Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 227 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Maleficent schreef:
27-05-2025 11:22
En deze boete is natuurlijk een lachertje met zo'n inkomen, dat mag van mij wel wat hoger, anders doet het echt geen pijn.
Zeker. Ik snap niks van het rechtssysteem.
Ik las wel (op Nu.nl?) dat hij sinds dat ongeluk niet meer heeft gedronken. Hopelijk houdt hij het vol en was dit echt de laatste keer.

Het nieuws over Suzan en Freek vind ik vreselijk. Zo'n jonge leeftijd. Hele toekomst voor de boeg, kindje op komst... Geen woorden voor.
Afschuwelijk het bericht van Suzan en Freek.wens ze sterkte❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Suzan en Freek :cry:
Joppie schreef:
27-05-2025 13:14
Tom Waes is vanavond bij Jinek. Dat werd tenminste gezegd bij Renze gisteravond.
Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Freek en Suzan, wat een drama. Verschrikkelijk.
Brooklyn28 schreef:
27-05-2025 19:07
Tom Waes idd bij Jinek. Om zijn verhaal te doen wss, en 1000x excusrs enz. En dat je z'n straf volledig ondergaat geen hoger beroep aantekent. Voor mijn part gaat dhr Waes de rest van z'n leven in een donker hoekje zitten en komt nooit meer in de publiciteit. Dankzij zo'n stuk verdriet zijn mijn ouders doodgereden, meer dan 40 jaar geleden, maar heeft ons, als gezin en familie met een enorm verdriet achtergelaten, en is mijn leven, vanaf mijn elfde nooit meer normaal geweest. Dus ik kots op zo'n portret als Waes.
Dat snap ik volledig. Voor mij heeft Tom nu ook helemaal afgedaan.
Wat verschrikkelijk voor Suzan en Freek!
Dit is toch niet te bevatten.
Brooklyn28 schreef:
:hug: verschrikkelijk. er is ook geen enkel excuus om met drank op te gaan rijden. Nooit niet.
Maar mensen gaan voorbij
Nouuu dat is echt heel naar nieuws van Freek en Suzan. :|
Yildizlar2 schreef:
27-05-2025 18:09
Al oud nieuws hier ;)
O, sorry , helemaal gemist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik lees het ook net over Freek. Wat een schok voor die jonge mensen! Heel verdrietig.
What would Patsy do?
Vreselijk nieuws voor Freek en Susan. Zo jong nog.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Brooklyn28 schreef:
Zo, inderdaad. :hug:
What would Patsy do?
Brooklyn28 schreef:
Dan snap ik helemaal dat dit binnenkomt. Ik vind het ook een hele lage straf, en zijn advocaat had ook nog opmerkingen over het alcoholslot van (maar) 1 jaar. Voor mij heeft hij ook helemaal afgedaan nu terwijl ik het altijd een leuke televisiepersoonlijkheid vond.

En dat nieuws van Freek. Wat verschrikkelijk, ik ben er echt even stil van.
Meisjemetdeparel schreef:
27-05-2025 19:09
Dat snap ik volledig. Voor mij heeft Tom nu ook helemaal afgedaan.
Voor mij ook.
Brooklyn28 schreef:
Jeetje wat heftig ik kan mij voorstellen dat er bij jou vreselijk veel woede loskomt en haat gedachtes :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Vreselijk voor Freek en Suzan... Mijn dochter (13) is enorm fan en heeft met haar verjaardag in maart alle cd's gekregen. Ik zag er zo naar uit om een keer met haar ze live te gaan zien. Wie had nu gedacht dat dat om deze reden niet meer zou kunnen....
Wat verdrietig.
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan (ik kan me voorstellen dat dit zoveel stress geeft). Ik hoop zo dat hij zijn kindje krijgt te zien.
Echt bizar. Ik kan het nog bijna niet geloven, maar ook wikipedia staat al 'Suzan en Freek was een Nederlands zangduo'...
Het nieuws over Freek houdt mij zo bezig, echt vreselijk. Wat sterk dat ze afgelopen weekend nog opgetreden hebben, wetende dat ze misschien wel heel slecht nieuws zouden krijgen. En dan is Suzan ook nog zwanger, ik hoop zo ontzettend dat Freek zijn baby nog mag ontmoeten.

Ik heb niks met hun muziek, maar het lijkt me een heel sympathiek stel. Dit gun je je ergste vijand niet.
Echt het lijkt het wel script van een emo film. Koppel ontmoet elkaar op middelbare school. Breekt door op YouTube, krijgt een droomcarriere. Grote reis naar Australië Nieuw Zeeland. Concertreeks ziggo dome. Zwanger. En dan BAM geen toekomst meer. Hoe hartverscheurend dit.
Tom Waes zat bij Eva Jinek in de uitzending:

Op de vraag van Eva of hij een alcoholprobleem heeft, zegt hij: “Nee, ik heb wel… En dat vind ik wel een terechte vraag… Ik heb absoluut geen probleem met alcohol — ik werk 300 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken — maar het is wel zo: áls je dan eens buiten komt en de druk moet van de ketel, dan moet je wel beter controle houden.”

:wtf:
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
28-05-2025 12:07
Tom Waes zat bij Eva Jinek in de uitzending:

Op de vraag van Eva of hij een alcoholprobleem heeft, zegt hij: “Nee, ik heb wel… En dat vind ik wel een terechte vraag… Ik heb absoluut geen probleem met alcohol — ik werk 300 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken — maar het is wel zo: áls je dan eens buiten komt en de druk moet van de ketel, dan moet je wel beter controle houden.”

:wtf:
Dat zegt genoeg. Die man heeft bij mij alle sympathie verloren
Dus je wordt meermaals gepakt met alcohol achter het stuur en maakt een ernstig ongeluk maar je hebt geen alcoholprobleem.

Ik vraag me dan wel af wat voor probleem hij dan wél heeft. Hoe ziet ie dat?
Troela schreef:
28-05-2025 09:32

Ik heb niks met hun muziek, maar het lijkt me een heel sympathiek stel. Dit gun je je ergste vijand niet.
Eens. Verschrikkelijk dit.
https://www.mediacourant.nl/2025/05/tin ... eva-jinek/

Hoop dat het artikel te lezen is.
Het is natuurlijk ook gelul dat hij geen druppel meer heeft gedronken, geloof er niets van. Geen druppel in het openbaar zal hij bedoelen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven