Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vlamtosti schreef:
07-03-2021 11:11
Hebben jullie dit al gezien? 😳

https://www.ditjesendatjes.nl/samantha- ... aar-borst/
Allemachtig.....
Man, als het uitgaat wat dan? Zoals de vrouw van Schiffmacher ooit zei: Ach, Henk zet er desnoods een grote dikke zwarte streep door....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-03-2021 17:05
Allemachtig.....
Man, als het uitgaat wat dan? Zoals de vrouw van Schiffmacher ooit zei: Ach, Henk zet er desnoods een grote dikke zwarte streep door....
Knettergek
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
07-03-2021 16:07
Ik vind zulke bovenbenen erg aantrekkelijk, maar dan zouden ze aan een andere man moeten zitten.
Voorts ben ik zelf te slecht gekleed om een oordeel te vellen over anderen.
Ik ook mmm
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... dfundactie

Eva Smid, bekend van haar rollen in Moordvrouw en Malaika, is dakloos en daarom haastig op zoek naar nieuwe woonruimte. De actrice heeft haar ’droomplek gevonden waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’, maar kan dit niet zelf bekostigen. Ze is daarom een crowdfundactie gestart om een bedrag van maar liefst 250.000 euro in te zamelen.

„Iedereen verdient een plek om te wonen, een vaste plek waar je niet elk half jaar weer weg moet”, schrijft Eva op de crowdfundsite Gofund.me. „De afgelopen 18 jaar heb ik op krankzinnig veel plekken gewoond. Het hield me niet tegen om twee hele lieve dochtertjes te krijgen. Ik ben ongelofelijk moe van al dat verhuizen, geen vaste plek hebben en geen vriendjes in de buurt kunnen maken.”

De actrice wil ’rust en regelmaat voor de meisjes om vanuit daar de wereld te ontdekken’. „Ik ben op en moe voel me een zwerver in eigen land.”

Naar eigen zeggen staat ze al ’heel erg lang’ ingeschreven bij Woningnet, maar moet ze toch ’lang wachten’ op een geschikt huis. „Als zzp’er kan ik niet de gewenste hypotheek krijgen en blijft er niet veel over dan een torenhoge huur te betalen voor telkens tijdelijke oplossingen.”

De actrice heeft haar droomplek gevonden ’waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’. Om deze plek te kunnen realiseren heeft ze een bedrag van 250.000 euro nodig. „Daarvoor wordt land aangekocht en zelf een duurzaam huis gebouwd. Die plek is dan van ons, we hoeven daar niet meer weg. Rustig ademhalen en eindelijk settelen.”

Sorry maar ik vind dit echt te bizar voor woorden. Bedelen voor een huis. Als ze geen hypotheek kan krijgen omdat ze zzp-er is dan is in loondienst misschien een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-03-2021 20:14
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... dfundactie

Eva Smid, bekend van haar rollen in Moordvrouw en Malaika, is dakloos en daarom haastig op zoek naar nieuwe woonruimte. De actrice heeft haar ’droomplek gevonden waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’, maar kan dit niet zelf bekostigen. Ze is daarom een crowdfundactie gestart om een bedrag van maar liefst 250.000 euro in te zamelen.

„Iedereen verdient een plek om te wonen, een vaste plek waar je niet elk half jaar weer weg moet”, schrijft Eva op de crowdfundsite Gofund.me. „De afgelopen 18 jaar heb ik op krankzinnig veel plekken gewoond. Het hield me niet tegen om twee hele lieve dochtertjes te krijgen. Ik ben ongelofelijk moe van al dat verhuizen, geen vaste plek hebben en geen vriendjes in de buurt kunnen maken.”

...........

Sorry maar ik vind dit echt te bizar voor woorden. Bedelen voor een huis. Als ze geen hypotheek kan krijgen omdat ze zzp-er is dan is in loondienst misschien een goed idee.
Ken het hele mens niet, maar ik las het net ook. Schaamteloos dit o_o
"Iedereen verdient een plek om te wonen", my ass.
Geen stuiver zou ik daar aan geven.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-03-2021 20:25
Ken het hele mens niet, maar ik las het net ook. Schaamteloos dit o_o
"Iedereen verdient een plek om te wonen", my ass.
Geen stuiver zou ik daar aan geven.
Ik las dit ook vandaag. Schaamteloos idd.
Gatekeeper* schreef:
08-03-2021 20:14
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... dfundactie

Eva Smid, bekend van haar rollen in Moordvrouw en Malaika, is dakloos en daarom haastig op zoek naar nieuwe woonruimte. De actrice heeft haar ’droomplek gevonden waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’, maar kan dit niet zelf bekostigen. Ze is daarom een crowdfundactie gestart om een bedrag van maar liefst 250.000 euro in te zamelen.

„Iedereen verdient een plek om te wonen, een vaste plek waar je niet elk half jaar weer weg moet”, schrijft Eva op de crowdfundsite Gofund.me. „De afgelopen 18 jaar heb ik op krankzinnig veel plekken gewoond. Het hield me niet tegen om twee hele lieve dochtertjes te krijgen. Ik ben ongelofelijk moe van al dat verhuizen, geen vaste plek hebben en geen vriendjes in de buurt kunnen maken.”

De actrice wil ’rust en regelmaat voor de meisjes om vanuit daar de wereld te ontdekken’. „Ik ben op en moe voel me een zwerver in eigen land.”

Naar eigen zeggen staat ze al ’heel erg lang’ ingeschreven bij Woningnet, maar moet ze toch ’lang wachten’ op een geschikt huis. „Als zzp’er kan ik niet de gewenste hypotheek krijgen en blijft er niet veel over dan een torenhoge huur te betalen voor telkens tijdelijke oplossingen.”

De actrice heeft haar droomplek gevonden ’waar rust, buitenlucht en saamhorigheid is’. Om deze plek te kunnen realiseren heeft ze een bedrag van 250.000 euro nodig. „Daarvoor wordt land aangekocht en zelf een duurzaam huis gebouwd. Die plek is dan van ons, we hoeven daar niet meer weg. Rustig ademhalen en eindelijk settelen.”

Sorry maar ik vind dit echt te bizar voor woorden. Bedelen voor een huis. Als ze geen hypotheek kan krijgen omdat ze zzp-er is dan is in loondienst misschien een goed idee.
:rofl: dit is echt een vroege 1 april grap.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft toch al ruim 1600 euro!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat erg :facepalm:

Ook héél erg: de aankondiging voor de ego-show van Linda & Marco op sbs... Tenenkrommend gewoon @(
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel een nieuw huis hoor dus zal ik ook een bedel crowdfundactie opzetten.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
08-03-2021 20:50
Wat erg :facepalm:

Ook héél erg: de aankondiging voor de ego-show van Linda & Marco op sbs... Tenenkrommend gewoon @(
Oh my.. Ik ga even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge die Eva Smid. Ik ken haar niet, maar tegenwoordig wordt om elke scheet een crowdfunding opgestart. Dan gaat ze maar als huishoudelijke hulp werken of achter de kassa zitten. De tering naar de nering zetten, dat moeten we allemaal. Maar veel van die ‘creatievelingen’ willen dat niet want dan kunnen ze hun creativiteit niet kwijt. Creatief zijn doet ze maar lekker na haar uren.
Ze heeft notabene twee kinderen. En dan bedelen om ‘een droom te realiseren’. Pfff ... je zal best lang moeten wachten bij Woningnet, maar dan ga je maar tijdelijk in een caravan zitten of bij familie wonen.
Alle reacties Link kopieren
Dat hele crowdfundinggebeuren is inderdaad aardig aan devaluatie onderhevig. Vroeger gebeurde dat alleen voor ernstig zieke mensen enzo. En wat ik ook nog wel sympathiek vind, is als bijvoorbeeld een band of artiest zoiets doet met als bijv. tegenprestatie een gratis CD of optreden in kleine kring ofzo, afhankelijk van de hoogte van de donatie. Maar aan deze vrouw zou je dan blijkbaar geheel belangeloos geld moeten schenken? Koekoek.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-03-2021 21:36
Dat hele crowdfundinggebeuren is inderdaad aardig aan devaluatie onderhevig. Vroeger gebeurde dat alleen voor ernstig zieke mensen enzo. En wat ik ook nog wel sympathiek vind, is als bijvoorbeeld een band of artiest zoiets doet met als bijv. tegenprestatie een gratis CD of optreden in kleine kring ofzo, afhankelijk van de hoogte van de donatie. Maar aan deze vrouw zou je dan blijkbaar geheel belangeloos geld moeten schenken? Koekoek.
Ja precies, een kind dat naar Amerika moest voor een dure operatie ofzo. Maar tegenwoordig wil ene Eva Smid ‘even’ 250.000 euro geschonken krijgen om haar droom na te jagen, Pietje Puk vindt zichzelf heel zielig en wil een luxe vakantie gesponsord krijgen en de vriendin van Klaasje heeft geen cent te makken en mag ook weleens genieten met kerst.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad bijna denken dat het een 1 april grap is van die Eva.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-03-2021 21:36
Dat hele crowdfundinggebeuren is inderdaad aardig aan devaluatie onderhevig. Vroeger gebeurde dat alleen voor ernstig zieke mensen enzo. En wat ik ook nog wel sympathiek vind, is als bijvoorbeeld een band of artiest zoiets doet met als bijv. tegenprestatie een gratis CD of optreden in kleine kring ofzo, afhankelijk van de hoogte van de donatie. Maar aan deze vrouw zou je dan blijkbaar geheel belangeloos geld moeten schenken? Koekoek.
Eens.
minnimouse schreef:
08-03-2021 21:43
Ja precies, een kind dat naar Amerika moest voor een dure operatie ofzo. Maar tegenwoordig wil ene Eva Smid ‘even’ 250.000 euro geschonken krijgen om haar droom na te jagen, Pietje Puk vindt zichzelf heel zielig en wil een luxe vakantie gesponsord krijgen en de vriendin van Klaasje heeft geen cent te makken en mag ook weleens genieten met kerst.

Maar zal dit niet gewoon een 1 april grap zijn?
Ik kan niet geloven dat dit serieus is.
Ik vind het enorm arrogant. Er zijn vele mensen, oa alleenstaande moeders die geen woonruimte hebben en die op straat komen te staan. Dit gaat om een omhoog gevallen actrice die nu niet op straat staat maar die gewoon haar droomhuis wil. Schandalig dat ze dit zo doet.

Ik zou er mijn zuurverdiende geld niet aan geven. Ik moest het ook zelf zien uit te zoeken en dat lukte door slimme oplossingen te verzinnen. En vooral door ervoor te zorgen dat ik van inkomen gegarandeerd bent. Kan zij ook doen, maar dat zal ze niet willen. Ze wil acteren en niet een normale baan neem ik aan. Luxeprobleem.
Alle reacties Link kopieren
:nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nicco88 schreef:
08-03-2021 21:54
Maar zal dit niet gewoon een 1 april grap zijn?
Ik kan niet geloven dat dit serieus is.
Een 1 april grap op 8 maart? Beetje gekke timing dan
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Arme Leontien. Denk je dat je alles hebt gehad krijg je dit.

Marco Borsato zingt over relatiebreuk in zijn comeback-single

Zijn single 'Een moment' is duidelijk geïnspireerd op zijn scheiding van Leontine Ruiters.

Meteen in de eerste zin is duidelijk dat het lied, waarvoor Borsato samenwerkte met zijn vaste componist John Ewbank en zanger Rolf Sanchez, een break-up-song is.

Al je spullen op de gang/Het had zo vaak kunnen gebeuren want we strijden al zo lang/Maar ik dacht altijd we zijn te bang/Maar nu ga je weg/En ineens is het echt.

Hij smeekt zijn ex om hem nog een keer vast te pakken, ook al ‘is het te laat’. Zingt dat hij altijd van haar is geweest, maar zo ‘vreselijk blind’ was. Het komt weer goed, denkt Borsato, de liefde komt vanzelf weer voorbij. Maar voor wie vermoedt dat Borsato denkt dat Leontine en hij nog bij elkaar komen, die kans lijkt verkeken, zo zingt hij.
(bron: AD)
Alle reacties Link kopieren
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/nieu ... 8SCb8EThyY

Hier kun je het liedje horen.

Persoonlijk vind ik het echt om te kotsen. Hij is veelvuldig vreemd gegaan. En dan zo de openbare vernedering van je vrouw te exploiteren om weer in de hitlijsten te komen. Walgelijk vind ik dat.

Maar goed, het zal wel weer op 1 komen, want de kritiekloze Borsato fans zien hem nog steeds als de ideale schoonzoon en smullen hiervan en mijnheer kan zijn zak weer vullen nadat hij hem her en der geleegd heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-03-2021 10:14
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/nieu ... 8SCb8EThyY

Hier kun je het liedje horen.

Persoonlijk vind ik het echt om te kotsen. Hij is veelvuldig vreemd gegaan. En dan zo de openbare vernedering van je vrouw te exploiteren om weer in de hitlijsten te komen. Walgelijk vind ik dat.

Maar goed, het zal wel weer op 1 komen, want de kritiekloze Borsato fans zien hem nog steeds als de ideale schoonzoon en smullen hiervan en mijnheer kan zijn zak weer vullen nadat hij hem her en der geleegd heeft.
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte tekst ook weer en wat zingt die Borsato raar. Oh God en nu gaat die Rolf Sanchez ook nog kwelen. Wat een gedrocht.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat een afgrijselijk nummer. Zul je zien dat het nog een vette hit wordt ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven