Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
maandag 3 november 2025 om 16:33
Ik lees net dat Talpa heeft "ingegrepen" bij de radioshow van Gordon en Froukje. Jan-Paul Grootentraast wordt de vaste presentator en de andere twee blijven wel bij de show maar dan als sidekicks.
Het marktaandeel van radio 10 is van 7% naar 5,2% gedaald. Hiermee hoopt Talpa op stabilisatie en dat het programma soepeler gaat verlopen.
Ik ben totaal niet verrast, maar ik heb ook geen enkele keer geluisterd. Heeft iemand hier er eigenlijk wel eens naar geluisterd?
Het marktaandeel van radio 10 is van 7% naar 5,2% gedaald. Hiermee hoopt Talpa op stabilisatie en dat het programma soepeler gaat verlopen.
Ik ben totaal niet verrast, maar ik heb ook geen enkele keer geluisterd. Heeft iemand hier er eigenlijk wel eens naar geluisterd?
maandag 3 november 2025 om 16:37
Ik had mijn radio standaard op Radio10 staan (zonder echt te luisteren, meer als behang). Sinds Gordon en Froukje zijn gestart, stoorde me hun geklets, gelach en enorm flauwe praat vanaf dag 1. Na een paar dagen dus maar een paar radiostations verder opgeschoven. Gordon en Froukje zijn niet leuk om naar te luisteren.
(Nu weet ik niet eens welke zender ik op heb staan. Iedere zender die nu al met kerstmuziek begint zorgt ervoor dat ik weer scan, op zoek naar een andere zender. Ik heb een hekel aan kerstmuziek en al helemaal als dat al in oktober wordt gedraaid. )
(Nu weet ik niet eens welke zender ik op heb staan. Iedere zender die nu al met kerstmuziek begint zorgt ervoor dat ik weer scan, op zoek naar een andere zender. Ik heb een hekel aan kerstmuziek en al helemaal als dat al in oktober wordt gedraaid. )
maandag 3 november 2025 om 20:02
Nee, ik vind die twee los van elkaar al niet te doen, laat staan samen.Yavanna schreef: ↑03-11-2025 16:33Ik lees net dat Talpa heeft "ingegrepen" bij de radioshow van Gordon en Froukje. Jan-Paul Grootentraast wordt de vaste presentator en de andere twee blijven wel bij de show maar dan als sidekicks.
dinsdag 4 november 2025 om 09:40
woensdag 5 november 2025 om 19:47
Zat die kerel niet ver weg in Dubai of de VAE "forever and ever"?
Wat doet die op de radio?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 6 november 2025 om 09:25
Ik denk dat hij geen geld meer had. En ze zijn daar niet gediend van drugs en gays.
Gok dat hij op gegeven moment wel doorhad dat Dubai eigenlijk gewoon gevaarlijk is voor hem.
vrijdag 7 november 2025 om 16:38
André Hazes zegt rust te hebben gevonden in zijn relatie met Noa Braaf. In een interview met HLN noemt hij haar "de vrouw van mijn leven" en benadrukt hij dat zijn huidige relatie anders is dan eerdere verhoudingen.
https://www.nu.nl/achterklap/6375149/an ... leven.html
tuurlijk jongen
tuurlijk jongen
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 7 november 2025 om 16:59
O godRouge__ schreef: ↑07-11-2025 16:38André Hazes zegt rust te hebben gevonden in zijn relatie met Noa Braaf. In een interview met HLN noemt hij haar "de vrouw van mijn leven" en benadrukt hij dat zijn huidige relatie anders is dan eerdere verhoudingen.
tuurlijk jongen![]()
vrijdag 7 november 2025 om 17:07
De zoveelste zoolmeet. Nu een baby?Rouge__ schreef: ↑07-11-2025 16:38André Hazes zegt rust te hebben gevonden in zijn relatie met Noa Braaf. In een interview met HLN noemt hij haar "de vrouw van mijn leven" en benadrukt hij dat zijn huidige relatie anders is dan eerdere verhoudingen.
tuurlijk jongen![]()
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 7 november 2025 om 17:30
Als hij eindelijk een keer zijn verstand gebruikt wacht hij toch écht eerst tot stiefmoeder Noa zijn kind tenminste een keer ontmoet heeft.
Of gebruikt zij hopelijk haar verstand dat je geen kind maakt met iemand wiens eerste kind je nog niet hebt leren kennen.
Is dit nu later?
vrijdag 7 november 2025 om 17:32
Meestal als hij dat begint te roepen is dat het begin van het einde.Rouge__ schreef: ↑07-11-2025 16:38André Hazes zegt rust te hebben gevonden in zijn relatie met Noa Braaf. In een interview met HLN noemt hij haar "de vrouw van mijn leven" en benadrukt hij dat zijn huidige relatie anders is dan eerdere verhoudingen.
tuurlijk jongen![]()
vrijdag 7 november 2025 om 17:35
Nee, hij gaat haar eerst nog ten huwelijk vragen met kerst.Misssunshine schreef: ↑07-11-2025 17:32Meestal als hij dat begint te roepen is dat het begin van het einde.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 7 november 2025 om 17:36
vrijdag 7 november 2025 om 18:05
Oh ja!
vrijdag 7 november 2025 om 20:59
Ik vond Gerard bij Radio 10 ook al niet leuk meer. Hij is te vol van zichzelf.Backpack10 schreef: ↑05-11-2025 08:33Ik mis nog steeds Gerard Ekdom bij Radio10! Dat was zo leuk. Toch was het bij radio Veronica niet hetzelfde met Gerard.
Gordon en Froukje vond ik niet heel slecht, maar zij hebben niet die dj energie.
Ik luister heel graag naar Veronica maar pas na 09.00.
zaterdag 8 november 2025 om 09:50
Een Braziliaanse influencer zegt zwanger te zijn van Memphis Depay.
Depay zelf is inmiddels al weer een vriendin verder.
Depay zelf is inmiddels al weer een vriendin verder.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 08-11-2025 10:11
28.34% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in