Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 7!

19-07-2021 19:18 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Have fun en hou het netjes :whip:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-11-2021 16:28
Vind je het echt entertainend? Ik moet echt zeggen dat ik ook echt nog nooit gesmuld heb van een roddel van Yvonne. Dat geleuter over die Sarah van Soelen was toch ook niks aan, wat interesseert zo'n Botox-en-filler-tutje die het met een C-artiest doet ons nou? En Leontine Borsato is toch ook zo juicy als de Libelle Zomerweek in 1998?

Ik vind oprecht dat ze waardeloze gossip heeft, ze is meer een soort geobsedeerde stalker dan een roddelkoningin in mijn ogen.
Haha, ja, ik vind het entertainend. Maar smaken verschillen. En ja, er is een heeeeeel lange aanloop langs allerlei spullen die ze aanprijst, honderdduizend cliffhangers die naar niets leiden. Ben me er van bewust. Maar toch vermaak :-) :-$

Is trouwens toch met deze hele roddelsectie zo? ECHT schelen kan het me niet. En het gaat voornamelijk over B- en C-artiesten. Juist leuk, die foute meuk. Ik hoor lieve een sappige roddel over Marco Borsato dan over Jennifer Lopez. Of een niet zo sappige roddel.
Alle reacties Link kopieren
We zitten over de 3000!

Ik zal even een nieuw plaatje maken
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-11-2021 16:56
Ben ik wel met je eens.
Ik denk alleen dat Yvonne inderdaad een obsessie heeft, maar dat het voor haar vooral het zweverige geleuter over de vorm loslaten en verdrietholletjes etc allemaal is.
Ik zou het ook niet zo kunnen hoor, maar ik erger mij wel aan die nieuwe termen, en dat Leontine keer op keer de zwarte piet toegespeeld krijgt, terwijl Marco gewoon stelselmatig vreemd ging en gaat. Althans, dat was de stand van zaken tot voor kort, als we Yv moeten geloven is Leontine net zo vreemdgaand, maar goed. Ik vond het gekweel van Marco verschrikkelijk over dat intimiteitsvaccuum.
Zeg dan gewoon dat je een open huwelijk hebt, dan is dat maar klaar en helder. Maar ga er niet zo 'anaal' over doen.
Als Leontine het zelf geen enkel probleem vindt, en zelfs in de Linda van de week zegt dat het beste wat haar overkomen is dit jaar is dat Marco en zij weer bij elkaar zijn, wat zullen wij ons dan druk maken over het feit dat hij haar de schuld geeft?

Dat snap ik niet van Yvonne, ze doet net alsof ze groot onrecht aan het bestrijden is, de wereld aan het waarschuwen is voor leugens en Leontine aan het redden is, maar Leontine vindt het allemaal prima. Die vindt helemaal niet dat ze de zwarte piet krijgt, dus waarom moeten wildvreemden daar zo van gaan schuimbekken?

Misschien ben ik simpel hoor, maar zodra een vrouw willens en wetens bij een vreemdganger blijft of er naar terug gaat, dan is dat toch verder haar probleem?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-11-2021 17:24
Als Leontine het zelf geen enkel probleem vindt, en zelfs in de Linda van de week zegt dat het beste wat haar overkomen is dit jaar is dat Marco en zij weer bij elkaar zijn, wat zullen wij ons dan druk maken over het feit dat hij haar de schuld geeft?

Dat snap ik niet van Yvonne, ze doet net alsof ze groot onrecht aan het bestrijden is, de wereld aan het waarschuwen is voor leugens en Leontine aan het redden is, maar Leontine vindt het allemaal prima. Die vindt helemaal niet dat ze de zwarte piet krijgt, dus waarom moeten wildvreemden daar zo van gaan schuimbekken?

Misschien ben ik simpel hoor, maar zodra een vrouw willens en wetens bij een vreemdganger blijft of er naar terug gaat, dan is dat toch verder haar probleem?
Eens.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-11-2021 17:24
Als Leontine het zelf geen enkel probleem vindt, en zelfs in de Linda van de week zegt dat het beste wat haar overkomen is dit jaar is dat Marco en zij weer bij elkaar zijn, wat zullen wij ons dan druk maken over het feit dat hij haar de schuld geeft?

Dat snap ik niet van Yvonne, ze doet net alsof ze groot onrecht aan het bestrijden is, de wereld aan het waarschuwen is voor leugens en Leontine aan het redden is, maar Leontine vindt het allemaal prima. Die vindt helemaal niet dat ze de zwarte piet krijgt, dus waarom moeten wildvreemden daar zo van gaan schuimbekken?

Misschien ben ik simpel hoor, maar zodra een vrouw willens en wetens bij een vreemdganger blijft of er naar terug gaat, dan is dat toch verder haar probleem?
Eens.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-11-2021 16:22
Roddelen hoort inderdaad luchtig en wat goedaardig te zijn. Die Yvonne lijkt echt niet helemaal te sporen, ze raakt volledig geobsedeerd door haar onderwerpen en dan moeten ze kapot, lijkt het wel. Ze heeft een beetje psycho-trekjes, vind ik. En alsof het ook maar iemand interesseert met wie een oninteressante verlepte muts als Leontine Borsato het bed deelt, zeg.


Eeehh….
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-11-2021 17:24
Als Leontine het zelf geen enkel probleem vindt, en zelfs in de Linda van de week zegt dat het beste wat haar overkomen is dit jaar is dat Marco en zij weer bij elkaar zijn, wat zullen wij ons dan druk maken over het feit dat hij haar de schuld geeft?

Dat snap ik niet van Yvonne, ze doet net alsof ze groot onrecht aan het bestrijden is, de wereld aan het waarschuwen is voor leugens en Leontine aan het redden is, maar Leontine vindt het allemaal prima. Die vindt helemaal niet dat ze de zwarte piet krijgt, dus waarom moeten wildvreemden daar zo van gaan schuimbekken?

Misschien ben ik simpel hoor, maar zodra een vrouw willens en wetens bij een vreemdganger blijft of er naar terug gaat, dan is dat toch verder haar probleem?
Met je eens hoor, als dit is wat ze willen, hun zaak.
Ik probeer alleen te begrijpen waarom het Yvonne kennelijk zodanig boeit dat ze er een hele video voor maakt. Waarom het haar boeit, dat maakt mij nieuwsgierig.
Als ik voor mezelf spreek dan word ik iebelig van dat vacuüm, holletje en soortgelijk gezever, maar ik zal er dan geen video aan wijden. Ik denk dat Yvonne een probleem heeft met vreemdgaande mannen. Als je kijkt naar haar fetish: A2, Lil en Marco, mannen die vreemdgaan. Het enige is, dat ze net zo hard uithaalt naar Jaimie en Leontine, maar niet naar Monique. Ze lijkt dus medelijden te hebben met Monique, of heeft iets met haar.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
fashionvictim schreef:
20-11-2021 16:28
Vind je het echt entertainend? Ik moet echt zeggen dat ik ook echt nog nooit gesmuld heb van een roddel van Yvonne. Dat geleuter over die Sarah van Soelen was toch ook niks aan, wat interesseert zo'n Botox-en-filler-tutje die het met een C-artiest doet ons nou? En Leontine Borsato is toch ook zo juicy als de Libelle Zomerweek in 1998?

Ik vind oprecht dat ze waardeloze gossip heeft, ze is meer een soort geobsedeerde stalker dan een roddelkoningin in mijn ogen.
Maar even serieus, het is toch nep?

Een verbazingwekkend aantal mensen vindt dit enorm interessant. Nu Sarah en André voorlopig niks meer opleveren, richt Yvonne zich op
Marco & Leontine, en niet omdat ze oprecht verontwaardigd is of meevoelt, maar omdat ze hierdoor van rond de 1900
mensen € 10,00 per maand incasseert voor vage roddels en insinuaties gebaseerd op anonieme bronnen en/of zelf verzonnen onzin.
Gisteren een teaser in de video over het vreemdgaan van Leontine en hoppa weer 300 nieuwe leden, inclusief de manager van Leontine.

Dit gaat ze dus gewoon elke week doen.
De VRT heeft haar trouwens verzocht de beelden uit de vorige video te verwijderen, op straffe van een boete van € 1.500,00 per fragment (21 totaal).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven