Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
maandag 24 november 2025 om 10:37
Oh nee, ik vind dat zulke oninteressante mensenmienbillekesjeuken schreef: ↑24-11-2025 10:10En wie kijkt er uit naar die schoonma from hell Mo vanaaf in de Hanslers of hoe ze ook mogen heten?
maandag 24 november 2025 om 19:57
Nee vreselijk, heb stukjes online gezien van dat mens en dat was genoeg. En ik hou echt wel van pulp tv soms.mienbillekesjeuken schreef: ↑24-11-2025 10:10En wie kijkt er uit naar die schoonma from hell Mo vanaaf in de Hanslers of hoe ze ook mogen heten?
maandag 24 november 2025 om 21:38
Ik hoop heel erg dat er heel weinig mensen kijken. Die vrouw moet maar geen aandacht meer krijgenmienbillekesjeuken schreef: ↑24-11-2025 10:10En wie kijkt er uit naar die schoonma from hell Mo vanaaf in de Hanslers of hoe ze ook mogen heten?
tsja.....
dinsdag 25 november 2025 om 10:11
Ik denk dat SBS hier juist aan begint omdát zij zo'n vreselijk mens is. Mensen ergeren zich kapot aan haar en haar slappe zoon die zijn leven laat bepalen door haar. Dat genereert kijkcijfers. En zij denkt van zichzelf dat ze helemaal fantastisch is. Anyway, mij trekt het totaal niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 25 november 2025 om 10:13
Je ziet dat op social media, dat sommige 'influencers' juist heel populair zijn omdat mensen ze niet uit kunnen staan. Ik vind het een raar fenomeen, ik denk dan; je hoeft er niet naar te kijken. Maar ja, het trekt nu ook door naar de tv.
Die moeder denkt zelf volgens mij dat ze de opvolgers worden van de Meilandjes.
dinsdag 25 november 2025 om 10:21
Ik heb eea meegekregen van Winter Vol Liefde destijds en daar was ze ook nogal aanwezig.Sabeltandcavia schreef: ↑25-11-2025 10:17Ik kijk het ook niet, uit principe en zo, maar stiekem wil ik wel weten waarom ze zo vreselijk is. Zonder te hoeven kijken.![]()
Ze wilde vooral heel veel bepalen in welke vrouw geschikt is voor haar zoon en het was sowieso de bedoeling dat er samen gewoond werd met vader en moeder. Het werd al heel snel duidelijk dat ze zichzelf de belangrijkste persoon vindt in het leven van haar zoon. De vrouw die hij koos, die was nogal mondig volgens mij, dus die relatie was geen lang leven beschoren en het meisje wat ze wel geschikt vond, kreeg zoonlief later een relatie mee, maar die heeft ze inmiddels ook al weggepest.
dinsdag 25 november 2025 om 11:22
Hate watching is idd een ding.Maleficent schreef: ↑25-11-2025 10:13Je ziet dat op social media, dat sommige 'influencers' juist heel populair zijn omdat mensen ze niet uit kunnen staan. Ik vind het een raar fenomeen, ik denk dan; je hoeft er niet naar te kijken. Maar ja, het trekt nu ook door naar de tv.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 26 november 2025 om 14:18
Ja al een tijd volgensmijMissNuada schreef: ↑19-11-2025 21:47Hebben Jan Smit en zusje Monique ruzie?
https://www.nu.nl/321674/video/jan-smit ... html#nujij
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
woensdag 26 november 2025 om 16:08
Ik kan het niet uitstaan dat nare en/of crminele mensen geld verdienen met hun gedrag.Maleficent schreef: ↑25-11-2025 10:11Ik denk dat SBS hier juist aan begint omdát zij zo'n vreselijk mens is. Mensen ergeren zich kapot aan haar en haar slappe zoon die zijn leven laat bepalen door haar. Dat genereert kijkcijfers. En zij denkt van zichzelf dat ze helemaal fantastisch is. Anyway, mij trekt het totaal niet.
woensdag 26 november 2025 om 17:01
Op YouTube kun je genoeg bekijken, ik heb het uit nieuwsgierigheid opgezocht en was na een paar clips genezen. Het klopt inderdaad, die mensen zijn niet normaal.Sabeltandcavia schreef: ↑25-11-2025 10:17Ik kijk het ook niet, uit principe en zo, maar stiekem wil ik wel weten waarom ze zo vreselijk is. Zonder te hoeven kijken.![]()
woensdag 26 november 2025 om 19:23
Deze moeder heeft dat meisje echt zó gepest, een echte schoonmoeder from hell.
Vanuit de reacties van die vorige vriendin kon je ook al opmaken dat deze vrouw ontzettend toxic is.
Maar wat mij dan ontzettend boeit is hoe het kan dat haar man en zoon dat accepteren. Ze maakt het haar zoon onmogelijk een relatie te hebben, zolang hij in haar buurt blijft verkeren.
Vanuit de reacties van die vorige vriendin kon je ook al opmaken dat deze vrouw ontzettend toxic is.
Maar wat mij dan ontzettend boeit is hoe het kan dat haar man en zoon dat accepteren. Ze maakt het haar zoon onmogelijk een relatie te hebben, zolang hij in haar buurt blijft verkeren.
•
woensdag 26 november 2025 om 20:15
woensdag 26 november 2025 om 22:08
woensdag 26 november 2025 om 23:07
In dat interview noemde ze Denise ook een zwak persoon, echt geen leuk mens die Mo.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
woensdag 26 november 2025 om 23:15
Ik lees dit topic af en toe mee, want jeweettoch een beetje roddel bij de kapper is soms best smullen....
Maar over wie gaat het nu al een hele tijd?
En waar is dit te zien? Bij SBS6 geloof ik opgevangen te hebben...
Is er iemand die à la Lemoos even voor een meelezer een mooi epistel kan maken over het drama dat ik gemist heb en waarschijnlijk niet wil zien, maar stiekem toch?
Is er iemand die à la Lemoos even voor een meelezer een mooi epistel kan maken over het drama dat ik gemist heb en waarschijnlijk niet wil zien, maar stiekem toch?
What would Patsy do?
woensdag 26 november 2025 om 23:38
Ja, ik heb dit dus wel gezien - of althans, de tv stond aan. Maar bij die vuilbekkerij van Monique heb ik toch even met open mond alles laten vallen wat ik aan het doen was, mijn hemel wat een sekreet. Jammer dat Denise niet vanaf het eerste moment heeft gezegd dat ze niet zo tegen zich laat praten op haar 35ste. Wat verbeeldt die vrouw zich wel niet.
Such fun!1
donderdag 27 november 2025 om 00:15
Ladyday21 schreef: ↑26-11-2025 23:15Ik lees dit topic af en toe mee, want jeweettoch een beetje roddel bij de kapper is soms best smullen....
Google even op de Hanslers en je vindt alle narigheid
woensdag 3 december 2025 om 11:07
Ik las het ook maar de link van Sef en Suzan En Freek had ik nog niet gelegd.PoesMinoes schreef: ↑03-12-2025 10:23Het kindje van Suzan en Freek is geboren. Hij heet Sef (Suzan En Freek).
woensdag 3 december 2025 om 19:40
Volgens mij hebben ze dat zelf niet bevestigd en is dat iets wat anderen erbij bedacht hebben.
Ik vind het geen leuke naam en als het inderdaad naar hun eigen namen is, nog minder leuk.
Wel fijn dat alles goed gegaan is.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in