Entertainment alle pijlers

Rock Werchter!

25-06-2012 21:22 6 berichten
Nog een paar dagen en dan eindelijk naar rock werchter! :-)

Zijn er nog meer mensen die gaan en waar kijk je het meest naar uit?

Mijn onbetwiste nummer 1 must see is Pearl Jam!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ik ga ook! Al heb ik me nog niet heel erg kunnen verheugen. Morgenavond is mijn afstudeerpresentatie en woensdag zoek ik alle spullen bij elkaar haha.

Oeh ja Pearl Jam is ook wel één van mijn favorieten. Maar ik verheug mij ook op de Red Hot Chillipeppers (nog nooit gezien). En ook vind ik het leuk om Snow Patrol en Elbow nog eens te zien.
Superleuk festival, ik heb dit jaar gekozen voor Sziget maar ik hoop snel weer eens naar Werchter te gaan. Geweldige line-up dit jaar, have fun you!
Elbow en Snow Patrol wil ik ook zeker zien. Net als Editors,Miles Kane,Mumford and Sons,Dropkick Murphys,the Cure,dEUS... etc etc! :-)

Gaat ook goed weer worden,als de voorspellingen kloppen!

Sziget ben ik nog nooit geweest. Weet ook niet of ik dat volhoud,week lang festival hahaha :-)
Ik ga ook. Ik verheug me er vooral op dat ik samen met mijn man ben, zonder kinderen. Even geen verantwoordelijkheid, tijd voor elkaar.

Red hot chili peppers vielen de vorige keren dat ik ze zag live nogal tegen, pearl jam ook (bij Roskilde, toen er 9 mensen doodgedrukt werden). Ik ga voor de sfeer. Mensen kijken. Ben er nog nooit geweest, dus wel benieuwd.
Het was super! Onwijs lekker weer ook! Nu lekker nagenieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven