Entertainment alle pijlers

Roddel weer mee wie krijgt deze kerst een 💍 van A2

01-11-2021 08:28 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder .
Wie oh wie zit dit jaar aan het kerstdiner bij onze Dré.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met dank aan Sakamanga
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 01-11-2021 09:04
58.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees altijd alleen maar mee (tvp) maar ik zet mijn geld op een nieuwe, nog vóór de Kerst.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
01-11-2021 10:55
Wie, met enig gezond verstand, trapt daar nog in?

Hij is geen relatiemateriaal.
Er is altijd wel iemand die denkt bij mij doet ie dat niet .en staat al in de startblokken
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dit schreef Juliet64 in het vorige topic:

Nou neehoor. Ik zag en hoorde Bridget bij radio-interviews, rechtszaken, en elke scheet (vakantie, concert, weekendje weg), werd op haar Insta-pagina gedeeld. Ik kan me ook nog herinneren dat ze de Hazesjes in haar kielzog meenam in een of ander reisprogramma wat ze toen deed. En dat ze met een blad met biertjes het podium opkwam bij een concert. Om nog maar te zwijgen van dat rare filmpje waarbij een dronken Hazes in haar gezicht liep te blêren. Mijn god, wat veel gênante momenten, achteraf.

Dat klopt inderdaad. Ik dacht dat het wel meeviel maar ik ben een hoop vergeten (of bewust weggemoffeld). Maar ze gaf in die podcast wel aan dat ze zichzelf een beetje kwijt was geraakt...
Dat blad met bier. Het schijnt dat dat een trigger was voor A2, dat hij zich hieraan enorm ergerde. Dat Vrienden van Amstel Live (was het geloof ik) was iets voor de mannen, want Mo bleef ook altijd weg.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-11-2021 08:47
Dank Yildizlar voor het nieuwe topic en Sakamanga voor de kerstcliffhanger.
Uiteraard op rijm mijn gok:

Met Mo onder de mistletoe!
Hij is mooi!

En ook eens met Yasmijn, A3 is echt in een zeer onwenselijke omgeving als A2 weer terug zou komen bij Mo.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
01-11-2021 09:01
Gezellig, weer een nieuw topic, ik smul weer mee (Smul mee met Dré)
Aan topictitels geen gebrek. Hopelijk wordt het niet al te rustig rond A2 want deze moeten we wel nog gebruiken.

Pluim voor Yildizlar en Sakamanga voor de mooie openingspost weer!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
mdh schreef:
01-11-2021 08:45
juliet64 schreef:
Nou neehoor. Ik zag en hoorde Bridget bij radio-interviews, rechtszaken, en elke scheet (vakantie, concert, weekendje weg), werd op haar Insta-pagina gedeeld. Ik kan me ook nog herinneren dat ze de Hazesjes in haar kielzog meenam in een of ander reisprogramma wat ze toen deed. En dat ze met een blad met biertjes het podium opkwam bij een concert. Om nog maar te zwijgen van dat rare filmpje waarbij een dronken Hazes in haar gezicht liep te blêren. Mijn god, wat veel gênante momenten, achteraf.


Mee eens, Bridget heeft zichzelf veel meer geblameerd dan Sarah, en dat met zoveel meer levenservaring. Bridget betrok ook haar zoon in de relatie met A2.
Dat is haar ook duur komen te staan. Bridget is bedreigd, er is ingebroken bij haar thuis etc etc . En dat allemaal door een relatie aan te gaan met A2. Die ook nog eens beweerde vrijgezel te zijn terwijl Mo dat nog niet wist. Bridget werd compleet met de grond gelijk gemaakt destijds. Zelf is ze er ook niet echt trots op toch, maar denk dat zij de enige is die compleet genezen is van A2 en hem met haar wijsheid nooit meer terug zal nemen / willen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je 'm gevonden! Geweldig!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Op haar IG vraagt Mo wie er een traplift kan maken voor de hond. Die dingen zijn best prijzig dus dat doet ze weer zakelijk-slim. Er komt vast wel iemand op af die voor een foto op haar IG het gratis doet.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
01-11-2021 12:23
Die foto van Rachel.... haar gezicht tot aan haar sleutelbeenderen is bruin, daaronder houdt het ineens op en zie je een randje en is het oranje.....
Het is net of ze een soort hemdje aan heeft. Ik gok dat ze dat aanhad met het zonnen en dat ze dit poogde bij te kleuren...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
01-11-2021 14:05
Er is altijd wel iemand die denkt bij mij doet ie dat niet .en staat al in de startblokken
Oh ja. De Enige die hem Begrijpt. Die droomt van de koppen :
Dre eindelijk getemd.

Dre: kijk! de eerste vrouw voor wie ik wil veranderen

Rachel: eerst mocht ik haar niet, maar nu maak ik het huis met liefde schoon

Dre gelijk ingetrokken, en de hit op het buurtkerstfeest

Rachel: ze is pittig hoor, Dre mag niet meer dansen

Etc etc.
Alle reacties Link kopieren
https://www.story.nl/artikel/showbizz/e ... ehandeling

Dat André Hazes na zijn retraite in Spanje in ons land is teruggekeerd, betekent niet dat de volkszanger zijn oude leventje zó weer kan oppakken. Zijn emotionele burn-out vereist een intensieve behandeling, weet emotietherapeut Barbara Kok als geen ander.

Met haar behandelcentrum Burn Out Poli behandelt ze al meer dan tien jaar lang mensen met een burn-out. Volgens Barbara speelt André’s familieverleden een grote rol bij zijn inzinking. ‘Er hebben best wat traumatische gebeurtenissen plaatsgevonden bij de familie Hazes,’ vertelt Barbara aan Story.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Die OP :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Linnnie schreef:
01-11-2021 14:34
Dat is haar ook duur komen te staan. Bridget is bedreigd, er is ingebroken bij haar thuis etc etc . En dat allemaal door een relatie aan te gaan met A2. Die ook nog eens beweerde vrijgezel te zijn terwijl Mo dat nog niet wist. Bridget werd compleet met de grond gelijk gemaakt destijds. Zelf is ze er ook niet echt trots op toch, maar denk dat zij de enige is die compleet genezen is van A2 en hem met haar wijsheid nooit meer terug zal nemen / willen.
Dat was mijn punt dan ook helemaal niet.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Teeveepee
Die onderste foto in de OP: heeft Mo een Sharpei aangeschaft? En waarom trekt ze dat beest een jurk aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer op het leukste topic van het forum.
Alle reacties Link kopieren
Potjandorie, ik dacht: waarom wordt er niet meer geschreven in het topic van A2..? Blijkt er al weer een nieuwe te zijn, met reeds 4 pagina's.. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
01-11-2021 12:25
Een huwelijk in gemeenschap van goederen, weer bedonderd worden maar je niet meer in te hoeven houden en een tell all boek schrijven met alle dirt over de Hazeskliek. Dat lijkt mij het handigst voor dit topic :D
;-D
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
01-11-2021 14:36
Op haar IG vraagt Mo wie er een traplift kan maken voor de hond. Die dingen zijn best prijzig dus dat doet ze weer zakelijk-slim. Er komt vast wel iemand op af die voor een foto op haar IG het gratis doet.
Barbie/Samantha doet dat ook altijd op die manier als ze nieuwe meubels wil oid.
Ik vind dat toch wel zó cheap! Gewoon gênant om op deze manier ergens om te schooien.
koreana schreef:
01-11-2021 14:52
https://www.story.nl/artikel/showbizz/e ... ehandeling

Dat André Hazes na zijn retraite in Spanje in ons land is teruggekeerd, betekent niet dat de volkszanger zijn oude leventje zó weer kan oppakken. Zijn emotionele burn-out vereist een intensieve behandeling, weet emotietherapeut Barbara Kok als geen ander.

Met haar behandelcentrum Burn Out Poli behandelt ze al meer dan tien jaar lang mensen met een burn-out. Volgens Barbara speelt André’s familieverleden een grote rol bij zijn inzinking. ‘Er hebben best wat traumatische gebeurtenissen plaatsgevonden bij de familie Hazes,’ vertelt Barbara aan Story.
Gratis reclame zo denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
01-11-2021 16:43
Barbie/Samantha doet dat ook altijd op die manier als ze nieuwe meubels wil oid.
Ik vind dat toch wel zó cheap! Gewoon gênant om op deze manier ergens om te schooien.
Ik ga het ook eens proberen.

Help Yasmijn de winter door!
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
01-11-2021 17:19
Ik ga het ook eens proberen.

Help Yasmijn de winter door!
Je moet natuurlijk wel eerst beroemd of berucht zijn. Misschien kan je met A2 gaan daten voor een tijdje: slide in z’n DM’s en vertel hier wat er gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 17:28
Je moet natuurlijk wel eerst beroemd of berucht zijn. Misschien kan je met A2 gaan daten voor een tijdje: slide in z’n DM’s en vertel hier wat er gebeurt!
Ik ben er oud genoeg voor. 🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Die hashtag van Rachel #hazesisdebasis
Hoogmoedswaanzin.
Alle reacties Link kopieren
Téévéépéé ;)
Una noche loca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven