Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
18-09-2021 22:14
Eigenlijk ook weer zo typisch dat eerst naar buiten komt dat Sarah er doorheen zit etc en vervolgens gaat het enkel nog over A2 zijn burn-out.
Zelfs hierin staat hij weer vooraan.
Ja, hehe, het moet wel om hem blijven draaien, he? Egoistisch stuk vreten lijkt het me.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
18-09-2021 22:14
Eigenlijk ook weer zo typisch dat eerst naar buiten komt dat Sarah er doorheen zit etc en vervolgens gaat het enkel nog over A2 zijn burn-out.
Zelfs hierin staat hij weer vooraan.
A2 staat altijd in het middelpunt. Iedereen om hem heen is figurant.

Ik denk dat A2 niet bij Mo is want dan zou de buurvrouw-met-krakkemikkige-steiger dat allang doorgespeeld hebben naar de roddelpers.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie gewenst trouwens Yildizlar en Meisje22!

En dank Koreana voor de drama allee!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het dus heel vreemd dat Monique onder die steiger foto de tekst had gezet : “Dit wilden WE altijd al”.
Toen dacht ik echt huh? Bedoelt ze met we nu echt haar honden of zoontje andre, of bedoelt ze echt dit wilden A2 en ik altijd al
Alle reacties Link kopieren
Ik roddel weer graag mee, want geen leven zonder Dre.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer de partij :hello:
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
18-09-2021 22:23
Fijne vakantie gewenst trouwens Yildizlar en Meisje22!

En dank Koreana voor de drama allee!
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
18-09-2021 22:23
Fijne vakantie gewenst trouwens Yildizlar en Meisje22!

En dank Koreana voor de drama allee!
Dankjewel !
Alle reacties Link kopieren
WandaVision schreef:
18-09-2021 22:14
Ik lees weer mee over de Brooke Ridge en Taylor van de lage landen ... Of zoals mijn oma ze zo mooi noemde: Broek en Rits.

Leuk bruggetje naar André 2 die nogal moeite heeft om die rits dicht te houden aldus genoeg anonieme bronnen rondom die concerten van hem. Ik ben benieuwd maar ik vermoed dat ie dus weer bij Brooke ehh Mo is.
:HA: Geweldig Broek en rits.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp 🥴
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
:hello: deel 6 al weer!
...
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
18-09-2021 22:20
Leuk! Ik doe ook mee. Het vorige topic heeft me over de streep getrokken, want eigenlijk vind ik André/Dré/A2 te stom om over te roddelen - er zijn grenzen, zelfs als het om roddelen gaat - maar het begint me nu wel te boeien. Ik moet nog wel wat bijlessen en opfriscursussen volgen (wie zijn de Chica’s? Wat is er aan de hand met de steiger van Monique? Welke rol speelt Rachel in deze saga? Wat is ‘de zomer’ of iets in die geest?) maar terwijl ik op mijn zolderkamertje al deze feitjes uit mijn hoofd zit te leren, lees ik lekker mee en geniet ik van dit langlopende familiedrama in vele bedrijven :popcorn:
Je kunt geen pagina overslaan, alles bijlezen want anders mis je net de goede juice.

Chicas: zijn 2 tantes van Sarah met een eigen kledingwinkel, waar Sarah model voor staat. Naast het runnen van de winkel plaatsen ze graag diepzinnige snerende quotes op IG.

Monique heeft een steiger laten plaatsen (ws gesponsord) maar vond het nodig om op IG ook de verrotte steiger van de buren op de achtergrond mee te nemen en daar een opmerking over te maken. Buurvrouw kwam verhaal halen en het bericht ging er weer af.

Rachel haat Monique en heeft laatst nog een lullig interview gegeven over dat Monique haar handje zou ophouden bij A2. En het stoort ons collectief dat A2 muisstil blijft en z’n moeder niet tot de orde roept. Rachel vindt Sarah overigens geweldig, en los van dit alles is ze al dagen heel stil op IG

De zomer is de Amsterdamse Zomer waar A2 regelmatig optreedt, en waar de ene avond Mo was (bij ander concert) en de volgende avond vond Sarah het een goed idee om beetje de draak te steken toen zij er dan weer was.

Zo weer enigszins bijgepraat
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Koreana! Yildizlar en Meisje22 veel plezier op vakantie!
Moon heeft dus voor H2 een hartje op Instagram gepost. Ik zou dat niet meer kunnen na alles wat hij geflikt heeft. Hij zal stress hebben maar om nu alles direct een burn-out te noemen. Het is niet dat hij zelf moet klussen in hun woning. Je ziet hem alleen af en toe een paar liedjes blèren en vakantie vieren.
Heb wel echt medelijden met Sarah. Ze zal gek op H2 zijn maar niet hebben overzien dat hoe je eraan komt, kom je er ook weer af.
manatees wijzigde dit bericht op 18-09-2021 23:52
Reden: Typefouten
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Heerlijk, een nieuw deel!
Desayuno schreef:
18-09-2021 23:28
Je kunt geen pagina overslaan, alles bijlezen want anders mis je net de goede juice.

Chicas: zijn 2 tantes van Sarah met een eigen kledingwinkel, waar Sarah model voor staat. Naast het runnen van de winkel plaatsen ze graag diepzinnige snerende quotes op IG.

Monique heeft een steiger laten plaatsen (ws gesponsord) maar vond het nodig om op IG ook de verrotte steiger van de buren op de achtergrond mee te nemen en daar een opmerking over te maken. Buurvrouw kwam verhaal halen en het bericht ging er weer af.

Rachel haat Monique en heeft laatst nog een lullig interview gegeven over dat Monique haar handje zou ophouden bij A2. En het stoort ons collectief dat A2 muisstil blijft en z’n moeder niet tot de orde roept. Rachel vindt Sarah overigens geweldig, en los van dit alles is ze al dagen heel stil op IG

De zomer is de Amsterdamse Zomer waar A2 regelmatig optreedt, en waar de ene avond Mo was (bij ander concert) en de volgende avond vond Sarah het een goed idee om beetje de draak te steken toen zij er dan weer was.

Zo weer enigszins bijgepraat
Het is echt een soap als je het zo leest :hihi:
Zo smullen dit.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
mijn god deel 6 al weer :-o , ik moet deel 5 nog bijlezen :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Desayuno schreef:
18-09-2021 23:28
Je kunt geen pagina overslaan, alles bijlezen want anders mis je net de goede juice.

Chicas: zijn 2 tantes van Sarah met een eigen kledingwinkel, waar Sarah model voor staat. Naast het runnen van de winkel plaatsen ze graag diepzinnige snerende quotes op IG.

Monique heeft een steiger laten plaatsen (ws gesponsord) maar vond het nodig om op IG ook de verrotte steiger van de buren op de achtergrond mee te nemen en daar een opmerking over te maken. Buurvrouw kwam verhaal halen en het bericht ging er weer af.

Rachel haat Monique en heeft laatst nog een lullig interview gegeven over dat Monique haar handje zou ophouden bij A2. En het stoort ons collectief dat A2 muisstil blijft en z’n moeder niet tot de orde roept. Rachel vindt Sarah overigens geweldig, en los van dit alles is ze al dagen heel stil op IG

De zomer is de Amsterdamse Zomer waar A2 regelmatig optreedt, en waar de ene avond Mo was (bij ander concert) en de volgende avond vond Sarah het een goed idee om beetje de draak te steken toen zij er dan weer was.

Zo weer enigszins bijgepraat
Oh, dank je!! :cheer:

Ik ben helemaal op de hoogte nu, ik kan mijn bijles-leraar afbellen!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Mo nu weer een filmpje van een tafeltje vol ‘fijne energiën’ op het niveau van een boek over de kracht van kristallen en wat dingetjes die ze van A3 had gekregen gelardeerd door wat steentjes her en der.

En Rox had haar verhaal vol staan over een webinar voor zelfliefde: je kunt het zelf doen maar ook hulp zoeken ….
Zij klinkt in elk geval als enige van het hele zootje verstandig en weldoordacht. Ik dacht: zou het een hint zijn?
Tikje gemiste kans wel om dit deel niet ‘pray for Dre’ te noemen, maar het is je vergeven ;)
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
19-09-2021 03:49
Tikje gemiste kans wel om dit deel niet ‘pray for Dre’ te noemen, maar het is je vergeven ;)
Zuipen, drugs, vreemdgaan en voorhuwelijks s*ks en jij denkt dat God iets wil te maken hebben met Dré en co :-) ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
19-09-2021 03:49
Tikje gemiste kans wel om dit deel niet ‘pray for Dré’ te noemen, maar het is je vergeven ;)

Hahaha eens!
Maar dat kan vast aangepast worden :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven