Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
28-08-2020 10:37
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... dre-hazes/
wat een enorm gejank van Monique elke keer.
Waarom moet het zo herkauwt worden elke keer
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Gut, toch wel treurig als de grootste prestatie in je leven het terugnemen van je vreemdgaande man is.
Am Yisrael Chai!
En geen een intervieuwer is kritisch. Niemand die vraagt of ze bang is dat Andrè er nog een keer met een ander van door gaat bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
28-08-2020 10:43
Schaamteloze aandachttrekkerij en navelstaarderij.
Inderdaad. Altijd weer de aandacht zoeken met flutnieuws en dat dan weer uitmelken om relevant te blijven.. Zo nep.
In een ander stukje gaf ze aan dat Dree drie jaar lang geen echte vader was, omdat ie werd geleefd door anderen en veel te druk was. En al die foto's dan in de media met zoontje? Dat waren natuurlijk ff showmomentjes voor de fans in de trant van 'kijk mij eens een goede vader zijn'.
Ook dat gejank van Mo over de verhuizing naar het nieuwe grote huis. Ze moest alles alleen doen, meestal zonder Dree. En die fakereportage bij Shownieuws dan? Het leek alsof Dree bijzonder bij de verhuizing was betrokken, want hij had de meubels uitgezocht en betaald natuurlijk. Ook bemoeide ie zich flink met de verbouwing. Maar met de verhuizing zelf zat ie vast de fleppen met Bridget en was voor het thuisfront niet bereikbaar.
Die mensen brengen alles mooier naar buiten dan de werkelijkheid is. Fans stinken er massaal in ook.
fruityjuice schreef:
28-08-2020 13:52
Inderdaad. Altijd weer de aandacht zoeken met flutnieuws en dat dan weer uitmelken om relevant te blijven.. Zo nep.
In een ander stukje gaf ze aan dat Dree drie jaar lang geen echte vader was, omdat ie werd geleefd door anderen en veel te druk was. En al die foto's dan in de media met zoontje? Dat waren natuurlijk ff showmomentjes voor de fans in de trant van 'kijk mij eens een goede vader zijn'.
Ook dat gejank van Mo over de verhuizing naar het nieuwe grote huis. Ze moest alles alleen doen, meestal zonder Dree. En die fakereportage bij Shownieuws dan? Het leek alsof Dree bijzonder bij de verhuizing was betrokken, want hij had de meubels uitgezocht en betaald natuurlijk. Ook bemoeide ie zich flink met de verbouwing. Maar met de verhuizing zelf zat ie vast de fleppen met Bridget en was voor het thuisfront niet bereikbaar.
Die mensen brengen alles mooier naar buiten dan de werkelijkheid is. Fans stinken er massaal in ook.
Allemaal show inderdaad. Ik denk echt dat Andrè er niet was. Niet voor de kleine, niet voor Monique en ook niet met die verhuizing. Dat lijkt me zo eenzaam. En Monique gelooft vast dat hij nu verandert is. Al weet ze diep in haar hart dat dat niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
28-08-2020 13:37
Gut, toch wel treurig als de grootste prestatie in je leven het terugnemen van je vreemdgaande man is.
Heeft ze niet ook een eigen nagellakjeslijn?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft een boekje 'geschreven' (tekst en illustraties zijn door en van anderen) haar overleden hondje. En nu 'ontwerpt' ze kinderkleding. Haar naam is er in elk geval aan verbonden en dan speelt ze het slim door een 'onthullend' interview te beloven wat vervolgens meer over de kleding gaat dan dat er iets nieuws verteld wordt. Nog even en we zien d'r bij suffe RTL shows en bij Jinek. Hopelijk maakt Peter vd Vorst die fout niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
fashionvictim schreef:
28-08-2020 13:37
Gut, toch wel treurig als de grootste prestatie in je leven het terugnemen van je vreemdgaande man is.
:-D

Overigens ontgaat mij de aantrekkingskracht van het duo André-Monique volledig. Ik lees graag roddelbladen, vind veel BN'ers leuk en vermaak me altijd met de smeuïge verhalen. Maar André en Monique? Nee, totaal oninteressant. Zoals ik vroeger niet geïnteresseerd was in al te 'kleinburgerlijke' sterren als Annie Schilder, Rob de Nijs en Corrie van Gorp, zo hoef ik nu niet te weten wat er gebeurt in het leven van André en Monique (en Rachel, die ik ook te banaal vind voor woorden). Bridget maakte het verhaal nog wel enigszins spannend, toen volgde ik het nog, maar deze twee mensen kunnen mij op geen enkele manier boeien. Wat maakt ze leuk? Waarom zijn zoveel mensen geïnteresseerd?
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
28-08-2020 17:14
:-D

Overigens ontgaat mij de aantrekkingskracht van het duo André-Monique volledig. Ik lees graag roddelbladen, vind veel BN'ers leuk en vermaak me altijd met de smeuïge verhalen. Maar André en Monique? Nee, totaal oninteressant. Zoals ik vroeger niet geïnteresseerd was in al te 'kleinburgerlijke' sterren als Annie Schilder, Rob de Nijs en Corrie van Gorp, zo hoef ik nu niet te weten wat er gebeurt in het leven van André en Monique (en Rachel, die ik ook te banaal vind voor woorden). Bridget maakte het verhaal nog wel enigszins spannend, toen volgde ik het nog, maar deze twee mensen kunnen mij op geen enkele manier boeien. Wat maakt ze leuk? Waarom zijn zoveel mensen geïnteresseerd?
Tja, waarom ben je wel in andere BN’ers geinteresseerd en niet in Hazes? De vraag stellen is hem beantwoorden toch?
Alle reacties Link kopieren
er is een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
28-08-2020 16:12
Ze heeft een boekje 'geschreven' (tekst en illustraties zijn door en van anderen)
??Zij heeft de paginanummers gedaan??
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-08-2020 20:09
er is een nieuw topic!
:yes:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
28-08-2020 20:23
??Zij heeft de paginanummers gedaan??
Jammer genoeg werd ze even afgeleid en ontbreekt pagina 4.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven