Entertainment alle pijlers

Road to Avonlea

15-01-2013 17:17 22 berichten
McLeod's Daughters is afgelopen, we gaan door met Road to Avonlea. Wie kijkt ook? Ik heb dit nog nooit gezien. Dus geen spoilers graag
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dat over? ook Australisch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kijk nu wel, maar ik weet niet of ik het blijf kijken.
Canadees geloof ik. Heb tot nu alleen maar lovende recensies gelezen, dus ik kijk voorlopig door.
Gaat over gezin op boerderij in de vroege 20ste eeuw, op Princ Edward Island (zegt mij niets).
Werd vroeger volgens mij door de eo uitgezonden. Voor mij een beetje jeugdsentiment. Lijkt volgens mij een beetje op Anne of Green Gables.
Welk net?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Echt??? Heb die serie vroeger verslonden! Ik bleef er voor thuis. Voelde me verbonden met de oudste dochter en verliefd om alle jongens :-)
Net5. Maar net afgelopen. Elke werkdag om 17.00 uur!
quote:Delilah schreef op 15 januari 2013 @ 17:47:

Werd vroeger volgens mij door de eo uitgezonden. Voor mij een beetje jeugdsentiment. Lijkt volgens mij een beetje op Anne of Green Gables.Ja, daar zitten ook acteurs van in las ik net.
ik heb ook gekeken, denk dat het een blijvertje wordt voor mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh leuk leuk! Heb als kind iedere aflevering gezien..
Als kind ook vaak naar gekeken; ik heb het opgenomen maar nog niet gezien. Ben benieuwd of het nog net zo leuk is als toen.

Anne of green gables vond ik toen ook mooi trouwens.
Oh wat gaaf. Helaas vanavond gemist maar dit ik ga zeker weer kijken. Vroeger gekeken op de EO. Ik was ook verslaaf aan Anne of Green Gables. Heb het zelfs nog op videoband gekocht en keek ze zeer regelmatig. Heerlijk zwijmelen met Gilbert. Hoop nog steeds dat ze het laatste deel ook nog eens op de Nederlandse tv uitzenden. Heb hem op you tube gekeken maar dat is toch anders.
oh zie net op you tube dat er nog een laatste serie ook is.. die wil ik niet zien.
quote:lilyofthevalley schreef op 15 januari 2013 @ 17:17:

McLeod's Daughters is afgelopen, we gaan door met Road to Avonlea. Wie kijkt ook? Ik heb dit nog nooit gezien. Dus geen spoilers graag Hah, dat keek ik vroeger altijd als kind, het was op de EO. Dat is al haske oud en ik vond het toen superleuk! Is dat er weer op? Wanneer en hoe laat?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Zie boven...
Ahhhh, nu loopt het een paar weken en ik ben weer net zo verslaafd als vroeger. Nou ja, bijna dan.
Heerlijke jeugdsentiment!!
Ik heb dit kennelijk in mijn jeugd gemist. Heel jammer want ik ben dol op dit soort series. Nu komt het op zo'n onhandig tijdstip en dan ook nog elke dag, Opnemen is dan ook geen doen.
Ik neem het gewoon op hoor!
Ik neem het ook op hoor.

In mijn jeugd heb ik dit ook veel gekeken en toen vond ik Gus Pike zo leuk haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven