Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!
woensdag 26 mei 2021 om 23:39
Een aangifte intrekken kan niet. Je kan hoogstens op schrift stellen dat je niet wil dat vervolgd wordt of dat je iets hebt verklaard dat niet waar is. Maar je hebt als aangever niet de leiding over wat de politie/het OM doet met je verklaring/aangifte.
•

woensdag 26 mei 2021 om 23:40
Hier draait het roddelcircuit ook: Wesley Sneijder, hoor ikDesayuno schreef: ↑26-05-2021 22:17Misschien ben ik mega mosterd want heb nog niet alles bijgelezen, maar van vrienden die dit op de voet volgen begreep ik dat Jaimie Vaes is mishandeld met een wijnfles (…) omdat ze vreemd zou zijn gegaan. Als mogelijke kandidaten werden Wesley’Sneijder en de man van Nikkie Plessen genoemd. Ik probeer nog ff hun bron te achterhalen maar hebben meer dit gehoord?

donderdag 27 mei 2021 om 00:00

donderdag 27 mei 2021 om 00:27
Dan willen we daar natuurlijk ook een naam en foto bij.
En de vraag: Waarom-in-hemelsnaam keert ze dan terug naar Marco?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

donderdag 27 mei 2021 om 00:32
Dit zei Leontine een jaar of 7 geleden
Toch behield Leontine het vertrouwen in haar relatie met Marco: “Uit elkaar gaan heeft er voor het grootste deel mee te maken of je nog van elkaar houdt. Anders is er geen toekomst meer. Maar als je wél van elkaar houdt, kan zelfs vreemdgaan iets zijn waar je overheen kunt komen. Daar geloof ik écht in. Het geheim van langdurige relaties is dat je kunt vergeven, want ieder mens maakt fouten. Ik wil er samen met Marco helemaal voor gaan. Ik wil écht oud met hem worden en samen het bejaardenhuis in.”
Dus..vreemdgaan is voor haar iets waar je overheen kunt komen. Daarom wil ze nu toch weer door blijkbaar.
Toch behield Leontine het vertrouwen in haar relatie met Marco: “Uit elkaar gaan heeft er voor het grootste deel mee te maken of je nog van elkaar houdt. Anders is er geen toekomst meer. Maar als je wél van elkaar houdt, kan zelfs vreemdgaan iets zijn waar je overheen kunt komen. Daar geloof ik écht in. Het geheim van langdurige relaties is dat je kunt vergeven, want ieder mens maakt fouten. Ik wil er samen met Marco helemaal voor gaan. Ik wil écht oud met hem worden en samen het bejaardenhuis in.”
Dus..vreemdgaan is voor haar iets waar je overheen kunt komen. Daarom wil ze nu toch weer door blijkbaar.

donderdag 27 mei 2021 om 07:33
Nee natuurlijk valt iemand meppen niet goed te praten, maar volgens mij mept lil kleine al om veel minder om zich heen. Het is gewoon echt een kutventje
donderdag 27 mei 2021 om 08:40
Dat is net zoiets als je belasting niet betalen en dan verbaasd zijn dat je een boete of opsluiting krijgt. Al verbaasd het mij niks

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 27 mei 2021 om 09:19
Dat hij er niet voor verzekerd was, wil niet zeggen dat hij geen verzekering had. De reden of plek van de overstroming kan een reden zijn geweest om niet uit te keren/niet verzekerd te zijn. Bijvoorbeeld wateroverlast van buiten, of juist van binnenuit. Niet alles is verzekerd.

donderdag 27 mei 2021 om 09:50
Ik hoop echt dat het een fit lekker ding was (als dat haar smaak is) en dat ze memorabele nachten hebben beleefd want we hebben gezien hoe Marco er nu uitziet. Maar goed, het is haar keuze om er weer iedere nacht naast te liggen.
donderdag 27 mei 2021 om 10:04
nimue_iparis schreef: ↑27-05-2021 09:50Ik hoop echt dat het een fit lekker ding was (als dat haar smaak is) en dat ze memorabele nachten hebben beleefd want we hebben gezien hoe Marco er nu uitziet. Maar goed, het is haar keuze om er weer iedere nacht naast te liggen.
Zolang hij ligt, gaat het nog wel. Op het moment dat hij gaat bewegen moet je je zorgen maken.
donderdag 27 mei 2021 om 10:18
Pas maar op hoor met dit soort opmerkingen. Er loopt iemand te staffen op dit soort opmerkingen. Ik heb net een waarschuwing voor fatshaming gekregen dankzij een overijverige staffer.nimue_iparis schreef: ↑27-05-2021 09:50Ik hoop echt dat het een fit lekker ding was (als dat haar smaak is) en dat ze memorabele nachten hebben beleefd want we hebben gezien hoe Marco er nu uitziet. Maar goed, het is haar keuze om er weer iedere nacht naast te liggen.

donderdag 27 mei 2021 om 10:34
Er zou gewoon een nieuw eiland moeten komen voor Hazes, Soelen, de Borsatoos, Plessen & co, Estel, barbie, lul kleine en muts, zodat ze daar lekker hun ding kunnen doen en praten over hoe het nou toch komt dat ze zoveel negatieve aandacht krijgen van het volk en dat ze zo zielig zijn en het niet hebben verdiend yada yada yada (met dank aan FV)...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

donderdag 27 mei 2021 om 10:37