Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
23-10-2020 16:26
Met Wessel van Diepen heeft Irene een dochter van 21.
Wessel is trouwens nog steeds met Daphne Bunskoek


En Jasmine Sendar acteert nog steeds vollop, dus mag zij zichzelf actrice noemen
Oh wist ik niet, dat ze nog acteert.

Irene van de Laar had vroeger wel programma's: De Nachtrijder enzo. Weet niet wat zij nu doet.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
23-10-2020 15:59
Oh, dat wist ik niet.

Dacht kind van Moon en nieuwe baby
Nee, hij heeft er 4 van zijn 1e ex-vrouw.
1 van de Limburgse Sylvie.
2 van Moon.
1 van de draagmoeder.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
23-10-2020 16:30
Nee, hij heeft er 4 van zijn 1e ex-vrouw.
1 van de Limburgse Sylvie.
2 van Moon.
1 van de draagmoeder.
Zo zo
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vanaf 14 november 2019 is Jasmine te zien in de televisieserie Dit zijn wij. Zij speelt daar een van de hoofdrollen. Zij speelt daar de rol van Denise.

In het najaar van 2019 is ze te zien op de Belgische en Nederlandse televisie. Ze speelt namelijk de hoofdrol in de Vlaams/Nederlandse thrillerserie Grenslanders van Erik de Bruyn. Het verhaal speelt zich af in de grensstreek van Zeeuws-Vlaanderen en Vlaanderen waar een meisje zwaar getraumatiseerd wordt aangetroffen. Jasmine speelt rechercheur Tara die samen met een psychiater (Koen De Bouw) probeert te achterhalen wat er met haar is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Candy2020 schreef:
23-10-2020 16:42
Vanaf 14 november 2019 is Jasmine te zien in de televisieserie Dit zijn wij. Zij speelt daar een van de hoofdrollen. Zij speelt daar de rol van Denise.

In het najaar van 2019 is ze te zien op de Belgische en Nederlandse televisie. Ze speelt namelijk de hoofdrol in de Vlaams/Nederlandse thrillerserie Grenslanders van Erik de Bruyn. Het verhaal speelt zich af in de grensstreek van Zeeuws-Vlaanderen en Vlaanderen waar een meisje zwaar getraumatiseerd wordt aangetroffen. Jasmine speelt rechercheur Tara die samen met een psychiater (Koen De Bouw) probeert te achterhalen wat er met haar is gebeurd.
Klinkt goed.
Koen de Bouw is een super acteur en Belgische series zijn vaak goed.
Yildizlar schreef:
23-10-2020 15:51
Oh hoe hebben ze dat gedaan dan ?
Wijlen prins Bernard gaf de opdracht aan het kabinet van de koningin om de AIVD in te schakelen om De Roy te onderzoeken.
Wat de toenmalig directeur Felix Rhodius, buiten medeweten van de ministerraad om, ook gedaan heeft.
Eelco Brinkman heeft er zich ook tegenaan bemoeid: hij ging informeren bij Bouwfonds, de werkgever van De Roy.
Door die onderzoeken hield het werk van De Roy bij Bouwfonds ineens op.
Ook de jaren daarna kreeg hij geen werk meer, andere klussen gingen ook vaak op het laatste moment niet door.

Allemaal toegegeven door oud-premier Balkenende.
*Sally* schreef:
23-10-2020 15:14
Ach welnee, natuurlijk heeft die idioot geen gelijk. Engerd.
Oh jawel hoor, lees je eens in!
minnimouse schreef:
23-10-2020 16:48
Klinkt goed.
Koen de Bouw is een super acteur en Belgische series zijn vaak goed.
Klopt!
hannaa46 schreef:
23-10-2020 17:07
Wijlen prins Bernard gaf de opdracht aan het kabinet van de koningin om de AIVD in te schakelen om De Roy te onderzoeken.
Wat de toenmalig directeur Felix Rhodius, buiten medeweten van de ministerraad om, ook gedaan heeft.
Eelco Brinkman heeft er zich ook tegenaan bemoeid: hij ging informeren bij Bouwfonds, de werkgever van De Roy.
Door die onderzoeken hield het werk van De Roy bij Bouwfonds ineens op.
Ook de jaren daarna kreeg hij geen werk meer, andere klussen gingen ook vaak op het laatste moment niet door.

Allemaal toegegeven door oud-premier Balkenende.
Met een vent die zijn vrouw loopt af te snauwen op hun bruiloft heb ik geen medelijden .
Bovendien vermoed ik dat de Roy Margarita bewust heeft binnen gehengeld omdat zich graag in hun kringen wilde begeven .
Yildizlar schreef:
23-10-2020 17:17

Bovendien vermoed ik dat de Roy Margarita bewust heeft binnen gehengeld omdat zich graag in hun kringen wilde begeven .
:proud:
De meeste huwelijkspartners van de kleinkinderen van Juliana toch?
anoniem_642da7e682a3f wijzigde dit bericht op 23-10-2020 17:44
2.19% gewijzigd
hannaa46 schreef:
23-10-2020 17:30
:proud:
De meeste huwelijkspartners van de kleinkinderen van Beatrix toch?
Juliana bedoel je denk ik.
Tiana_76 schreef:
23-10-2020 17:41
Juliana bedoel je denk ik.
Ja, Juliana, ik zit te suffen.
De Roy van Zuydewijn is het slachtoffer van victim blaming.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
Stressed is just desserts spelled backwards
Eens
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 17:56
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
Prima joh!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 17:56
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
Even uit de meeleesstand :$

Eens :)
fashionvictim schreef:
22-10-2020 21:35
Nou, ik vind Kim dus heel leuk, maar dat is meestal not done om te zeggen. Zat me weer te verbazen over wat een knappe vrouw ik het toch vind en hoe lief ik haar altijd vind overkomen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik echt nog nooit zelfs maar een minuut van hun serie heb gezien, dus ik ken Kim alleen als gast in allerlei andere programma's. Maar ik was dus benieuwd wat anderen van die show vonden.
Ik vind Kim en volle zussen ook leuk. Jenner vrouwen en Kris echt afschuwelijk, Kris de ergste.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 17:56
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
Jahoor! Lekker zo houden!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 17:56
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
what nu al??? :woa: we gaan hard :cheer:

ik ben geen fan van de kardashian klan
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 17:56
Ik moet even een nieuw topic openen maar ik vind de OP eigenlijk nog wel leuk. Eens?
:thumbsup:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.


Ik schreef het al eerder, maar die man is gestoord. ik heb er geen woorden voor en voel diepe medelijden voor dat ( mooie ) kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven