Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
24-08-2020 13:57
ik heb mijn bovenoogleden laten liften en ondanks de boel uiteindelijk weer wat gaat zakken is de situatie nu nog steeds een stuk beter dan dat het geweest was zonder operatie. En nee ik sta niet de hele dag voor de spiegel.

Dat vind ik dan ook geen vergelijkbare operatie met je laten ombouwen tot een barbie/ken pop.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
24-08-2020 15:44
Dat vind ik dan ook geen vergelijkbare operatie met je laten ombouwen tot een barbie/ken pop.
Nee, ik ook niet. Dit zou ik zo laten doen als ik klachten had. Een borstvergroting ga ik echt niet doen ook al ben ik zo plat als een dubbeltje.
Green17 schreef:
24-08-2020 15:46
Nee, ik ook niet. Dit zou ik zo laten doen als ik klachten had. Een borstvergroting ga ik echt niet doen ook al ben ik zo plat als een dubbeltje.
Ow ik wel. Een gezellige c/d cup erop.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik kijk ff op instagram en zie de foto van samantha voorbij komen, die van “ monday Vibes”, ze heeft best wel veel rimpels bij haar ogen...ze is toch maar 31 toch? Ik heb toch echt minder rimpels en ben echt al wat ouder.

Zo zonde! Want voor al de verbouwingen was het een leuk meisje om te zien.
Alle reacties Link kopieren
viel mij ook op, komt vast doordat ze 3 x in de week onder de zonnebank ligt
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
25-08-2020 20:03
Jeetje ik kijk ff op instagram en zie de foto van samantha voorbij komen, die van “ monday Vibes”, ze heeft best wel veel rimpels bij haar ogen...ze is toch maar 31 toch? Ik heb toch echt minder rimpels en ben echt al wat ouder.

Zo zonde! Want voor al de verbouwingen was het een leuk meisje om te zien.
Dat zijn ook de littekens van haar ongeluk geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
25-08-2020 20:24
Dat zijn ook de littekens van haar ongeluk geloof ik.
Nou zit ook onder haar andere oog en dit zijn volgens mij echt rimpels.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie het hoor. Ik heb haar ook eens in het echt gezien en dat was ook even schrikken. Al jaren geleden trouwens. Maar dat litteken boven haar wenkbrauw, op voorhoofd en onder haar oog maakt dat ze (nog) ouder oogt. Die gaan ook niet meer weg. Hopelijk verbeteren ze nog wat. Die onder het oog niet denk ik. De donkere nepwimpers maken rimpels ook dieper lijken vind ik.
Zo, die hebben jullie weer toe kunnen zetten aan een paar prikjes bij de ogen. Binnenkort te zien op insta.
https://www.geenstijl.nl/5155318/het-is ... elangrijk/

o_o

Edit; Op de Insta van Sam zijn de foto's van de nepmerken verdwenen. Die heeft ze vlug opgeschoond blijkbaar.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 10-09-2020 13:24
47.23% gewijzigd
Komisch dat Michael zijn spullen in beslag zijn genomen ivm verkopen van nepkleding maar Barbie doet precies hetzelfde. :rofl:
PietjeBello schreef:
10-09-2020 13:24
Komisch dat Michael zijn spullen in beslag zijn genomen ivm verkopen van nepkleding maar Barbie doet precies hetzelfde. :rofl:
Die heeft alle foto's van nepmerken verwijderd. :-(
prada schreef:
10-09-2020 13:28
Die heeft alle foto's van nepmerken verwijderd. :-(
Ze kan dus wel verstandig zijn!
watdachtjehiervan schreef:
10-09-2020 13:29
Ze kan dus wel verstandig zijn!
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Als ze verstandig was geweest dan had ze ze zoiezo niet moeten plaatsen. De FIOD kan natuurlijk makkelijk alles terughalen. In hoeverre dat gevolgen voor haar zou kunnen hebben weet ik natuurlijk niet. Michael verkocht zelf die nepmerken. Samant die maakte 'alleen' maar reclame.
Of dat bedrijf waar je die spullen kon bestellen was van De Zwaantjes zelf natuurlijk, dat kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor die kinderen met zulke ouders.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze dan nog laat achtergekomen, dat ze nepspullen verkochten, wat niet mag, werd hier al eerder door ons gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Op shownieuws lees je dat een 40 jarige man en een 25 jarige vrouw in Den Haag ook vast zitten.

Ik heb ook het vermoeden dat dat Micheal en Naomi zijn.

Arme kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Dit was te verwachten
https://www.omroepwest.nl/nieuws/410780 ... eblokkeerd
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
irbaboon schreef:
10-09-2020 16:09
Dit was te verwachten
https://www.omroepwest.nl/nieuws/410780 ... eblokkeerd
Dat doet vermoeden dat Michael en Naomi zijn opgepakt. Wat een hel van een jeugd hebben die kinderen zo. En waar zou hun zoontje nu zijn?
Tiana_76 schreef:
10-09-2020 16:20
Dat doet vermoeden dat Michael en Naomi zijn opgepakt. Wat een hel van een jeugd hebben die kinderen zo. En waar zou hun zoontje nu zijn?
Geen idee, maar ik hoop bij oma, bij zijn zus.
Dat gaat voorlopig geen nieuwe billen worden voor Naomi.
Arme kinderen. Het zooitje daar eindigt nooit.
Alle reacties Link kopieren
Echt, wat een puinhoop
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, heftig zeg. Heel sneu voor die kinderen. Die naomi had toch ook haar eigen kledinglijn? Was dat ook met nep merken?
Idd arme arme kids. Schrijnend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven