Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
dinsdag 27 mei 2025 om 18:19
Zeker. Ik snap niks van het rechtssysteem.Maleficent schreef: ↑27-05-2025 11:22En deze boete is natuurlijk een lachertje met zo'n inkomen, dat mag van mij wel wat hoger, anders doet het echt geen pijn.
Ik las wel (op Nu.nl?) dat hij sinds dat ongeluk niet meer heeft gedronken. Hopelijk houdt hij het vol en was dit echt de laatste keer.
Het nieuws over Suzan en Freek vind ik vreselijk. Zo'n jonge leeftijd. Hele toekomst voor de boeg, kindje op komst... Geen woorden voor.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:07
Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.
Zo, dat moest ik even kwijt.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:09
Dat snap ik volledig. Voor mij heeft Tom nu ook helemaal afgedaan.Brooklyn28 schreef: ↑27-05-2025 19:07Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:15
Brooklyn28 schreef: ↑27-05-2025 19:07Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.

Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 27 mei 2025 om 19:30
O, sorry , helemaal gemist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:45
Zo, inderdaad.Brooklyn28 schreef: ↑27-05-2025 19:07Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.

What would Patsy do?
dinsdag 27 mei 2025 om 20:21
Dan snap ik helemaal dat dit binnenkomt. Ik vind het ook een hele lage straf, en zijn advocaat had ook nog opmerkingen over het alcoholslot van (maar) 1 jaar. Voor mij heeft hij ook helemaal afgedaan nu terwijl ik het altijd een leuke televisiepersoonlijkheid vond.Brooklyn28 schreef: ↑27-05-2025 19:07Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.
En dat nieuws van Freek. Wat verschrikkelijk, ik ben er echt even stil van.
dinsdag 27 mei 2025 om 20:50
Voor mij ook.Meisjemetdeparel schreef: ↑27-05-2025 19:09Dat snap ik volledig. Voor mij heeft Tom nu ook helemaal afgedaan.
dinsdag 27 mei 2025 om 20:59
Jeetje wat heftig ik kan mij voorstellen dat er bij jou vreselijk veel woede loskomt en haat gedachtesBrooklyn28 schreef: ↑27-05-2025 19:07Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 27 mei 2025 om 22:56
Vreselijk voor Freek en Suzan... Mijn dochter (13) is enorm fan en heeft met haar verjaardag in maart alle cd's gekregen. Ik zag er zo naar uit om een keer met haar ze live te gaan zien. Wie had nu gedacht dat dat om deze reden niet meer zou kunnen....
Wat verdrietig.
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan (ik kan me voorstellen dat dit zoveel stress geeft). Ik hoop zo dat hij zijn kindje krijgt te zien.
Echt bizar. Ik kan het nog bijna niet geloven, maar ook wikipedia staat al 'Suzan en Freek was een Nederlands zangduo'...
Wat verdrietig.
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan (ik kan me voorstellen dat dit zoveel stress geeft). Ik hoop zo dat hij zijn kindje krijgt te zien.
Echt bizar. Ik kan het nog bijna niet geloven, maar ook wikipedia staat al 'Suzan en Freek was een Nederlands zangduo'...
woensdag 28 mei 2025 om 09:32
Het nieuws over Freek houdt mij zo bezig, echt vreselijk. Wat sterk dat ze afgelopen weekend nog opgetreden hebben, wetende dat ze misschien wel heel slecht nieuws zouden krijgen. En dan is Suzan ook nog zwanger, ik hoop zo ontzettend dat Freek zijn baby nog mag ontmoeten.
Ik heb niks met hun muziek, maar het lijkt me een heel sympathiek stel. Dit gun je je ergste vijand niet.
Ik heb niks met hun muziek, maar het lijkt me een heel sympathiek stel. Dit gun je je ergste vijand niet.
woensdag 28 mei 2025 om 10:10
woensdag 28 mei 2025 om 12:07
Tom Waes zat bij Eva Jinek in de uitzending:
Op de vraag van Eva of hij een alcoholprobleem heeft, zegt hij: “Nee, ik heb wel… En dat vind ik wel een terechte vraag… Ik heb absoluut geen probleem met alcohol — ik werk 300 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken — maar het is wel zo: áls je dan eens buiten komt en de druk moet van de ketel, dan moet je wel beter controle houden.”
Op de vraag van Eva of hij een alcoholprobleem heeft, zegt hij: “Nee, ik heb wel… En dat vind ik wel een terechte vraag… Ik heb absoluut geen probleem met alcohol — ik werk 300 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken — maar het is wel zo: áls je dan eens buiten komt en de druk moet van de ketel, dan moet je wel beter controle houden.”

Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 28 mei 2025 om 12:11
Dat zegt genoeg. Die man heeft bij mij alle sympathie verlorenSweetFirefly schreef: ↑28-05-2025 12:07Tom Waes zat bij Eva Jinek in de uitzending:
![]()
woensdag 28 mei 2025 om 19:22

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in