Reclames die je wel leuk vindt
vrijdag 10 oktober 2014 om 11:58
Ik zie net de reclame van Bol langskomen met het jongetje wat op de commode plast terwijl zijn moeder hem wil verschonen.
Ik herken het moment, ga direct jaren terug naar de babytijd van mijn jongens en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht.
Welke reclames vindt jij leuk?
Ik trap ook nog af met die van Menzis (mens wat ben je mooi) en die van de Jumbo vind ik ook erg leuk, "gewoon" gezin, niet zo'n standaard superslanke moeder en überknappe vader en twee modelkinderen. De Opel Adam met die hond die de frisbees vangt.
Vodafone met die bejaarden die om SpongeBob Bob lachen, want dat vond ik zelf ook altijd een leuke serie .
(Voor de irritante reclames is er een ander topic)
Ik herken het moment, ga direct jaren terug naar de babytijd van mijn jongens en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht.
Welke reclames vindt jij leuk?
Ik trap ook nog af met die van Menzis (mens wat ben je mooi) en die van de Jumbo vind ik ook erg leuk, "gewoon" gezin, niet zo'n standaard superslanke moeder en überknappe vader en twee modelkinderen. De Opel Adam met die hond die de frisbees vangt.
Vodafone met die bejaarden die om SpongeBob Bob lachen, want dat vond ik zelf ook altijd een leuke serie .
(Voor de irritante reclames is er een ander topic)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 6 november 2025 om 20:57
Ja, zo mooiSabeltandcavia schreef: ↑06-11-2025 20:40Met een instrumentale versie van een Beatlesnummer op de achtergrond![]()
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in