Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!
zaterdag 26 juni 2021 om 19:10
Probleem was, hij had alles al geschoten, en het filmpje doorgestuurd.
Toen kwam ze terug en werkelijk alles moest aangepast worden: een wit jochie eruit, een vrouw met fruit eruit, meer zijn familie erin, en het ging maar door, hij moest feitelijk alles opnieuw draaien. Hij was echt wel bereid wat aanpassingen te doen (hij had genoeg shots liggen), maar al deze wensen betekende echt gewoon opnieuw schieten. En dan dus nog eens editen (en met het risico dat ze bleef zeuren, al zei hij dat niet maar dat viel wel te verwachten).
Ik vind het echt schofterig van Rodanya.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 26 juni 2021 om 19:18
koreana schreef: ↑26-06-2021 19:10Probleem was, hij had alles al geschoten, en het filmpje doorgestuurd.
Toen kwam ze terug en werkelijk alles moest aangepast worden: een wit jochie eruit, een vrouw met fruit eruit, meer zijn familie erin, en het ging maar door, hij moest feitelijk alles opnieuw draaien. Hij was echt wel bereid wat aanpassingen te doen (hij had genoeg shots liggen), maar al deze wensen betekende echt gewoon opnieuw schieten. En dan dus nog eens editen (en met het risico dat ze bleef zeuren, al zei hij dat niet maar dat viel wel te verwachten).
Ik vind het echt schofterig van Rodanya.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 26 juni 2021 om 19:23
Yildizlar2 schreef: ↑26-06-2021 19:17Geen idee wie Rodanya is maar dit is gewoon lachwekkend . En dan hem voor de rechter willen slepen nou succes .
uit TI volgens mij was ze nog vreemdgegaan ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 26 juni 2021 om 19:41
Rodanya post (gezien via Juice) iets dat als je niet om kan gaan met haar negativiteit dan blockt ze je ass. En dat tegen haar 'beste vriendinnen'. Situaties met haar zullen wel vaker negatief zijn dus als je te jong bent om te zien om het werkt bij negatief hoef je ook niet langs te komen als het goed gaat.
Echt, 't meiske heeft een attitudeprobleem.
Echt, 't meiske heeft een attitudeprobleem.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 26 juni 2021 om 19:44
En Rodanya neemt geen halve maatregelen. De moeder van het witte jochie reageerde naar haar, omdat R het blank noemde. De moeder wilde alleen uitleggen dat we dat tegenwoordig wit noemen, maar dat ze het ook niet heel erg vond omdat het in een taalkundige overgangsfase zit (zeg maar...) en R ging dus weer helemaal los op haar.
R heeft verder geprobeerd om de Insta en FB van de videomaker te laten rapporteren. Echt, wat een bitch is ze toch.
R heeft verder geprobeerd om de Insta en FB van de videomaker te laten rapporteren. Echt, wat een bitch is ze toch.
zaterdag 26 juni 2021 om 19:50
Nou zo was het niet helemaal. Ze (overigens niet de moeder maar volgens mij de zus of tante ofzo) wil dat het kind niet blank genoemd wordt omdat het eigenlijk een donker/zwart/getint kind is, en blank genoemd worden dan kennelijk een belediging is.koreana schreef: ↑26-06-2021 19:44En Rodanya neemt geen halve maatregelen. De moeder van het witte jochie reageerde naar haar, omdat R het blank noemde. De moeder wilde alleen uitleggen dat we dat tegenwoordig wit noemen, maar dat ze het ook niet heel erg vond omdat het in een taalkundige overgangsfase zit (zeg maar...) en R ging dus weer helemaal los op haar.
zaterdag 26 juni 2021 om 20:06
Nee ze is wel de moeder en geeft aan dat blank tegenwoordig niet meer de juiste benaming zou zijn, kijk maar bij juicechannel.
zaterdag 26 juni 2021 om 20:11
Ja dat heb ik gelezen. Zie dat het de moeder is ja. Maar ze zegt wel degelijk dat blank een belediging is voor donkere mensen. Het is een beetje dom vs dommer.
zaterdag 26 juni 2021 om 20:15
zaterdag 26 juni 2021 om 20:22
En aandacht willen, onder het mom van “ik MOET me er wel in mengen en alle dm’s naar juice channel sturen, want het gaat om mijn kind”.
zaterdag 26 juni 2021 om 20:32
Ik weet niet waarom maar alles aan Leontine borsato irriteert me sinds ze weer op date is met Marco.
Alsof ze 20 is, zij ook al een tongetje.. ggrrrr
https://www.instagram.com/p/CQlssU7rXzO ... =copy_link
Alsof ze 20 is, zij ook al een tongetje.. ggrrrr
https://www.instagram.com/p/CQlssU7rXzO ... =copy_link
zaterdag 26 juni 2021 om 20:35
Sorry, beetje late reactie. Heftig om te zien lijkt me...
Only dead fish go with the flow
zaterdag 26 juni 2021 om 21:00
Als je nota bene bij kinderprogramma's werkzaam bent, dan moet je toch wel bewust zijn van de kwetsbaarheid van kinderen, lijkt me. Ja, dat kind was op een belachelijk tijdstip online, maar hij wist dat het een kind was. Wahib zal wel niet het helderste licht zijn, maar je mag toch aannemen dat je als volwassene het vertrouwen van een kind niet misbruikt. En als je dat wel doet, dan is het niet meer dan terecht dat je bestraft wordt.
zaterdag 26 juni 2021 om 21:03
Nou dat ik wel te ver gaan hoor. Het is niet omdat je als kind fout bent, dat er dan dit soort grappen met je uitgehaald mogen worden. Kinderen moeten juist tegen dit soort dingen beschermd worden.HarleyQuinn schreef: ↑26-06-2021 20:47Bilal echt zo zonde van zo n jonge gozer, en de redenen zijn gewoon zwaar overdreven, dat vond ik gelijk al. Kom op zeg denk ik dan, dit gaat nergens over. Dat joch was trouwens ook fout wat doe zo n jong kind op instagram s nachts?
Op insta komen normale mensen maar ook wierdo s
Ouders zijn hier ook schuldig, let op je kinderen
zaterdag 26 juni 2021 om 21:30
Dat heb ik gehoord ja, dat hij dat dacht.fashionvictim schreef: ↑26-06-2021 21:27Volgens mij wist Bilal niet dat die jongen nog zo jong was, ik meen dat hij in de veronderstelling was dat het een veel oudere puber (zeg 16/17) was.
Maar ik reageer met name op de opmerking: het is ook de schuld van dat kind. Dat vind ik dus onzin. Tuurlijk, dat kind had daar niet moeten zijn, maar het is niet zo dat als een kind op een plek is waar het niet hoort te zijn, er dan maar misbruik van hem gemaakt mag worden.
zaterdag 26 juni 2021 om 21:34
Vind trouwens verder dat hele gedoe rondom Bilal ook wel selectieve verontwaardiging. Wat mij betreft mag het nu wel afgelopen zijn en was dat pijnlijke gedoe bij Op1 niet nodig geweest.
Of hij nog kinderprogramma’s moet presenteren vind ik wel een dingetje. Wat mij betreft hoort bij het presenteren van dat soort programma’s wel een bepaalde verantwoordelijkheid. En hij heeft laten zien dat hij die niet aankan. Want ook al was die jongen 18 geweest dan was dit nog steeds een misselijke en ongepaste grap.
Of hij nog kinderprogramma’s moet presenteren vind ik wel een dingetje. Wat mij betreft hoort bij het presenteren van dat soort programma’s wel een bepaalde verantwoordelijkheid. En hij heeft laten zien dat hij die niet aankan. Want ook al was die jongen 18 geweest dan was dit nog steeds een misselijke en ongepaste grap.