Entertainment alle pijlers

RTL lounge - the hills

15-07-2012 15:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook rtl lounge? Er is nu een marathon van the hills, leuk als je je verveelt en al twee weken in een koud nederland vakantie houdt:( ik dacht meld het even. Verveel mij dood!
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Ik kijk het nu ook. Op een luie zondag vermaak ik mij hiermee prima.

Al vraag ik me op sommige momenten wel af waarom ik zoiets dramatisch kijk, het gaat allemaal om hetzelfde.
Haha ja het is echt 1 en al drama en toch gaat het nergens over;) echt verwende prinsesjes zijn het. Al vind ik die lauren best een lieve meid
Het is echt drama om niks. En hoe verder je gaat met de seizoenen, hoe dramatischer het wordt !

En het gaat werkelijk waar nooit ergens over !! Maar idd heerlijk om naar te kijken
Ik ben ook dol op de hills marathons. Niet denken en lekker kijken.
Ze laten nu nog de oude heidi zien, de nieuwe is helemaal omgebouwd. Nep tieten botox, opgespoten lippen. Zo zonde :( dat krijg je als je te lang in LA woont schijnbaar
En als je samenwoont met Spencer Pratt. BTW heb wel eens gehoord dat de show toch met scripts werk.
Meen je niet? Ik had wel een idee dat sommige scenes deels in scene zijn gezet door bijvoorbeeld 'toevallig' iemand binnen te sturen zodat er ruzie veroorzaakt wordt. Maar ik wist niet dat ze dus ook weten wat ze moeten zeggen en op welk moment. Komt dan nog redelijk natuurlijk over vind ik.
Ik kijk nu niet , heb wel gekeken.

Of het "echt" is???

Let maar eens op het camerawerk, dan zie je dat het gewoon niet echt kan zijn.

In een gesprek opeens een shot van een andere kant waardoor je in het vorige shot die camera had moeten zien , maar die zie je niet enz.
The hills werkt gedeeltelijk met scripts. Wist ik eerst ook niet, maar het veklaart wel veel.
Ik weet het niet zeker maar dat heeft Kristen uit seizoen gezecht. Ik heb wel een filmpje waarin audrina wat uitlegt.

http://www.youtube.com/watch?v=7kpjq2QT ... ure=fvwrel
Maar ik vraag mij dan af of de relatie tussen bijvoorbeeld heidi en spencer ook nep is of in scene gezet. Het blijft iets bizars, ervoor kiezen om je leven te laten filmen en dat er dan ook nog vriendinnen en vriendjes voor je worden uitgekozen door anderen! Moet er niet aan denken!
Ik heb het idee dat Spencer erg media en aandacht geil is. Ik vind hem teminste erg nep overkomen.
quote:lautje87 schreef op 15 juli 2012 @ 16:03:

Meen je niet? Ik had wel een idee dat sommige scenes deels in scene zijn gezet door bijvoorbeeld 'toevallig' iemand binnen te sturen zodat er ruzie veroorzaakt wordt. Maar ik wist niet dat ze dus ook weten wat ze moeten zeggen en op welk moment. Komt dan nog redelijk natuurlijk over vind ik.

In de laatste aflevering zie je ook aan het einde de set. (Muren worden weggehaald, een rijdende auto staat eigenlijk stil)

Hier was ook een hoop gezeik over geweest. Een deel zal vast wel nep zijn, ze willen het natuurlijk wel dramatisch houden.
anoniem_130602 wijzigde dit bericht op 15-07-2012 16:26
Reden: Extra uitleg
% gewijzigd
O, ik zie nu dat Audrina dat ook uitlegt in het filmpje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven