Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

maandag 21 september 2020 om 20:00

maandag 21 september 2020 om 20:03
Nou die heeft echt het nodige laten doen. Appelwangen en spleetogen door de (denk ik) fillers.
Edit: bij Christina valt het nog mee, maar op den duur gaan ze er allemaal uitzien als famke Jansen.
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 21-09-2020 20:05
10.27% gewijzigd

maandag 21 september 2020 om 20:05
Je hoort mij ook niet roepen dat ze niets heeft laten doen, maar ze heeft geen verbouwd hoofd
Een verbouwd hoofd vind ik dit
https://toofab.com/2019/06/10/kathy-hil ... st-reacts/
Een verbouwd hoofd vind ik dit
https://toofab.com/2019/06/10/kathy-hil ... st-reacts/
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
maandag 21 september 2020 om 20:06
Christina Appelgate heeft borstkanker gehad en implantaten. Ze heeft ook wel wat injectables gehad en mogelijk een facelift daar haar ogen een tijdje zo onnatuurlijk omhoog stonden, maar zeker iemand die mooi ouder wordt.

viva-amber wijzigde dit bericht op 21-09-2020 20:07
25.84% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

maandag 21 september 2020 om 20:08
viva-amber schreef: ↑21-09-2020 20:06Christina Appelgate heeft borstkanker gehad en implantaten. Ze heeft ook wel wat injectables gehad en mogelijk een facelift daar haar ogen een tijdje zo onnatuurlijk omhoog stonden, maar zeker iemand die mooi ouder wordt.
![]()
Ja, ik vind haar ook mooi.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

maandag 21 september 2020 om 20:15
Jamie Vaes!
Maar Jennifer Aniston valt ook in dit rijtje wat mij betreft.
maandag 21 september 2020 om 20:18
Famke Jansen is al beyond verbouwing, maar dat vijd ik van Jennifer Aniston niet. Ik heb The Morning Show gezien en het viel me juist nog op dat zij alles nog kan bewegen in haar gezicht. Ik vond haar ook geen opvallend filler gezicht hebben.
Courtney Cox heeft dat wel een tijd gehad, maar zij heeft haar filler laten verwijderen en ik vind haar er een stuk beter uit zien dan toen.
Courtney Cox heeft dat wel een tijd gehad, maar zij heeft haar filler laten verwijderen en ik vind haar er een stuk beter uit zien dan toen.

maandag 21 september 2020 om 20:19
Jamie Vaes vind ik helemaal erg want die is pas 30 ofzo. En door die verbouwingen ziet ze er zo minstens 10 jaar ouder uit.watdachtjehiervan schreef: ↑21-09-2020 20:15Jamie Vaes!
Bij die fillers vind ik trouwens vaak dat je er (tot een bepaald punt) vanuit een bepaalde hoek nog heel mooi uitziet, zoals Jennifer Aniston en Sylvie (en Christina applegate waarschijnlijk) bijvoorbeeld. Maar als je dan een foto zonder filter en van de voorkant ziet, dan zijn die veranderingen ineens veel zichtbaarder.
maandag 21 september 2020 om 20:20
Ja Jamie Vaes heeft wel echt een verbouwde kop inderdaad. Net als die vriendin van Donnie Roelvink. Janice Blok. Lijkt nu sprekend op Jamie Vaes trouwenswatdachtjehiervan schreef: ↑21-09-2020 20:15Jamie Vaes!

maandag 21 september 2020 om 20:21
Oh zeker. Famke is vele malen erger dan Jennifer. Laatst nog een (bar slechte) film met Famke gezien, niet om aan te gluren werkelijk. En ze was echt wel mooi vroeger. Zij kan haar gezicht nauwelijks nog bewegen.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 20:18Famke Jansen is al beyond verbouwing, maar dat vijd ik van Jennifer Aniston niet. Ik heb The Morning Show gezien en het viel me juist nog op dat zij alles nog kan bewegen in haar gezicht. Ik vond haar ook geen opvallend filler gezicht hebben.