Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Palmbomen-zijn-cool schreef:
25-04-2021 15:35
Oh deze soap! :rofl: zou Rachel te diep in het glaasje hebben gekeken? En dat ze dat na 9 minuten al als reactie onder Rox haar post zet zegt ook veel als je geen contact met elkaar hebt..

Fawry zegt: “beter hou je de ruzies in de familie maar wel fantastisch voor mij” :proud:
En voor ons!
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
25-04-2021 15:26
Die zag ik oook. Jeetje je dochter zo te kakken zetten, hoe dan? Ik heb er geen woorden voor. Die vrouw is toch helemaal beschadigd?
Dat denk ik ook wel dat ze beschadigd is
Maar haar kinderen helaas ook weer .
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
25-04-2021 15:28
We begrijpen Roxeanne volkomen. Pfff. Wat een negatieve invloed heeft dat gebarsten leren bruine bankstel.
Op Instagram zegt iemand Rimpeltrees tegen Rachel 🤭
DuchessMeganMarkle schreef:
25-04-2021 15:36
Als ik zo naar de foto’s van Sara kijk, zou ik ook wel naar Ibiza willen, ff er uit. Dat is niet mogelijk wij zijn plebs en de plebs moeten zich aan de maatregelen houden.
Kan hoor. Ik ken iemand die binnenkort daarheen gaat.
SweetFirefly schreef:
25-04-2021 15:10
Ik snap het even niet.....Hij.... Davinvi.... weg doen????

Volgens mij heeft Rachel de hond van Rox. Soort maltezer/boomertje.



Edit het was een soort Beagel. Heeft Rox allebei haar honden weg gedaan dan?
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 25-04-2021 19:21
16.33% gewijzigd
Renee* schreef:
25-04-2021 15:38
Geen slimme actie van Rachel de comments eronder, niet normaal.

Graftak, lijkenpikker,zuur wijf, galbak, leipo, doortrapte gifslang en ga zo nog maar ff door.

Wat je ook van Rachel vind, ik vind dit soort comments echt buiten proportie. Het zou Monique sieren als ze deze verwijdert. Zet ze er een statement bij, beetje spirituele tekst zoals we Monique kennen, scoort ze vast punten mee.
Vind je? Ik vind dat ze dit nu echt over zichzelf afroept. Ze had beter moeten weten.
Manatees schreef:
25-04-2021 15:39
Op Instagram zegt iemand Rimpeltrees tegen Rachel 🤭
Oeh die is leuk!
Julus schreef:
25-04-2021 15:39
Kan hoor. Ik ken iemand die binnenkort daarheen gaat.
Moet je alleen wel in quarantaine daarna :proud:
Tja..dat zou voor mij dan een no go zijn om te gaan. Sowieso ga ik nu echt niet vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Maar zijn Rachel en Monique dan vrienden op IG? Of kan iedereen bij een ander een opmerking posten?
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
25-04-2021 15:40
Moet je alleen wel in quarantaine daarna :proud:
Dat gaan Dreetje en Sarah echt niet doen.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
25-04-2021 15:39
Vind je? Ik vind dat ze dit nu echt over zichzelf afroept. Ze had beter moeten weten.


Dus dit soort benamingen zijn normaal. Vind ik niet. Wat ik al zeg het is een oerdomme actie van Rachel. Maar sjee de comments gaan erg ver.

"Bemoei je met je eigen zaken of dit is niet aan jou of wat doe je hier....of zoiets"

Het kan ook beschaafd.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-04-2021 21:19
Ze lijkt 10 jaar ouder...
Nee dat vind ik niet. Ze lijkt hier nu eigenlijk precies zo oud als ze is, 46.
Ondanks dat er wel fillers en Botox inzitten. Ze ziet er tenminste niet zo nep uit zo, alle foto’s die Monique bijvoorbeeld plaatst zijn allemaal vaag, alsof er vaseline overheen zit.
Always look on the bright side of life
Renee* schreef:
25-04-2021 15:45
Dus dit soort benamingen zijn normaal. Vind ik niet. Wat ik al zeg het is een oerdomme actie van Rachel. Maar sjee de comments gaan erg ver.

"Bemoei je met je eigen zaken of dit is niet aan jou of wat doe je hier....of zoiets"

Het kan ook beschaafd.
Na wat zij Rox heeft geflikt? En nee, die reaguurders zijn geen partij daarin maar dan had Rachel het niet zo open en bloot (op Moniques pagina notabene!) moeten posten. Kom op hoor, wat verwacht je dan. Die vrouw heeft toch geen greintje gevoel dus ik kan me ook niet voorstellen dat het haar ook maar een beetje kwetst.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
25-04-2021 15:46
Nee dat vind ik niet. Ze lijkt hier nu eigenlijk precies zo oud als ze is, 46.
Ondanks dat er wel fillers en Botox inzitten. Ze ziet er tenminste niet zo nep uit zo, alle foto’s die Monique bijvoorbeeld plaatst zijn allemaal vaag, alsof er vaseline overheen zit.

Vind ik ook, niks mis met de foto. Zo zie je maar weer hoe hard vrouwen onderling zijn.
Bridget ziet er hartstikke goed uit voor haar leeftijd maar je kunt niet verwachten dat ze eruit ziet als 30.
Krijgen die instagrammers eigenlijk geld voor elke klik?

Loopt wel lekker binnen als dat zo is.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
25-04-2021 15:38

Graftak, lijkenpikker,zuur wijf, galbak, leipo, doortrapte gifslang en ga zo nog maar ff door.
Eens hoor, maar dit gebeurt in dit topic ook.
Manatees schreef:
25-04-2021 15:39
Op Instagram zegt iemand Rimpeltrees tegen Rachel 🤭
Toch zag ik haar laatst in een filmpje of foto en toen vond ik haar er wel goed uit zien, ok, nog altijd een x-aantal tintjes te bruin maar frisser en minder gelooid.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
25-04-2021 15:56
Na wat zij Rox heeft geflikt? En nee, die reaguurders zijn geen partij daarin maar dan had Rachel het niet zo open en bloot (op Moniques pagina notabene!) moeten posten. Kom op hoor, wat verwacht je dan. Die vrouw heeft toch geen greintje gevoel dus ik kan me ook niet voorstellen dat het haar ook maar een beetje kwetst.

Tja. Ieder zijn mening. Ik vind ook wat van Rachel en haar onvermogen om zich in anderen te verplaatsen.
Dan nog die scheldpartijen. Kan me niet voorstellen dat dit rox en André ook niets doet.
Hoe hard Rachel ook is, dit is niet leuk als het over je eigen moeder wordt gezegd.
Rox en André hebben zelf ooit eens gezegd dat Rachel veel heeft meegemaakt en André dat zijn moeder ziek is (psychisch).
Een actie als deze van Rachel vind ik dan ook niet gezond en dat zegt misschien juist heel veel over de psyche van Rachel.
minnimouse schreef:
25-04-2021 15:58
Eens hoor, maar dit gebeurt in dit topic ook.

Klopt ja dat is ook zo. Er van uitgaande dat Rachel niet op Viva zit denk ik nog: oke hoort niet maar goed.

Op insta is het nu direct aan Rachel gericht. Ook haar eigen insta wordt weer gal gespuwd.

Ik denk zomaar dat het tokkievolk dat op het insta van Monique dit soort comments zet, zelf geen fouten maken. Zelfs geen leven hebben anders dan reageer je wel anders of niet.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
25-04-2021 15:56
Na wat zij Rox heeft geflikt? En nee, die reaguurders zijn geen partij daarin maar dan had Rachel het niet zo open en bloot (op Moniques pagina notabene!) moeten posten. Kom op hoor, wat verwacht je dan. Die vrouw heeft toch geen greintje gevoel dus ik kan me ook niet voorstellen dat het haar ook maar een beetje kwetst.
maar misschien wel Rox, het blijft wel haar moeder
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk erg triest al die comments. Die vrouw heeft hulp nodig. Ze zal wel veel
Hebben meegemaakt. Het is niet niks dat een vent van 35 je kamer binnenkomt op je 15e, ik denk dat Rache ontzettende krassen op heeft gelopen en dat je moeder aan de zelfde lul zat te zuigen als jij (Friedel) die vrouw is in en in beschadigd.
We weten in ieder geval dat 1 persoon hier erg van geniet.

"Laat maar stromen die negatieve energie (comments) ....."
Begrijp ik het goed dat half Nederland mag kafferen schelden en tieren op sociaal media over hazes maar Rachel moet haar mond houden want dat is niet netjes?
DuchessMeganMarkle schreef:
25-04-2021 16:16
Ik vind het eigenlijk erg triest al die comments. Die vrouw heeft hulp nodig. Ze zal wel veel
Hebben meegemaakt. Het is niet niks dat een vent van 35 je kamer binnenkomt op je 15e, ik denk dat Rache ontzettende krassen op heeft gelopen en dat je moeder aan de zelfde lul zat te zuigen als jij (Friedel) die vrouw is in en in beschadigd.
Natuurlijk is het vreselijk wat haar is aangedaan door haar eigen ouders. Dat staat hier toch totaal los van?

Als ze er zoveel last van heeft zou het haar ook sieren als ze die Hazes naam niet nog altijd aan het uitmelken was over de rug van haar bloedeigen dochter. En onaardig is en blijft over de moeder van haar kleinkind.

Het kan me werkelijk waar echt niks schelen dat mensen reageren op haar notabene openbare profiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven