Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
11-03-2021 20:35
heb jij toevallig een link daarvan? als ik het in de zoekbalk intik krijg ik alleen maar japanse pagina's met 10 volgers :proud:
Tuurlijk https://instagram.com/juicechannel_?igs ... wx2g26zfqy
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
11-03-2021 20:27
Ik vind het zuur dat dergelijke topics bestaansrecht hebben en iedereen op andermans/vrouws/kinds ellende geilt eerlijk gezegd.
Best zuur...een kindje wat nergens om gevraagd heeft en overgeleverd is aan de nukken en grillen van vader in dit geval...
Ah oke. Dan zou ik hier lekker wegblijven als ik jou was.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
11-03-2021 20:19
Nee, Dre heeft zijn kleding meegenomen toen hij weg ging.
:rofl: maar het bestaat nog https://www.facebook.com/pg/sevenoneseven717/posts/
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
11-03-2021 20:36
Hij was toch "zo goed bevriend" met de hele familie?

En iets in mij zegt - als ik haar Insta bekijk - dat ze freelance model is ofzoiets.
In die wereld kijken ze niet op van wat drugs.

Het lijkt me niet dat ze achter de kassa van de Appie zit of bij de overheid werkt.
Dat meisje is geen echt model. Haar ouders zijn loaded en zelf werkt ze in een ordinaire kledingwinkel
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
11-03-2021 20:38
Dat meisje is geen echt model. Haar ouders zijn loaded en zelf werkt ze in een ordinaire kledingwinkel
Die kledingzaak zit in een winkelcentrum waar ik regelmatig kom o_o
Nu al een tijd niet meer geweest vanwege corona - maar jullie begrijpen wel wat mijn eerste gang wordt zodra de winkels weer opengaan!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Thank you!
Nothing happens for a reason
Wissewis schreef:
11-03-2021 20:36
Hij was toch "zo goed bevriend" met de hele familie?

En iets in mij zegt - als ik haar Insta bekijk - dat ze freelance model is ofzoiets.
In die wereld kijken ze niet op van wat drugs.

Het lijkt me niet dat ze achter de kassa van de Appie zit of bij de overheid werkt.
Of ergens waar je echt een volledig "clean sheet" moet hebben.
Ze werkt parttime in een kledingwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Op juicychannel is vanmiddag door een vriendin van een vriendin vam die Sarah al ontkent dat ze zwanger is. Zij zei dat ze aan het detoxen is en daarom een mocktail dronk. Al moet ik zeggen dat terwijl ik dit type het kwartje valt bij me waarom ze een mocktail drinkt en geen cocktail. Met dank aan Andre en zijn verhaal over die afkickklinkiek.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
11-03-2021 20:40
Die kledingzaak zit in een winkelcentrum waar ik regelmatig kom o_o
Nu al een tijd niet meer geweest vanwege corona - maar jullie begrijpen wel wat mijn eerste gang wordt zodra de winkels weer opengaan!
Dat wordt click en collecten Juul!
Alle reacties Link kopieren
Jemig ik ben even gaan douchen... wat gaat het hard..
Maar he ik zeur niet want eindelijk weer leven in de brouwerij...

Als die mo slim is brengt ze over een jaar een exclusief boek uit. Mijn leven met Dre..
Hij is zo egoïstisch en op zichzelf gericht. Het lijkt mij een narcist pur sang..
juliet64 schreef:
11-03-2021 20:40
Die kledingzaak zit in een winkelcentrum waar ik regelmatig kom o_o
Nu al een tijd niet meer geweest vanwege corona - maar jullie begrijpen wel wat mijn eerste gang wordt zodra de winkels weer opengaan!
Als ze daar nog werkt na het interview met Dre en zijn uitspraak over afkicken.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-03-2021 20:42
Als ze daar nog werkt na het interview met Dre en zijn uitspraak over afkicken.
Of nadat die tent maanden nauwelijks open is geweest.


Tegelijk ook wel ideale verkoops-reclame.
Iedereen wil je winkel in omdat de nieuwe vlam van André er werkt.
wissewis wijzigde dit bericht op 11-03-2021 20:46
21.46% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
11-03-2021 20:41
Dat wordt click en collecten Juul!
:rofl:
Ik ben bang dat de collectie niet helemaal mijn smaak is.
Dan kan ik misschien beter een half uurtje shoppen op afspraak boeken en dan "helaas" niets van mijn gading kunnen vinden....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
11-03-2021 20:25
+ Juicychannel en dan ben je helemaal up to date
Bedankt voor de tip :-D
Alle reacties Link kopieren
Noia schreef:
11-03-2021 19:42
Ik denk dat ie problemen heeft met hechting vanuit zn jeugd en daarom zo makkelijk overstapt van de een naar de ander.
Heb te doen met hun zoontje en ook vind ik het sneu voor Monique. Snap wel dat ze hem een 2e kans heeft gegeven. Als buitenstaander zie je het veel realistischer in dan wanneer er nog allerlei andere gevoelens spelen, zeker met een kind. Voor haar hoop ik vooral dat ze er financieel goed uitkomt en een leuke betrouwbare vent treft. Ze verdiend wel beter.
En wie het laatst lacht, lacht het hardste en das Bridget in dit geval.
Helemaal eens.
Ik vraag me ook af in hoeverre de mensen over wie dit gaat meelezen hier, of vrienden van. Het kan toch niet dat geen enkele BN’er weet heeft van het Viva forum. Dat is zo bekend of je vindt het wel als je zoekt op ‘hoe andijvie koken’ ofzo :proud:

Ik zou me echt moeten inhouden om niet mee te gaan schrijven haha.
Dank! Nu hopen dat ik snel wordt geaccepteerd haha
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 20:50
Ik vraag me ook af in hoeverre de mensen over wie dit gaat meelezen hier, of vrienden van. Het kan toch niet dat geen enkele BN’er weet heeft van het Viva forum. Dat is zo bekend of je vindt het wel als je zoekt op ‘hoe andijvie koken’ ofzo :proud:

Ik zou me echt moeten inhouden om niet mee te gaan schrijven haha.
Kan zomaar zijn dat die hier al heel lang mee schrijven. Is niet zo moeilijk om anoniem je mening te geven, toch?
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat ik meer schrok van haar lippen dan haar verslavingen.
Ik vind zelden iemand echt lelijk, maar hier kan ik niet omheen. Zie de rest van haar gezicht helemaal niet meer.
Wat zonde van zo'n jonge meid.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het geeft wel aan dat ze behoorlijk psychisch in de knoop zit. Dit wordt natuurlijk nooit een gezonde relatie, maar een destructieve/ codependent relatie.
Dit is zo genieten. Hoop dat Mo nog tijd heeft om hier een topic te openen met "vriend ( 16 jaar jonger) laat ons gezin 2 x keer in de steek en ik heb financieel niets geregeld, ik heb geen baan en een dure smaak". Dus hier een oproep voor Mo (mag ik Mo zeggen?) en we zullen niet zeggen dat je wel een troll móet zijn.
meisje22 schreef:
11-03-2021 20:41
Op juicychannel is vanmiddag door een vriendin van een vriendin vam die Sarah al ontkent dat ze zwanger is. Zij zei dat ze aan het detoxen is en daarom een mocktail dronk. Al moet ik zeggen dat terwijl ik dit type het kwartje valt bij me waarom ze een mocktail drinkt en geen cocktail. Met dank aan Andre en zijn verhaal over die afkickklinkiek.
Ik vraag me dan nog steeds af waarom ze daarnaast ook #baby zette ?
Om te fucken? De boel lekker opstoken?
Ja dat kan heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven