Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

woensdag 27 april 2022 om 19:04
22 toch? En stomdronken, een toestand waar mensen soms hele slechte beslissingen nemen die soms heel slecht aflopenSjaantje37 schreef: ↑27-04-2022 18:55Hij was ten tijde 32 jaar als het inderdaad 40 jaar geleden is, dan is er toch geen sprake van een jeugdzonde, zijn jeugd was toen al voorbij en hij was een volwassen man op dat moment.

woensdag 27 april 2022 om 19:05
Och, ja. Zo moeilijk oordelen dan he?
Die vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen?

anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 27-04-2022 19:07
0.36% gewijzigd

woensdag 27 april 2022 om 19:06
Het is niet haar vader.LuciFee2022 schreef: ↑27-04-2022 19:05Och, ja. Zo moeilijk oordelen dan he?
Je vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen?![]()
![]()
![]()

woensdag 27 april 2022 om 19:08
Op andere momenten horen we altijd dat je hersens pas volgroeid zijn op je 25e.StevieNicks schreef: ↑27-04-2022 19:06Maar natuurlijk dan ook geen jeugdzonde meer, dan ben je volwassen.
Voor hem als 70plusser voelt het blijkbaar extra lang geleden

woensdag 27 april 2022 om 19:09
Geen idee, ze waren regelmatig van het padje af en gebruikte drugs.LuciFee2022 schreef: ↑27-04-2022 19:05Och, ja. Zo moeilijk oordelen dan he?
Die vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen?![]()
![]()
![]()
Dan vervagen grenzen sowieso al snel.

woensdag 27 april 2022 om 20:24
Een vrije moraal hebben en dus seks hebben met meerdere personen is iets anders dan een persoon die 'out' is, penetreren met een kaars.
Dat men de dochter lastig valt vind ik echt niet kunnen. Die kinderen van Danny kregen ook allerlei drek over zich heen, idioot gewoon.
Als iemand wat walgelijks uitvreet moet je dat niet verhalen op de partner of kinderen.
Dat men de dochter lastig valt vind ik echt niet kunnen. Die kinderen van Danny kregen ook allerlei drek over zich heen, idioot gewoon.
Als iemand wat walgelijks uitvreet moet je dat niet verhalen op de partner of kinderen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

woensdag 27 april 2022 om 22:04
Zegt hij dat echt?

Dat is even flink bakzeil halen.

woensdag 27 april 2022 om 22:21
Ik zag het bericht ook staan dat het een soort standaard was waar de kaars op stond en dat hij dus rechtop, als een piemel, zeg maar, tussen haar benen geplaatst werd.
Dus niet dat hij de kaars penetreerde.
Hij snapt dus niet dat je normaal moet doen en niet misbruik moet maken van iemand die out is en moet gaan zitten klieren met kaarsen.
Dus niet dat hij de kaars penetreerde.
Hij snapt dus niet dat je normaal moet doen en niet misbruik moet maken van iemand die out is en moet gaan zitten klieren met kaarsen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

woensdag 27 april 2022 om 22:47
Wat heeft dit te maken met vrijheid blijheid? Waarom denk je te moeten vergelijken? Je mag dit specifieke verhaal gewoon beoordelen voor wat het is hoor: om te kotsen en heeft niets met jeugdzonde te maken. Wat het wel is: verkrachting.

woensdag 27 april 2022 om 23:20

woensdag 27 april 2022 om 23:21
Inderdaad. Hij mag gewoon niet meer meedoen met de normale mensen. De man heeft geld zat, ga lekker in een warm land op een berg zitten en wees blij dat je in dit land niet voor deze verkrachting berecht kan worden.Boomvalkje schreef: ↑27-04-2022 22:50Dus Derksen: flikker lekker een eind op, ga met pensioen en doe of je niet meer bestaat, zoiets.
woensdag 27 april 2022 om 23:58
Ik vind dat ook zo tegenstrijdig.fashionvictim schreef: ↑27-04-2022 23:20Wat is het toch een ontzettend sneue vent. Altijd een grote bek over alles en iedereen, maar zodra het baasje De Mol belt gaat hij als een hondje op zijn rug liggen en vervolgens kwijlend zijn verhaal aanpassen. Want oh jee, je zal je centjes eens kwijtraken, de sukkel.
Hij heeft overal een ongezouten mening over, maar owee als het de De Molletjes betreft....
Dan is hij gewoon laf.
donderdag 28 april 2022 om 01:31
Maar twee of meerdere mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben, is niet het probleem. Toen niet en nu niet. Het gaat om penetratie van een vrouw die bewusteloos is. Waarom kan jij dat verschil niet zien?

donderdag 28 april 2022 om 07:51
Als ik mijn vriendin mag geloven was dit altijd vrij losbandig met drugs. Ik vraag me af of je alles nog goed kan beoordelen als je compleet van de wereld bent.
Die bewusteloze vrouw in het verhaal ging out door alle drank die ze geconsumeerd hadden. Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand logisch kon nadenken met zoveel drank op.