Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

24-02-2022 08:55 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 10 alweer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Sjaantje37 schreef:
27-04-2022 18:55
Hij was ten tijde 32 jaar als het inderdaad 40 jaar geleden is, dan is er toch geen sprake van een jeugdzonde, zijn jeugd was toen al voorbij en hij was een volwassen man op dat moment.
22 toch? En stomdronken, een toestand waar mensen soms hele slechte beslissingen nemen die soms heel slecht aflopen
Arena89 schreef:
27-04-2022 19:02
Ik vind het moeilijk oordelen. De vader van een vriendin van mij is net zo oud. En mijn vriendin is opgegroeid met een vader die openlijk seks had met meerdere vrouwen. Een beetje vrijheid blijheid en alles moet kunnen.
Och, ja. Zo moeilijk oordelen dan he?

Die vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen? :facepalm: :facepalm: :facepalm:
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 27-04-2022 19:07
0.36% gewijzigd
22 jaar, begin jaren 70’ is ondertussen 50 jaar geleden hè.
LuciFee2022 schreef:
27-04-2022 19:05

Je vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen? :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Het is niet haar vader.
Maar natuurlijk dan ook geen jeugdzonde meer, dan ben je volwassen.
smulrol schreef:
27-04-2022 19:06
Het is niet haar vader.
Gecorrigeerd.
StevieNicks schreef:
27-04-2022 19:06
Maar natuurlijk dan ook geen jeugdzonde meer, dan ben je volwassen.
Op andere momenten horen we altijd dat je hersens pas volgroeid zijn op je 25e.
Voor hem als 70plusser voelt het blijkbaar extra lang geleden
LuciFee2022 schreef:
27-04-2022 19:05

Die vader deed ook dingen met bewusteloze vrouwen? :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Geen idee, ze waren regelmatig van het padje af en gebruikte drugs.
Dan vervagen grenzen sowieso al snel.
Ik lees net dat de dochter van Derksen nu alle drek over zich heen krijgt. Van al die fijne mensen die zo begaan zijn met vrouwen
Een vrije moraal hebben en dus seks hebben met meerdere personen is iets anders dan een persoon die 'out' is, penetreren met een kaars.

Dat men de dochter lastig valt vind ik echt niet kunnen. Die kinderen van Danny kregen ook allerlei drek over zich heen, idioot gewoon.
Als iemand wat walgelijks uitvreet moet je dat niet verhalen op de partner of kinderen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wat een lulverhaal van Derksen. Dat het een hele grote kaars was die ze rechtop tussen haar benen hebben gezet.
Hij zegt in het filmpje duidelijk dat ze die kaars erin gestopt hebben en maakt ook die beweging dat hij ergens iets in stopt. Wat een jankverhaal nu.
prada schreef:
27-04-2022 22:00
Wat een lulverhaal van Derksen. Dat het een hele grote kaars was die ze rechtop tussen haar benen hebben gezet.
Hij zegt in het filmpje duidelijk dat ze die kaars erin gestopt hebben en maakt ook die beweging dat hij ergens iets in stopt. Wat een jankverhaal nu.

Zegt hij dat echt? :lol:

Dat is even flink bakzeil halen.
RikM schreef:
27-04-2022 22:04
Zegt hij dat echt? :lol:

Dat is even flink bakzeil halen.
Yep, zijn letterlijke woorden. Terwijl hij gisteren nog sprak over dat het 'technisch gezien' verkrachting was. Zo klaar met die man.
prada schreef:
27-04-2022 22:08
Yep, zijn letterlijke woorden. Terwijl hij gisteren nog sprak over dat het 'technisch gezien' verkrachting was. Zo klaar met die man.
Ik snap niet dat je kijkt.
Ik zag het bericht ook staan dat het een soort standaard was waar de kaars op stond en dat hij dus rechtop, als een piemel, zeg maar, tussen haar benen geplaatst werd.
Dus niet dat hij de kaars penetreerde.

Hij snapt dus niet dat je normaal moet doen en niet misbruik moet maken van iemand die out is en moet gaan zitten klieren met kaarsen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Arena89 schreef:
Ik vind het moeilijk oordelen. De vader van een vriendin van mij is net zo oud. En mijn vriendin is opgegroeid met een vader die openlijk seks had met meerdere vrouwen. Een beetje vrijheid blijheid en alles moet kunnen.
Wat heeft dit te maken met vrijheid blijheid? Waarom denk je te moeten vergelijken? Je mag dit specifieke verhaal gewoon beoordelen voor wat het is hoor: om te kotsen en heeft niets met jeugdzonde te maken. Wat het wel is: verkrachting.
En als het geen penetratie was: nog steeds geen jeugdzonde, maar aanranding.
Dus Derksen: flikker lekker een eind op, ga met pensioen en doe of je niet meer bestaat, zoiets.
Wat is het toch een ontzettend sneue vent. Altijd een grote bek over alles en iedereen, maar zodra het baasje De Mol belt gaat hij als een hondje op zijn rug liggen en vervolgens kwijlend zijn verhaal aanpassen. Want oh jee, je zal je centjes eens kwijtraken, de sukkel.
Am Yisrael Chai!
Boomvalkje schreef:
27-04-2022 22:50
Dus Derksen: flikker lekker een eind op, ga met pensioen en doe of je niet meer bestaat, zoiets.
Inderdaad. Hij mag gewoon niet meer meedoen met de normale mensen. De man heeft geld zat, ga lekker in een warm land op een berg zitten en wees blij dat je in dit land niet voor deze verkrachting berecht kan worden.
fashionvictim schreef:
27-04-2022 23:20
Wat is het toch een ontzettend sneue vent. Altijd een grote bek over alles en iedereen, maar zodra het baasje De Mol belt gaat hij als een hondje op zijn rug liggen en vervolgens kwijlend zijn verhaal aanpassen. Want oh jee, je zal je centjes eens kwijtraken, de sukkel.
Ik vind dat ook zo tegenstrijdig.
Hij heeft overal een ongezouten mening over, maar owee als het de De Molletjes betreft....
Dan is hij gewoon laf.
Arena89 schreef:

Maar twee of meerdere mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben, is niet het probleem. Toen niet en nu niet. Het gaat om penetratie van een vrouw die bewusteloos is. Waarom kan jij dat verschil niet zien?
chocolol schreef:
28-04-2022 01:31
Maar twee of meerdere mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben, is niet het probleem. Toen niet en nu niet. Het gaat om penetratie van een vrouw die bewusteloos is. Waarom kan jij dat verschil niet zien?
Als ik mijn vriendin mag geloven was dit altijd vrij losbandig met drugs. Ik vraag me af of je alles nog goed kan beoordelen als je compleet van de wereld bent.

Die bewusteloze vrouw in het verhaal ging out door alle drank die ze geconsumeerd hadden. Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand logisch kon nadenken met zoveel drank op.
Johan had dit beter voor zich kunnen houden…
Het zou me niks verbazen als dit verhaal van Derksen is aangepast in overleg met de Mol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven