor hem had en haar dochter als pion inzette. Ik lees over openlijk praten over seks-speeltjes - naakt behangen - uitnodigende appjes van de dochter naar Marco, pronken met grote borsten, veel en vaak over seks praten, boobies flashen. Té gênant voor woorden.
Het voelt voor mij dat de hetze tegen Marco begon toen hij de samenwerking stopzette. Marco had uit dat gezin moeten stappen op het moment dat het een seksuele lading kreeg. Hij is echter gebleven en dat maakt hem (mede)-schuldig
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 28 oktober 2025 om 11:57
ja dat is waar maar dat zal dan toch ook bewezen moeten worden, of worden tegengeworpen? Als de dingen die ik lees waar zijn (al is het maar de helft) dan heeft de moeder de dochter geseksualiseerd richting Marco. Zo is er een opname van de dochter die seks heeft. Deze is door de moeder naar Marco gestuurd. Stel dat het waar is dan had hij meteen zijn biezen moeten pakken. Maar Macro is volgens mij ook behoorlijk sexueel ingesteld dus hij vond het waarschijnlijk wel oke.Maleficent schreef: ↑28-10-2025 11:48Maar dit is op basis van wat Marco nu vertelt. De verdediging heeft vast een plan gemaakt om de moeder verdacht te maken. Die gaan vol in de aanval nu met deze verklaringen. Wat is hier waar van? Dat moeten we nu ook weer afwachten.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:00
Ja, dat idee heb ik ook, tenminste op basis van wat Marco zegt. Geen idee wat er van waar is, maar dit gezin wordt geportretteerd als volkomen verknipt en pervers. Heel twisted allemaal, ook dat die moeder zegt dat ze een seksuele relatie (van 10 jaar!) met hem had, al ontkent hij dat blijkbaar. Ik vind het zo bizar dat ik er geen beeld bij krijg.Ladylola2022 schreef: ↑28-10-2025 11:51Eens, die moeder spoort ook totaal niet, kreeg er een beetje het Rachel Hazes gevoel bij.
Werd ook door die ouders als jong meisje de hoek van Hazes in geduwd.
Gek, toen vond kennelijk niemand er iets van, de man was ver volwassen, zij was een kind.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:02
Het is echt bizar wat ik allemaal in die liveblog lees. Hij is sowieso definitief van zijn voetstuk gevallen met wat hij allemaal verteld.
Hij probeert de schuld in de schoenen van moeder en dochter te schuiven. Maar hij heeft dit alles zelf nooit afgekapt door weg te gaan en het contact te verbreken.
Maar als hij idd aan die dochter gezeten heeft, dan word hij bestraft omdat het om een toen minderjarige ging. Ongeacht of ze met dr borsten liep te pronken of naakt op bed lag, als dat waar is Minderjarig is minderjarig voor de wet. Daar helpt geen huilshow tegen.
Hij probeert de schuld in de schoenen van moeder en dochter te schuiven. Maar hij heeft dit alles zelf nooit afgekapt door weg te gaan en het contact te verbreken.
Maar als hij idd aan die dochter gezeten heeft, dan word hij bestraft omdat het om een toen minderjarige ging. Ongeacht of ze met dr borsten liep te pronken of naakt op bed lag, als dat waar is Minderjarig is minderjarig voor de wet. Daar helpt geen huilshow tegen.
mutsje78 wijzigde dit bericht op 28-10-2025 20:05
0.18% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Eens. Ik heb de verering van hem nooit gesnapt, ook niet toen hij nog leefde. Hij deed het met een meisje van 13, hij heeft zijn hele oeuvre gejat en was een alcoholist met losse handjes. Ze zouden hem postuum moeten ont-eren en zijn standbeeld weghalen.Maleficent schreef: ↑28-10-2025 11:54Ik was te jong om er wat van te vinden toen het gebeurde.
Met terugwerkende kracht vind ik André Hazes een pedo en snap ik de massale verering niet.
Dat zeg ik dan ook nergens. Ik heb in het andere topic al geschreven dat ik het meer dan onbegrijpelijk vind vanuit zijn (machts)positie en als vader. En zoals ik zojuist hier heb herhaald dat het bizar is om je wel te laten onderzoeken, maar niet uit die dynamiek te stappen. Geen seksuele afwijking, dus dan is het prima?! Ik denk dat zijn ego zo groot was dat hij dacht dat hij hier allemaal mee weg kon komen en nu is het janken in plaats van door het stof gaan. Zoals iemand in het andere topic al schreef: die is zijn eigen graf aan het graven. Mag ik toch hopen.Maleficent schreef: ↑28-10-2025 11:55Tja en toch hoort een volwassen man er geen gebruik van te maken. Zo moeilijk is dat niet hoor.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:05
Zelfs als alles wat Borsato over die moeder zegt waar is, dan blijft staan dat een volwassen man daar niet in mee gaat. Als dat meisje daadwerkelijk zo werd geexploiteerd door haar moeder, zoals Borsato zegt, dan zou een echte vaderfiguur hulp voor dat meisje zijn gaan zoeken. Voor mij maakt dit verhaal hem compleet ongeloofwaardig.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:06
Ja, precies!MissUnderstood schreef: ↑28-10-2025 12:05Zelfs als alles wat Borsato over die moeder zegt waar is, dan blijft staan dat een volwassen man daar niet in mee gaat. Als dat meisje daadwerkelijk zo werd geexploiteerd door haar moeder, zoals Borsato zegt, dan zou een echte vaderfiguur hulp voor dat meisje zijn gaan zoeken. Voor mij maakt dit verhaal hem compleet ongeloofwaardig.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:07
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:07
Dat vaderfiguurverhaal is ook al af aan het brokkelen. Ik vind het dieptriest voor dat meisje.MissUnderstood schreef: ↑28-10-2025 12:05Zelfs als alles wat Borsato over die moeder zegt waar is, dan blijft staan dat een volwassen man daar niet in mee gaat. Als dat meisje daadwerkelijk zo werd geexploiteerd door haar moeder, zoals Borsato zegt, dan zou een echte vaderfiguur hulp voor dat meisje zijn gaan zoeken. Voor mij maakt dit verhaal hem compleet ongeloofwaardig.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:09
En ik herhaal maar weer eens wat ik in dit soort topics al vaker heb gezegd: aan echtpaar Knoops heb je als verdachte echt niks als advocaten. Er was echt wel een verdedigingsstrategie te bedenken waarbij Marco niet zo evident zijn eigen gat graaft, maar dit is hoe ze het altijd doen: overtuigd van hun eigen gelijk, veel te veel onderzoekswensen en te weinig stilstaan bij het belang van hoe hun cliënt over komt/waar hun cliënt echt baat bij heeft.canis-felis schreef: ↑28-10-2025 12:02Zoals iemand in het andere topic al schreef: die is zijn eigen graf aan het graven. Mag ik toch hopen.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:11
canis-felis schreef: ↑28-10-2025 12:07Dat vaderfiguurverhaal is ook al af aan het brokkelen. Ik vind het dieptriest voor dat meisje.
Ja, ik ook. Heel erg triest. Je vader dood, je broertje suicidaal, je moeder gek (althans: als wat Borsato zegt waar is) en een matige zanger die zich aan je loopt te verlekkeren (en misschien erger). In- en intriest.
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:13
Ik vraag me af of Borsato hier ooit met iemand over heeft gepraat. De moeder en dochter lijken ook toch iets van 'vreemd' als alles klopt ( bv naakt behangen)
Hij had toch al veel eerder afstand moeten en kunnen nemen als dit allemaal klopt??
Sorry een kennis op haar billen tikken omdat haar gezin dat ook doet dat is toch echt raar.
Hij had toch al veel eerder afstand moeten en kunnen nemen als dit allemaal klopt??
Sorry een kennis op haar billen tikken omdat haar gezin dat ook doet dat is toch echt raar.
Het is wat het is
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:13
Hij doet net alsof zijn enige keus was om er helemaal in mee te gaan.MissUnderstood schreef: ↑28-10-2025 12:05Zelfs als alles wat Borsato over die moeder zegt waar is, dan blijft staan dat een volwassen man daar niet in mee gaat. Als dat meisje daadwerkelijk zo werd geexploiteerd door haar moeder, zoals Borsato zegt, dan zou een echte vaderfiguur hulp voor dat meisje zijn gaan zoeken. Voor mij maakt dit verhaal hem compleet ongeloofwaardig.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:14
Dat snap ik dus ook niet. Hij heeft jaren voorbereiding gehad en dan is dit het resultaat.Miss-Pippi schreef: ↑28-10-2025 12:09Het echtpaar Knoops zijn toch niet de minste advocaten…. Deze verklaringen doen toch meer kwaad dan goed? Wat een red flags….. en zelf niet eens zien hoe fout je bent. Gruwelijke man…
Het is wat het is
Absoluut.MissUnderstood schreef: ↑28-10-2025 12:05Zelfs als alles wat Borsato over die moeder zegt waar is, dan blijft staan dat een volwassen man daar niet in mee gaat. Als dat meisje daadwerkelijk zo werd geexploiteerd door haar moeder, zoals Borsato zegt, dan zou een echte vaderfiguur hulp voor dat meisje zijn gaan zoeken. Voor mij maakt dit verhaal hem compleet ongeloofwaardig.
https://www.advocatie.nl/actueel/ex-med ... rikbewind/Miss-Pippi schreef: ↑28-10-2025 12:09Het echtpaar Knoops zijn toch niet de minste advocaten…. Deze verklaringen doen toch meer kwaad dan goed? Wat een red flags….. en zelf niet eens zien hoe fout je bent. Gruwelijke man…
dinsdag 28 oktober 2025 om 12:15
nou... ik vermoed dat zijn fans helemaal mee gaan in deze lulkoek
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in