Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
meisje22 schreef:
21-09-2020 19:12
Wat bedoel je? Ze ziet er precies zo uit als op haar eigen Insta.
Ik vind Jennifer er ook heel anders uit zien hoor. Ze heeft ook zo'n verbouwde leeuwenkop. Het ziet er niet uit. Ze lijkt wat op Christina Applegate.
Echt? Vind ik helemaal niet. Ze kan ook alles bewegen in haar gezicht. Vind haar helemaal niet verbouwd. Vind het juist typisch een goed verzorgde 50+ vrouw.
Net gegoogeld op Chrstina Applegate van dit jaar. Ik zie niks verbouwds of leeuwenkop?

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
21-09-2020 19:52
Net gegoogeld op Chrstina Applegate van dit jaar. Ik zie niks verbouwds of leeuwenkop?

Afbeelding
Ik zeg ook niet dat zij verbouwd is. Al heeft ze wel wat laten doen.
Ik weet sowieso niet wat ik me moet inbeelden bij een verbouwde leeuwenkop.
meisje22 schreef:
21-09-2020 19:58
Linda de Mol, Monique van de Ven....
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 21-09-2020 20:07
0.27% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
meisje22 schreef:
21-09-2020 19:58
Monique vd Ven
Afbeelding
.
VGM1980 schreef:
21-09-2020 19:52

Afbeelding
Nou die heeft echt het nodige laten doen. Appelwangen en spleetogen door de (denk ik) fillers.
Edit: bij Christina valt het nog mee, maar op den duur gaan ze er allemaal uitzien als famke Jansen.
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 21-09-2020 20:05
10.27% gewijzigd
Van die rimpels op de neusvleugels
VGM1980 schreef:
21-09-2020 19:44
Ik zie niks bijzonders? Courtney Cox ziet er wel vreemd uit
Ze zijn allebei doorgeslagen helaas. Vind het zo jammer.
Je hoort mij ook niet roepen dat ze niets heeft laten doen, maar ze heeft geen verbouwd hoofd

Een verbouwd hoofd vind ik dit

https://toofab.com/2019/06/10/kathy-hil ... st-reacts/
Christina Appelgate heeft borstkanker gehad en implantaten. Ze heeft ook wel wat injectables gehad en mogelijk een facelift daar haar ogen een tijdje zo onnatuurlijk omhoog stonden, maar zeker iemand die mooi ouder wordt.

Afbeelding
viva-amber wijzigde dit bericht op 21-09-2020 20:07
25.84% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben wel benieuwd hoe dat gedaan wordt, Rogier van Frank & Rogier is onder zijn ogen ook zo glad als een babykont. Het ziet er vreemd uit vind ik, want niemand is glad onder zijn ogen. Iemand die het weet?
Afbeelding
@(
VGM1980 schreef:
21-09-2020 20:06
Ben wel benieuwd hoe dat gedaan wordt, Rogier van Frank & Rogier is onder zijn ogen ook zo glad als een babykont. Het ziet er vreemd uit vind ik, want niemand is glad onder zijn ogen. Iemand die het weet?
Fillers volgens mij.
viva-amber schreef:
21-09-2020 20:06
Christina Appelgate heeft borstkanker gehad en implantaten. Ze heeft ook wel wat injectables gehad en mogelijk een facelift daar haar ogen een tijdje zo onnatuurlijk omhoog stonden, maar zeker iemand die mooi ouder wordt.

Afbeelding

Ja, ik vind haar ook mooi.
*Sally* schreef:
21-09-2020 20:07
Fillers volgens mij.

Jakkes, lijkt mij zo een naar gevoel een naald op die plek.
SweetFirefly schreef:
21-09-2020 20:00
Linda de Mol, Monique van de Ven....
Jamie Vaes!
Maar Jennifer Aniston valt ook in dit rijtje wat mij betreft.
Famke Jansen is al beyond verbouwing, maar dat vijd ik van Jennifer Aniston niet. Ik heb The Morning Show gezien en het viel me juist nog op dat zij alles nog kan bewegen in haar gezicht. Ik vond haar ook geen opvallend filler gezicht hebben.
Courtney Cox heeft dat wel een tijd gehad, maar zij heeft haar filler laten verwijderen en ik vind haar er een stuk beter uit zien dan toen.
watdachtjehiervan schreef:
21-09-2020 20:15
Jamie Vaes!
Jamie Vaes vind ik helemaal erg want die is pas 30 ofzo. En door die verbouwingen ziet ze er zo minstens 10 jaar ouder uit.

Bij die fillers vind ik trouwens vaak dat je er (tot een bepaald punt) vanuit een bepaalde hoek nog heel mooi uitziet, zoals Jennifer Aniston en Sylvie (en Christina applegate waarschijnlijk) bijvoorbeeld. Maar als je dan een foto zonder filter en van de voorkant ziet, dan zijn die veranderingen ineens veel zichtbaarder.
watdachtjehiervan schreef:
21-09-2020 20:15
Jamie Vaes!
Ja Jamie Vaes heeft wel echt een verbouwde kop inderdaad. Net als die vriendin van Donnie Roelvink. Janice Blok. Lijkt nu sprekend op Jamie Vaes trouwens
ik vind Jennifer wel mooi.

Foto van dit jaar

Afbeelding

Ik vind de trend van de opgeblazen bovenlip ook echt niet mooi.
meisje22 schreef:
21-09-2020 20:18
Famke Jansen is al beyond verbouwing, maar dat vijd ik van Jennifer Aniston niet. Ik heb The Morning Show gezien en het viel me juist nog op dat zij alles nog kan bewegen in haar gezicht. Ik vond haar ook geen opvallend filler gezicht hebben.
Courtney Cox heeft dat wel een tijd gehad, maar zij heeft haar filler laten verwijderen en ik vind haar er een stuk beter uit zien dan toen.
Oh zeker. Famke is vele malen erger dan Jennifer. Laatst nog een (bar slechte) film met Famke gezien, niet om aan te gluren werkelijk. En ze was echt wel mooi vroeger. Zij kan haar gezicht nauwelijks nog bewegen.
VGM1980 schreef:
21-09-2020 20:20
ik vind Jennifer wel mooi.

Foto van dit jaar

Afbeelding

Ik vind de trend van de opgeblazen bovenlip ook echt niet mooi.
Ja maar op een andere foto kan je je zomaar lam schrikken van die gekke ogen en opgeblazen wangen.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven