Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:02
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:03
Tuurlijk. Maar om er nou zelfverzonnen roddels bij te halen....Baudolino schreef: ↑31-10-2020 18:52Nou dit! Allemachtig! Het is een roddeltopic mensen!! En ik vind het ook te belachelijk voor woorden dat je niet mag vinden dat het nogal onnozel is om in deze tijd een seksfilmpje te maken als je BNer bent. Dat gegeven/feit staat volledig los van de schuldvraag. Het is gewoon onnozel
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:04
Dat is uitgebreid voorbij gekomen in het verliefd verloofd gescheiden topicfashionvictim schreef: ↑31-10-2020 19:04Waarom hebben we het hier nog niet over het trainwreck dat Frank en Rogier heet gehad? Dat vind ik ook zo'n smulroddel.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:05
ik heb het niet zelfverzonnen, veel van die dingen staan inmiddels ook al lang online.vivapimpelmees schreef: ↑31-10-2020 19:03Tuurlijk. Maar om er nou zelfverzonnen roddels bij te halen....
Am Yisrael Chai!

Maar wie zijn dat nou eigenlijk? Ik ken ze echt nietfashionvictim schreef: ↑31-10-2020 19:04Waarom hebben we het hier nog niet over het trainwreck dat Frank en Rogier heet gehad? Dat vind ik ook zo'n smulroddel.
Ken jij Leontine Borsato een beetje? En zo ja, is zij leuk in het echt?
Oh, dan mag het wel? Of was je daar ook iedereen terecht aan het wijzen?vivapimpelmees schreef: ↑31-10-2020 19:04Dat is uitgebreid voorbij gekomen in het verliefd verloofd gescheiden topic
Am Yisrael Chai!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:06
Nooit in het echt ontmoet en ook nooit iets over gehoord. Sorry.Billy_Mean schreef: ↑31-10-2020 19:05Maar wie zijn dat nou eigenlijk? Ik ken ze echt niet
Ken jij Leontine Borsato een beetje? En zo ja, is zij leuk in het echt?
Am Yisrael Chai!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:09
Ik vind er oprecht niet zoveel van. Ik heb niks met hem dus ik zit niet plaatsvervangend voor hem te treuren zoals jullie kennelijk allemaal doen. Het roddelgehalte is echter wel echt fab, Gordon is er niks bij dus ik vind het vooral frustrerend dat het gesprek maar niet lekker op gang komt door dit soort gezeur van jou. Mens, laten we het nou eens over de inhoud van dat filmpje hebben!Sjaantje37 schreef: ↑31-10-2020 19:06Denk eerder dat het gekontdraai van FV irriteert dan dat ze zegt dat ze geniet van wat Fred is overkomen.
Als ze daar gewoon eerlijk over is kunnen we daar alles van vinden maar het is wel eerlijk.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:10
Misschien als je niet meer reageert op wat de mensen hier schrijven over jou, houdt het vanzelf op.fashionvictim schreef: ↑31-10-2020 18:25ik probeer het al de hele middag terug naar die sekstape te buigen, hoor.
Daarbij vind ik ook dat jouw mening over hoe een BN-er is niet objectief is maar van horen zeggen.
Je geeft ook zelf toe dat je het fijne er niet van weet maar je hebt het van horen zeggen. In wezen zijn dat ook roddels die niet objectief zijn.
Dus iedereen kan wel wat verzinnen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:14
Als je er oprecht niets van had gevonden, dan waren we niet zoveel pagina’s verder over dit onderwerp.fashionvictim schreef: ↑31-10-2020 19:09Ik vind er oprecht niet zoveel van. Ik heb niks met hem dus ik zit niet plaatsvervangend voor hem te treuren zoals jullie kennelijk allemaal doen. Het roddelgehalte is echter wel echt fab, Gordon is er niks bij dus ik vind het vooral frustrerend dat het gesprek maar niet lekker op gang komt door dit soort gezeur van jou. Mens, laten we het nou eens over de inhoud van dat filmpje hebben!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:14
Ze hebben ooit meegedaan aan steenrijk, straatarm, toen kregen ze daarna een eigen programma op SBS, toen werden ze weggekaapt door RTL en toen implodeerden ze en gingen publiekelijk uit elkaar en enorm moddergooien. Naar het schijnt is die Rogier zwaar aan de coke en de drank en daarom gaat ie elke keer s nachts als ie helemaal wappie is dingen doen als bankafschriften van Frank lekken en Frank zijn Facebook hacken en dat soort dingen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:17
Ondertussen..... noemen ze Leontine bij Boulevard nog steeds Leontine Borsato.
Zou ze de naam van ex willen houden? Onder het mom ' dan heet ik hetzelfde als mijn kinderen'? Net als Jolanda Hadid?
Zou ze de naam van ex willen houden? Onder het mom ' dan heet ik hetzelfde als mijn kinderen'? Net als Jolanda Hadid?
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 31-10-2020 19:19
0.76% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:18
vertel ook al vind ik ze totaal niet interessantfashionvictim schreef: ↑31-10-2020 19:04Waarom hebben we het hier nog niet over het trainwreck dat Frank en Rogier heet gehad? Dat vind ik ook zo'n smulroddel.

Sean Connery is overleden 90 jaar geworden

Relax we're all crazy, it's not a competition

zaterdag 31 oktober 2020 om 19:21
Uh nee. Dat van Hugh wist ik niet eens.fashionvictim schreef: ↑31-10-2020 18:01Vermaak? Meer verbazing hoor.
Maar jij hebt vast ook nooit over George Michael die een publieke wc zich liet nemen door een undercover agent of Hugh Grant die zich door een tippelaarster liet pijpen met andere mensen gepraat?
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:21
Ja, hij draagt zeker een pruik. Want nadat hij de bankafschriften van Frank lekte, sloeg die terug door een foto van zijn kale hoofd te delen

Om te gieren, toch?
Am Yisrael Chai!

zaterdag 31 oktober 2020 om 19:22
Ik dacht dat Leontien geen Borsato meer heet.SweetFirefly schreef: ↑31-10-2020 19:17Ondertussen..... noemen ze Leontine bij Boulevard nog steeds Leontine Borsato.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:24
Dat dacht ik dus ook. Maar ze kwam in beeld met de achternaam van coltrui.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:25
dat was big news in 90's? dat hij Elizabeth Hurely had bedrogen.. en wat hem bezielde
Relax we're all crazy, it's not a competition