Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 9!

20-01-2022 08:52 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
20-01-2022 13:17
Vraag de assistente YouTube te regelen.Dat waterafzuigding kun je zelf wel vasthouden :biggrin:
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook op TVgids.nl te zien: https://www.tvgids.nl/nieuws/actueel/ui ... -the-voice
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat er naderhand genoeg over gediscussieerd gaat worden op t.v .en dat je er dan wel achterkomt .
Dingen uitzenden op t.v van de YouTube uitzending zal wel niet mogen neem ik aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De aanleiding is dieptriest, zelf ook nare ervaringen meegemaakt. Maar het is wel een van de meest vooraf besproken uitzendingen, waar een massa naar gaat kijken. En volgens mij voor het eerst op YT.
Zonder maatregelen zou je bijna schermen in de kroeg verwachten, zoveel mensen hebben het erover te gaan kijken. Ik kijk ook, geef ik grif toe. Maar toch is het wel met dubbel gevoel. Het leed van die meisjes en vrouwen. Maar juist weer heel goed dat het niet meer in de doofpot wordt gestopt.
Ik kan er slecht tegen dat de dames die hun verhaal bij Beau deden zo worden afgekraakt op internet.
Dat de mensen waarvan bewezen wordt dat ze fout zaten maar compleet bankroet mogen raken, ik denk dat dat hun het meest raakt. Niet dat ze ergens in de middle of nowhere in de zon kunnen liggen ver van iedereen af, de rest van hun leven. Want stuk voor stuk is er genoeg geld bij die viespeuken.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
https://www.linda.nl/nieuws/linda-de-mo ... lle-steun/


En toch voel ik het niet. Dat is voor mij persoonlijk hoor.
Ik heb vibes dat ze spijt heeft dat het uitgekomen is. Misschien zit ik ernaast, maar dit is hoe dit bij mij binnen komt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
20-01-2022 14:16
https://www.linda.nl/nieuws/linda-de-mo ... lle-steun/


En toch voel ik het niet. Dat is voor mij persoonlijk hoor.
Ik heb vibes dat ze spijt heeft dat het uitgekomen is. Misschien zit ik ernaast, maar dit is hoe dit bij mij binnen komt.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit kwam ik net tegen:

ik moet zeggen ik kijk erna uit ! wel adviseer ik je gezien de grote intresse niet gelijk om 16:00 youtube te bestormen , wacht even een uurtje de kans is redelijk aanwezig dat de video overvraagt word en dus om 16:00 wel online staat maar moeilijk beschikbaar is
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dat is onzin. Er zijn video's die binnen een paar seconden miljoenen keren naar gekeken werd, en die gingen ook niet down.
Dat gebeurd alleen via googledrive bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Maar nee, Youtube is wel meer gewend dan dit hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
20-01-2022 14:42
Maar nee, Youtube is wel meer gewend dan dit hoor.
Zeker.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
20-01-2022 14:42
Dat is onzin. Er zijn video's die binnen een paar seconden miljoenen keren naar gekeken werd, en die gingen ook niet down.
Dat gebeurd alleen via googledrive bijvoorbeeld.
Gelukkig.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
20-01-2022 13:10
Maar hoe moet Jeroenepoeneke dan aan zijn geld komen? Bij Linda hoeft hij ook niet meer aan te kloppen voor zijn zakgeld
Hij zal zich nog wel af en toe aan zijn zaakje krabben en zeggen waarom heb jij je niet rustig gehouden .doe niet altijd zo opgewonden.
Ik ben alles kwijt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
20-01-2022 13:17
Vraag de assistente YouTube te regelen.Dat waterafzuigding kun je zelf wel vasthouden :biggrin:
:rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
20-01-2022 13:11
Heb je dat al eens gehad, een wortelkanaalbehandeling? Ik heb daar echt nooit last van gehad achteraf, dus het kan ook gewoon meevallen.
Vooraf deed het zeer, daarom dus nodig, maar met pijnstillers prima te doen, nog een beetje zeuren op de dag zelf, maar valt mee.

Ik denk dat na de uitzending van BOOS een aantal personen in LaLaLand liever een gehele gebitswortelkanaalbehandeling willen ondergaan zonder verdoving, dan de shit die ze over zich heen gaan krijgen...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Moet zo in vergadering. Zie een korte agenda en ik heb nu al geen punten voor de rondvraag. Niets althans dat niet kan wachten of belangrijker is dan de uitzending....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
20-01-2022 14:16
https://www.linda.nl/nieuws/linda-de-mo ... lle-steun/


En toch voel ik het niet. Dat is voor mij persoonlijk hoor.
Ik heb vibes dat ze spijt heeft dat het uitgekomen is. Misschien zit ik ernaast, maar dit is hoe dit bij mij binnen komt.
Denk dat het precies is zoals het bij jou binnenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
20-01-2022 14:59
Denk dat het precies is zoals het bij jou binnenkomt.
het kan natuurlijk, dat hij het mooier 'opgebiecht' heeft dan het was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-01-2022 15:08
het kan natuurlijk, dat hij het mooier 'opgebiecht' heeft dan het was.
Hij zal idd niet alles hebben opgebiecht, maar het was erg genoeg om hem in therapie te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Zou het een sneer naar haar broer zijn dat in haar verklaring staat dat ze alleen nog op haar eigen mediaplatvorm zal vertrouwen?

Of toch vooral een sneer naar de rest van medialand (vermengd met een stevige scheut 'o wat erg voor mij')...
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
20-01-2022 14:37
Dit kwam ik net tegen:

ik moet zeggen ik kijk erna uit ! wel adviseer ik je gezien de grote intresse niet gelijk om 16:00 youtube te bestormen , wacht even een uurtje de kans is redelijk aanwezig dat de video overvraagt word en dus om 16:00 wel online staat maar moeilijk beschikbaar is
Au. Mijn taalgevoel :'(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 15:46
Au. Mijn taalgevoel :'(
Vreselijk hè?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
20-01-2022 15:12
Hij zal idd niet alles hebben opgebiecht, maar het was erg genoeg om hem in therapie te sturen.
Die therapie weten we ook niet. Kan allemaal damage control zijn.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo opvallend vind is dat JR er zelf mee naar buiten komt en ook niet in de ontkenning schiet. Zelfs als dat zijn baan en huwelijk kost. Dat moet haast wel betekenen dat hij er gloeiend bij is en niet anders kon. Maar dan snap ik weer niet waarom hij de aanranding van Nienke ontkent.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 15:53
Wat ik zo opvallend vind is dat JR er zelf mee naar buiten komt en ook niet in de ontkenning schiet. Zelfs als dat zijn baan en huwelijk kost. Dat moet haast wel betekenen dat hij er gloeiend bij is en niet anders kon. Maar dan snap ik weer niet waarom hij de aanranding van Nienke ontkent.
Omdat hij geen zin heeft in een strafblad??
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
20-01-2022 10:46
Het gaat over Andre Hazes, maar het wordt vandaag door Yvonne C gebracht,
Ze willen het samen weer proberen;


https://www.mediacourant.nl/2022/01/and ... estenberg/
Donder op!!! o_o

Staat de popcorn al klaar?
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven