Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
Touriya Haoud (wie kent haar nog) ligt overhoop met haar ex aldus Shownieuws. Het gekke van dit interview vind ik dat ze zegt dat haar kinderen voor haar op 1 staan maar ze niet wil gaan wonen in de VS, waar de kinderen ook wonen, zijn geboren en opgegroeid. Nou heeft Haoud wel vaker de waarheid verdraaid in haar voordeel dus ik zou de kant van haar ex ook wel eens willen horen. Hoe dan ook, de jongens zijn weer het kind van de rekening.

Shownieuws: "De twee zijn in een nieuwe rechtszaak verwikkeld omdat Greg de volledige voogdij over hun kinderen eist. "Ik ben nog maar nét gezond verklaard of hij wil de strijd wéér met mij aangaan. Ik dacht dat aan alle ellende van vorig jaar eindelijk achter de rug was, maar alles begint gewoon weer van voren af aan."
Greg wil graag dat Touriya in Charlotte (Amerika, red.) komt wonen, omdat hij en de kinderen daar ook wonen. "Charlotte voelt niet als mijn leven. Nu dreigt hij de kinderen voor altijd bij me weg te houden."
De moeder van Jathan, Cavan en Landan vindt dat hun kinderen nu de dupe zijn van hun slepende conflict. "Hij heeft geen genade en toont geen enkel respect. Het ergste dan dit alles vind ik dat de kinderen, die bij mij op nummer één staan, de dupe worden van zijn slepende strijd. Zij zijn inmiddels oud genoeg om te begrijpen wat er tussen ons speelt..."
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
juliet64 schreef:
07-10-2020 18:14
Eigenlijk zijn Medina en Isa een soort Carice en Halina. Allebei afzonderlijk al irritant, maar in combinatie nog erger.
En dat hele overgangsgedoe had ik alweer verdrongen, maar dat was inderdaad ook zoiets vreselijks. Het laatste was ik me kan herinneren was dat ze er een boek over uitbrachten, maar ik zie nu dat er nog een hele website/merk is; I&M. "Een bijzondere webshop speciaal voor jou, met producten waar Isa & Medina 100% achter staan". Zoals een veganistisch oogkussen :facepalm:
Net even gekeken. Ver-schrik-kel-lijk.
SweetFirefly schreef:
07-10-2020 19:21
Touriya Haoud (wie kent haar nog) ligt overhoop met haar ex aldus Shownieuws. Het gekke van dit interview vind ik dat ze zegt dat haar kinderen voor haar op 1 staan maar ze niet wil gaan wonen in de VS, waar de kinderen ook wonen, zijn geboren en opgegroeid. Nou heeft Haoud wel vaker de waarheid verdraaid in haar voordeel dus ik zou de kant van haar ex ook wel eens willen horen. Hoe dan ook, de jongens zijn weer het kind van de rekening.

Shownieuws: "De twee zijn in een nieuwe rechtszaak verwikkeld omdat Greg de volledige voogdij over hun kinderen eist. "Ik ben nog maar nét gezond verklaard of hij wil de strijd wéér met mij aangaan. Ik dacht dat aan alle ellende van vorig jaar eindelijk achter de rug was, maar alles begint gewoon weer van voren af aan."
Greg wil graag dat Touriya in Charlotte (Amerika, red.) komt wonen, omdat hij en de kinderen daar ook wonen. "Charlotte voelt niet als mijn leven. Nu dreigt hij de kinderen voor altijd bij me weg te houden."
De moeder van Jathan, Cavan en Landan vindt dat hun kinderen nu de dupe zijn van hun slepende conflict. "Hij heeft geen genade en toont geen enkel respect. Het ergste dan dit alles vind ik dat de kinderen, die bij mij op nummer één staan, de dupe worden van zijn slepende strijd. Zij zijn inmiddels oud genoeg om te begrijpen wat er tussen ons speelt..."
:facepalm:
Die Touriyah is zo gek als een deur en liegt wel vaker.
En als ze niet in de VS wil wonen had ze geen drie kinderen moeten baren en grootbrengen met een Amerikaan. Wat een muts.
minnimouse schreef:
07-10-2020 19:26
:facepalm:
Die Touriyah is zo gek als een deur en liegt wel vaker.
En als ze niet in de VS wil wonen had ze geen drie kinderen moeten baren en grootbrengen met een Amerikaan. Wat een muts.
Nou inderdaad. Ze heeft met hem toch ook altijd in de VS gewoond.
Als zij in NL gaat wonen, dan betekent het voor hem dat hij ook de kinderen amper nog ziet. Dus ik begrijp wel dat hij daar niet zomaar akkoord mee gaat. Waarom zou zij meer rechten hebben dan hij? Laat de rechter dan maar beslissen.
meisje22 schreef:
07-10-2020 19:27
Nou inderdaad. Ze heeft met hem toch ook altijd in de VS gewoond.
Hij was een goede catch. Eerlijk is eerlijk. Hij is een grote soapster. Daar koketeerde ze altijd nogal mee. En ook dat ze een bedrijf in de VS had en ook een hier in NL. Die bleken niet te bestaan oid.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Maleficent schreef:
07-10-2020 19:30
Als zij in NL gaat wonen, dan betekent het voor hem dat hij ook de kinderen amper nog ziet. Dus ik begrijp wel dat hij daar niet zomaar akkoord mee gaat. Waarom zou zij meer rechten hebben dan hij? Laat de rechter dan maar beslissen.
Dat is het moeilijke met kinderen waarvan de ouders uit verschillende landen komen en er eentje terug gaat naar het land van herkomst. Wat telt het zwaarst? Volgens mij het belang van het kind. Dus daar opgegroeid, daar vrienden, gewend aan die omgeving, cultuur, type scholing, moedertaal etc.
SweetFirefly schreef:
Hij was een goede catch. Eerlijk is eerlijk. Hij is een grote soapster. Daar koketeerde ze altijd nogal mee. En ook dat ze een bedrijf in de VS had en ook een hier in NL. Die bleken niet te bestaan oid.
Hij speelt in Days of our lives toch? Ja joh, ze had een enorme carrière in Amerika. Echt enorm. PR dame van de sterren, alles. In haar dromen dan.
Ze heeft een relatie gehad met Martijn Lusink, een zoon van Oger en naderhand bleek dat ze ook tegen die familie enorm veel had gelogen.
SweetFirefly schreef:
07-10-2020 19:33
Dat is het moeilijke met kinderen waarvan de ouders uit verschillende landen komen en er eentje terug gaat naar het land van herkomst. Wat telt het zwaarst? Volgens mij het belang van het kind. Dus daar opgegroeid, daar vrienden, gewend aan die omgeving, cultuur, type scholing, moedertaal etc.
Nou precies. Maar zij gaat in de pers zielig doen 'hij wil wéér de strijd aangaan en ik ben net beter, boehoe'. Het lijkt me alleen maar logisch dat hij die strijd aangaat, want hij wil zijn kinderen, net als zij, ook niet amper zien.
meisje22 schreef:
07-10-2020 19:34
Hij speelt in Days of our lives toch?
Wikipedia: (....)Op 16-jarige leeftijd werd hij ontdekt door een modellenbureau en meteen door hen vastgelegd. Hij vertrok vervolgens naar Milaan voor modellenwerk. Hij werkte voor onder meer Giorgio Armani, Gianni Versace, Tommy Hilfiger en Ralph Lauren.[1] Aan zijn leven als wereldreiziger kwam een eind toen zijn moeder ernstig ziek werd. Zij haalde haar zoon ertoe over om te gaan werken als acteur. Hij begon met acteren in reclamefilmpjes en maakte zijn tv-debuut in 1996 in de televisieserie Malibu Shores van de bekende televisieproducent Aaron Spelling. Hierna heeft hij nog meerdere rollen gespeeld in televisieseries en televisiefilms, zoals Beverly Hills, 90210 (1996-1997), Charmed (1999-2000), The Young and the Restless (2002-2003) en General Hospital (2003-2009). In de televisieserie General Hospital speelde hij in niet minder dan 602 afleveringen als Lucky Spencer.(....)
meisje22 schreef:
07-10-2020 19:34
Hij speelt in Days of our lives toch? Ja joh, ze had een enorme carrière in Amerika. Echt enorm. PR dame van de sterren, alles. In haar dromen dan.
Ja, hij is echt wel een grote soapacteur, hij heeft ook in The Young and The Restless en in General Hospital gespeeld en hij heeft ook in de originele Charmed gespeeld. Hele knappe vent, dat was wel echt een catch inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Oh, ik ontdek net dat hij nu met Rizzoli uit Rizolli and Isles verloofd is. Leuke vrouw vind ik dat! Hij heeft wel duidelijk een type, zij is ook zo'n donkerharig Mediterraan type.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
07-10-2020 19:37
Ja, hij is echt wel een grote soapacteur, hij heeft ook in The Young and The Restless en in General Hospital gespeeld en hij heeft ook in de originele Charmed gespeeld. Hele knappe vent, dat was wel echt een catch inderdaad.
Oh ja The Young and the Restless. Ik kwam er even niet op. Ik weet wel dat het een behoorlijke catch voor haar was.
fashionvictim schreef:
07-10-2020 19:40
Oh, ik ontdek net dat hij nu met Rizzoli uit Rizolli and Isles verloofd is. Leuke vrouw vind ik dat! Hij heeft wel duidelijk een type, zij is ook zo'n donkerharig Mediterraan type.
Klopt inderdaad. Al een tijdje weer volgens mij.
Maleficent schreef:
07-10-2020 19:36
Nou precies. Maar zij gaat in de pers zielig doen 'hij wil wéér de strijd aangaan en ik ben net beter, boehoe'. Het lijkt me alleen maar logisch dat hij die strijd aangaat, want hij wil zijn kinderen, net als zij, ook niet amper zien.
Ze doet precies waar ze Sylvie Meis (nadat ze haar een mes in haar rug gestoken had) verweet over haar ziekte gebruiken.

Johnny de Mol heeft haar een keer ontzettend te kakken gezet bij Humberto Tan. Genieten was dat.
Maleficent schreef:
Ik snap hem wel.
Die kinderen zinn daar geboren en opgegroeid. Gaan daar naar school en hebben vrienden. Wat moeten die in Nederland?
meisje22 schreef:
07-10-2020 19:48
Ze doet precies waar ze Sylvie Meis (nadat ze haar een mes in haar rug gestoken had) verweet over haar ziekte gebruiken.

Johnny de Mol heeft haar een keer ontzettend te kakken gezet bij Humberto Tan. Genieten was dat.
Ja dat weet ik nog :hihi:
Vond ik toen echt sneu voor Sylvie. Ging ze naar LA om bij vriendin Touriya op adem te komen van de scheiding met Rafael en bedrog door Sabia, dook er overal paparazzi op. Bleek dat Touriya continue de paparazzi inlichtte.
meisje22 schreef:
07-10-2020 19:48

En hoe zij daarop reageerde met haar ‘Whatever Johnny’. Met dat kirrende stemmetje en dan de hele tijd ‘interessant’ strooien met Engelse termen.

Echt een doos.
minnimouse schreef:
07-10-2020 20:03
En hoe zij daarop reageerde met haar ‘Whatever Johnny’. Met dat kirrende stemmetje en dan de hele tijd ‘interessant’ strooien met Engelse termen.

Echt een doos.
Ja een vreselijke meid is het. Een aansteller, comediant en een valse heks.
https://youtu.be/xx04X9vdcG8
meisje22 schreef:
07-10-2020 20:02
Vond ik toen echt sneu voor Sylvie. Ging ze naar LA om bij vriendin Touriya op adem te komen van de scheiding met Rafael en bedrog door Sabia, dook er overal paparazzi op. Bleek dat Touriya continue de paparazzi inlichtte.
Nou ja dat laatste doet Sylvie zelf ook.
meisje22 schreef:
07-10-2020 20:09
https://youtu.be/xx04X9vdcG8
Oe gets. Die jarenlange succesvolle modellencarrière is er nooit geweest. Ja, ze was model, maar geen topmodel. Ze pretendeerde het gezicht van Diesel en G Star te zijn in de tijd dat ik ook in de mode zat. Nou, ik kende het wereldje goed. Er waren zelfs twijfels over haar opleiding. Ze ging destijds veel met Sylvie Meis om, die had een HBO diploma in haar zak zitten en opeens was Touriya ook afgestudeerd HBO-er? De geruchten gingen dat ze alleen ingeschreven had gestaan op een school. Maar vooral om hoe zij met Sylvie en de ziekte van Sylvie is omgegaan vind ik zo laag.
juliet64 schreef:
07-10-2020 19:19
:rofl:
Misschien heb je het zelf al gevonden hoor, maar alstu:
https://shop.isamedina.com/collections/ ... -meditatie
Nog veel meer schitterende dingen verkopen ze
Dank je voor de link. Ik heb meteen een fles yogamatreiniger besteld.
Voor maar 8,95!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven