Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Zo zielig voor de kinderen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Echt het IQ van een schapendrol die lui en ws nog beledigd ook 'want ze werken hard voor hun centen' ofzo.

En uitkeringsfraude hoe dan ze zijn toch alletwee in staat om te werken?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-09-2020 19:07
Man, man, man stelletje klootzakken zijn het toch ook. Ga verdomme eens een normale baan zoeken voor je kinderen!!
Maar daar betaal je geen (nu in beslag genomen) dikke bak van.... ook niet al die andere ‘dikke‘ dingen.
Wat een ontzettend trieste situatie weer.. En die kinderen.. waarom die gok nemen om een kind (Milano woont bij hen, zal voor hem heftiger zijn) dat al schokkende dingen heeft meegemaakt weer iets pijnlijks te laten doormaken..
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
10-09-2020 20:03
Maar daar betaal je geen (nu in beslag genomen) dikke bak van.... ook niet al die andere ‘dikke‘ dingen.
Nee, maar dan zul je dus in een Opeltje moeten rijden ipv een Audi.
Man, man, man. Echt ongelooflijk.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
10-09-2020 19:53
Echt het IQ van een schapendrol die lui en ws nog beledigd ook 'want ze werken hard voor hun centen' ofzo.

En uitkeringsfraude hoe dan ze zijn toch alletwee in staat om te werken?
Ja Barbie heeft een uitkering. Wist niet dat Michael en Naomi ook een uitkering hebben. Dat verbaast me erg. Neem aan dat het hier over bijstand gaat.
minnimouse schreef:
10-09-2020 20:34
Ja Barbie heeft een uitkering. Wist niet dat Michael en Naomi ook een uitkering hebben. Dat verbaast me erg. Neem aan dat het hier over bijstand gaat.
Arbeidsongeschiktheid heb ik gehoord. Dan mag je samenwonen maar kennelijk kan er gewerkt worden.
Vraag mij af of Samantha nu meer kans heeft de kinderen terug te krijgen. Wat een zooitje.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
10-09-2020 21:51
Arbeidsongeschiktheid heb ik gehoord. Dan mag je samenwonen maar kennelijk kan er gewerkt worden.
Wie is er arbeidsongeschikt van die twee?
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
10-09-2020 21:52
Vraag mij af of Samantha nu meer kans heeft de kinderen terug te krijgen. Wat een zooitje.
Lijkt me niet.
Ze hoeven niet bij één van de twee te wonen. Als ze er allebei een puinzooi van maken dan zoeken ze wel iemand die wel fatsoenlijk kinderen op wil en kan voeden.
Yasmeenah82 schreef:
22-08-2020 15:53
Tot dat ze gepakt wordt.
Glazen bol? ;-D
minnimouse schreef:
10-09-2020 21:52
Wie is er arbeidsongeschikt van die twee?
Wat ik hoorde was dat Naomi. Maar is ook van horen zeggen
Jojanneke12 schreef:
10-09-2020 21:52
Vraag mij af of Samantha nu meer kans heeft de kinderen terug te krijgen. Wat een zooitje.
Natuurlijk niet. Ze bezit niet ineens op magische wijze van de juiste vaardigheden, omdat haar ex opgepakt is.
minnimouse schreef:
10-09-2020 21:53
Lijkt me niet.
Ze hoeven niet bij één van de twee te wonen. Als ze er allebei een puinzooi van maken dan zoeken ze wel iemand die wel fatsoenlijk kinderen op wil en kan voeden.
Echt zo triest. Zou fijn zijn als iemand verantwoordelijkheid zou nemen.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook zo nep dat stel met die Donald Duck lippen, nepbillen, nep tieten en dat opgeblazen ventje en dan zouden zij wel verantwoordelijk kunnen zijn voor Milano, niet dus.
En maar pronken met dure spullen. Oerdomme mensen.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
10-09-2020 21:54
Glazen bol? ;-D
:proud:

Was te verwachten natuurlijk!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
11-09-2020 08:57
Het is ook zo nep dat stel met die Donald Duck lippen, nepbillen, nep tieten en dat opgeblazen ventje en dan zouden zij wel verantwoordelijk kunnen zijn voor Milano, niet dus.
En maar pronken met dure spullen. Oerdomme mensen.
Ja pcies. Hun hele instagram stond vol met duur uitziende dingen, dure auto, nieuwe tanden etc. Logisch dat ze nu tegen de lamp zijn gelopen. Mensen gaan zich toch afvragen waar ze dit alles van doen en een verrader slaapt nooit. Misschien hadden ze iets minder te koop moeten lopen met alles. Maar nee, iedereen moest zien hoe “goed” ze het wel niet hebben. Als ze idd schuldig zijn dan volgt gevangenisstraf. En ze hebben nergens meer recht op (zoals uitkering ed). Dikke boetes vd belasting. Geen recht op een schuldsanering of iets dergelijks. Het is over en uit met hun mooie leventje.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
11-09-2020 13:26
Ja pcies. Hun hele instagram stond vol met duur uitziende dingen, dure auto, nieuwe tanden etc. Logisch dat ze nu tegen de lamp zijn gelopen. Mensen gaan zich toch afvragen waar ze dit alles van doen en een verrader slaapt nooit. Misschien hadden ze iets minder te koop moeten lopen met alles. Maar nee, iedereen moest zien hoe “goed” ze het wel niet hebben. Als ze idd schuldig zijn dan volgt gevangenisstraf. En ze hebben nergens meer recht op (zoals uitkering ed). Dikke boetes vd belasting. Geen recht op een schuldsanering of iets dergelijks. Het is over en uit met hun mooie leventje.

Zal mij niets verbazen als ze veel geld bv uitkering terug moeten betalen. Hoe kun je zo dom zijn.
Doorenvogels55 schreef:
11-09-2020 08:57
Het is ook zo nep dat stel met die Donald Duck lippen, nepbillen, nep tieten en dat opgeblazen ventje en dan zouden zij wel verantwoordelijk kunnen zijn voor Milano, niet dus.
En maar pronken met dure spullen. Oerdomme mensen.
Een nep leven hadden ze.
Als je arbeids ongeschikt bent kan je al die plastic in je lijf niet betalen. Bedoel ik werk gewoon... verdien om en nabij 2000 netto en heb een kind en rij in een suzuki Alto en kan mijn kind op 1 hobby doen en eten en drinken kopem en soms een uitje en dan houdt het wel op. No way dus dat al die dure meuk van een uitkering kan
Alle reacties Link kopieren
Samantha is arbeidsongeschikt, deze mensen niet.
En de plastisch chirurgie krijgen ze gratis van Diana Gabriels in ruil voor reclame voor haar en een youtube filmpje. (er is veel ophef over dat mens https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8 )
VGM1980 schreef:
11-09-2020 17:36
Samantha is arbeidsongeschikt, deze mensen niet.
En de plastisch chirurgie krijgen ze gratis van Diana Gabriels in ruil voor reclame voor haar en een youtube filmpje. (er is veel ophef over dat mens https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8 )


Die mevrouw betaalt echt niet voor een reisje naar Turkije om neptanden te laten plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
naar Turkije niet nee, maar haar borsten en billen zijn oa bij Diana gedaan.

die neptanden snap ik sowieso niet. Heb je een prima gebit, laat je ze afslijpen voor een Gerard Joling gebit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ff aan het sneupen op het account van die Naomi. Er word beweerd dat het nep is, dat ze zijn opgepakt etc. Ook omdat inbeslaggenomen aan elkaar staat geschreven. En dat ze nu gewoon meedoen aan Temptation???
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
12-09-2020 00:28
Ik ben nu ff aan het sneupen op het account van die Naomi. Er word beweerd dat het nep is, dat ze zijn opgepakt etc. Ook omdat inbeslaggenomen aan elkaar staat geschreven. En dat ze nu gewoon meedoen aan Temptation???
Geloof je het zelf?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven