Boos, waarom wordt hier niets meegedaan.
dinsdag 26 augustus 2025 om 23:32
Om een uur of 11 liep ik de tuin in om mijn kat binnen te halen.
Op dat moment hoorde ik een blok verder kinderen krijsen van angst en een mannenstem dingen roepen (zo’n 100m verder op) Samen met mijn man hebern we uitgezocht waar het precies was en toen 112 gebeld.
Tot op heden, nog geen politie gezien
Op dat moment hoorde ik een blok verder kinderen krijsen van angst en een mannenstem dingen roepen (zo’n 100m verder op) Samen met mijn man hebern we uitgezocht waar het precies was en toen 112 gebeld.
Tot op heden, nog geen politie gezien
Such a beautiful place to be with Friends.
dinsdag 26 augustus 2025 om 23:58
Ik heb ooit toen ik nog in het centrum van een grote stad woonde een groep dronken mannen voor mijn deur gehad die bij de buren moesten zijn maar die lieten hen niet meer binnen. Toen gingen ze bij mij aanbellen, keihard bonzen en proberen de deur te forceren. Ik was 19, alleen thuis en echt doodsbang. Ze schreeuwden allemaal krachttermen en bedreigingen (die dus niet zo per se naar mij gericht waren, ze wisten niet eens dat ik daar woonde, maar naar de buren). Ik heb toen ook 112 gebeld, huilend en in paniek, er werd beloofd dat politie eraan zou komen. Toen heb ik mijn destijds vriendje gebeld en hij bleef aan de lijn en ik keek steeds bij het raam of er al politie kwam. Uiteindelijk na 20 hele angstige minuten bleken ze de deur niet te kunnen forceren en dropen ze af. Politie heb ik nooit gezien ondanks een uur wachten bij het raam. Ik snap echt dat de politie het ook hartstikke druk heeft, maar het voelde zo eenzaam en beangstigend. Heel naar. Ik hoop echt dat ze bij het gezin wat je gehoord hebt wel komen!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in