RTL lounge - the hills
zondag 15 juli 2012 om 15:10
zondag 15 juli 2012 om 16:03
Meen je niet? Ik had wel een idee dat sommige scenes deels in scene zijn gezet door bijvoorbeeld 'toevallig' iemand binnen te sturen zodat er ruzie veroorzaakt wordt. Maar ik wist niet dat ze dus ook weten wat ze moeten zeggen en op welk moment. Komt dan nog redelijk natuurlijk over vind ik.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
zondag 15 juli 2012 om 16:05
zondag 15 juli 2012 om 16:10
Ik weet het niet zeker maar dat heeft Kristen uit seizoen gezecht. Ik heb wel een filmpje waarin audrina wat uitlegt.
http://www.youtube.com/watch?v=7kpjq2QT ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=7kpjq2QT ... ure=fvwrel
zondag 15 juli 2012 om 16:14
Maar ik vraag mij dan af of de relatie tussen bijvoorbeeld heidi en spencer ook nep is of in scene gezet. Het blijft iets bizars, ervoor kiezen om je leven te laten filmen en dat er dan ook nog vriendinnen en vriendjes voor je worden uitgekozen door anderen! Moet er niet aan denken!
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
zondag 15 juli 2012 om 16:24
quote:lautje87 schreef op 15 juli 2012 @ 16:03:
Meen je niet? Ik had wel een idee dat sommige scenes deels in scene zijn gezet door bijvoorbeeld 'toevallig' iemand binnen te sturen zodat er ruzie veroorzaakt wordt. Maar ik wist niet dat ze dus ook weten wat ze moeten zeggen en op welk moment. Komt dan nog redelijk natuurlijk over vind ik.
In de laatste aflevering zie je ook aan het einde de set. (Muren worden weggehaald, een rijdende auto staat eigenlijk stil)
Hier was ook een hoop gezeik over geweest. Een deel zal vast wel nep zijn, ze willen het natuurlijk wel dramatisch houden.
In de laatste aflevering zie je ook aan het einde de set. (Muren worden weggehaald, een rijdende auto staat eigenlijk stil)
Hier was ook een hoop gezeik over geweest. Een deel zal vast wel nep zijn, ze willen het natuurlijk wel dramatisch houden.
anoniem_130602 wijzigde dit bericht op 15-07-2012 16:26
Reden: Extra uitleg
Reden: Extra uitleg
% gewijzigd