Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Die tekst op insta heeft ze sowieso niet zelf geschreven, er wordt interpunctie gebruikt en er zitten geen spelfouten in.
Alle reacties Link kopieren
Die is volgens mij niet zwanger geweest, ik denk dat ze gek is geworden door haar bekendheid en dat ze steeds aandacht wil en daardoor leugens bedenkt.
MissMaran schreef:
18-08-2019 19:04
Die is volgens mij niet zwanger geweest, ik denk dat ze gek is geworden door haar bekendheid en dat ze steeds aandacht wil en daardoor leugens bedenkt.
Bijna goed: ze is bekend geworden door haar gekte. Verder wat jij schrijft.
Lenteui schreef:
18-08-2019 19:15
Bijna goed: ze is bekend geworden door haar gekte. Verder wat jij schrijft.
Ze is bekend geworden door een tv-programma. Instant fame voor 1 à 2 jaar.
(Van de meeste andere deelnemers hoor je nog nauwelijks iets bij mijn weten.)

Ze is vooral bekend gebleven door haar gekte.
En door een man - haar ex dus - die daar in eerste instantie weinig problemen mee zag.
Kon hij lekker mee gek doen en voor alles gesponsord worden.


(Ik zeg niet dat het allemaal de schuld is van Mike, maar in 't begin deed hij toch vrolijk mee.)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop vooral dat ze eindelijk de juiste hulp krijgt. Voor haar en voor haar kinderen en ouders. Ze is zo getroebleerd. En er asen zoveel gieren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
18-08-2019 19:28
Ik hoop vooral dat ze eindelijk de juiste hulp krijgt. Voor haar en voor haar kinderen en ouders. Ze is zo getroebleerd. En er asen zoveel gieren.
Ze moet dan de hulp wel aan willen nemen want vooralsnog nog neemt ze de hulp aan om er vervolgens niks mee te doen.
Oudblond schreef:
18-08-2019 19:28
Ik hoop vooral dat ze eindelijk de juiste hulp krijgt. Voor haar en voor haar kinderen en ouders. Ze is zo getroebleerd. En er asen zoveel gieren.
Iemand die geen hulp wil is niet te helpen.
Ik vind het verbazingwekkend hoe er nog steeds mensen zijn die het de entertainment websites en dergelijke op de schuld geven en daarom Barbie zielig vinden.

Als zij zelf niets had gepost, had niemand iets geweten. Het is niet zo dat ze door haar vuilnis zijn gegaan op zoek naar een positieve zwangerschapstest of iets.
Ze heeft het zelf bewust, willens en wetens, bij iedereen onder de aandacht gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft 25 minuten geleden op Instagram gepost, dat ze nu aan het feesten is. De eerste negatieve reactie is al binnen, zag ik.
Dwarrel75 schreef:
17-08-2019 22:54
Ja lees het ook net, uur geleden geplaatst. Maar drie uur geleden was ze nog uit eten. Kan idd snel gaan met een miskraam maar om dat dan gelijk op insta te klappen???
Kan het niet zijn dat ze al een aantal dagen geleden een miskraam had gehad en dit pas later poste op instagram (het is en blijft natuurlijk bizar hoe ze ermee omgaat).
Uit eten gaan staat natuurlijk ook los van het krijgen van een miskraam.
Alle reacties Link kopieren
Pffff ... Samantha :facepalm:
Echt, het mens wordt met de dag verschrikkelijker.
minnimouse schreef:
19-08-2019 11:52
Pffff ... Samantha :facepalm:
Echt, het mens wordt met de dag verschrikkelijker.
Die gaat compleet dood zonder aandacht, alles voor de aandacht, kan niet gek genoeg zijn, daarom ook die "zelfmoordpoging" want ze kreeg geen aandacht meer en dan moet je wat (zo werkt het denk ik in haar optiek). En ze doet het toch echt allemaal zelf, precies wat Ginny zegt.
Ik vind het maar een zielig creatuur, het is haast geen mens meer.
Alle reacties Link kopieren
en toch is ze gewoon een mens met al haar dingetjes ook al wordt dat wel eens vergeten....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
19-08-2019 12:23
en toch is ze gewoon een mens met al haar dingetjes ook al wordt dat wel eens vergeten....
+1
rosanna08 schreef:
19-08-2019 12:23
en toch is ze gewoon een mens met al haar dingetjes ook al wordt dat wel eens vergeten....
Helemaal waar en ik zeg al, het is triest maar als je jezelf steeds maar weer in the picture zet met de meest bizarre berichten kun je ook reacties verwachten en eerlijk is eerlijk, de meeste toetsenbordhelden die daar zo op reageren zijn nou niet bepaald gezegend met veel bruikbare hersencellen. Maar zij heeft wel dat heel erg hoge "júhuf, zij doen allemaal naar tegen mij"-gehalte terwijl ze zelf de eerste duw geeft.
En ze houdt duidelijk geen rekening met haar jonge kinderen.
rosanna08 schreef:
19-08-2019 12:23
en toch is ze gewoon een mens met al haar dingetjes ook al wordt dat wel eens vergeten....
En dat maakt haar zelf verantwoordelijk voor haar acties.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-08-2019 14:29
En dat maakt haar zelf verantwoordelijk voor haar acties.
Maar daar hoeft niet de hele goegemeente wat van te vinden toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
19-08-2019 16:49
Maar daar hoeft niet de hele goegemeente wat van te vinden toch?
Nou, als je zelf alles op het grote boze internet plempt moet je niet raar opkijken als "men" daar een mening over heeft.
Zij en al die zelfgeilende BN-ers vinden zichzelf blijkbaar zo geweldig en interessant dat ze al die sm volplempen met de kijk-eens-hoe-tof-ik-ben, ze plempen hun kinderen net zo makkelijk vol op het internet en voelen zich dan ik het kruis getast als iemand iets over zo'n dna zegt, really?
If you won't do the time, don't do the crime
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
19-08-2019 17:06
Nou, als je zelf alles op het grote boze internet plempt moet je niet raar opkijken als "men" daar een mening over heeft.
Zij en al die zelfgeilende BN-ers vinden zichzelf blijkbaar zo geweldig en interessant dat ze al die sm volplempen met de kijk-eens-hoe-tof-ik-ben, ze plempen hun kinderen net zo makkelijk vol op het internet en voelen zich dan ik het kruis getast als iemand iets over zo'n dna zegt, really?
If you won't do the time, don't do the crime
Het zal allemaal best hoor
Maar wat ik echt niet begrijp os dat iedereen daar helemaal zo druk mee is.
En dan vooral druk met Barbie maar beneden halen want oh oh oh wat een bak ellende is ze toch.

Maar iedereen leest het
Dus blijkbaar smult iedereen er ook van.

Ik denk eigenlijk alleen maar, wat een ontzettend verdrietige toestand is dat daar toch.
Maar wat ik nog veel verdrietiger vind is dat iedereen haar zo genadeloos afgeslacht

Wat maakt dat de mensen beter dan Barbie zelf dan?
Eigenlijk vind ik juist die mensen nog erger dan Barbie zelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze
Doet
Het
Zelf
Summerdance schreef:
19-08-2019 16:49
Maar daar hoeft niet de hele goegemeente wat van te vinden toch?
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-08-2019 18:15
Waarom niet?
Omdat het geen enkele toegevoegde waarde heeft toch?

Ik probeer het hoor, ik probeer te begrijpen waarom iedereen het zo nodig vindt om er zijn of haar eigen moralistische plasje over te doen.

Waar komt dat gevoel vandaan?
(Oprechte vraag overigens hoor, zonder waardeoordeel)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leven van een hele hoop mensen ook...euhhh bijzonder
Maar blijkbaar zijn die mensen er zelf echt heel vreselijk gelukkig mee, of krijgen ze niet de juiste hulp.
Of ze krijgen we de juiste hulp maar willen ze deze niet accepteren.

Ik denk alleen niet dat iemand neersabelen, belachelijk maken , helpt aan het zijn leven op de rit krijgen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Xienix schreef:
24-07-2019 12:48
En dan die Rolf Tangel : ‘Er zal weer genoeg gal gespuugd worden door anderen op dit heugelijke nieuws. Maar ik heb met eigen ogen mogen meemaken wat een topmama Samantha is’,
hmhm .. ik zou wijselijk mijn mond houden als ik Michael was in elk geval .
5 weken zwanger .. normaal gesproken weet je eigen familie dan nog van niks , kan best wel eens niet waar zijn en over een tijd roept ze: ik heb een miskraam gehad , puur om aandacht te krijgen . Miskraam is overigens echt heftig weet ik uit ervaring maar ik hoop dat zij dit nu verzint en niet echt zwanger is .Ik sta bij deze vrouw nergens van te kijken . :blond:
:fortune:
Summerdance schreef:
19-08-2019 18:31
Omdat het geen enkele toegevoegde waarde heeft toch?

Ik probeer het hoor, ik probeer te begrijpen waarom iedereen het zo nodig vindt om er zijn of haar eigen moralistische plasje over te doen.

Waar komt dat gevoel vandaan?
(Oprechte vraag overigens hoor, zonder waardeoordeel)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leven van een hele hoop mensen ook...euhhh bijzonder
Maar blijkbaar zijn die mensen er zelf echt heel vreselijk gelukkig mee, of krijgen ze niet de juiste hulp.
Of ze krijgen we de juiste hulp maar willen ze deze niet accepteren.

Ik denk alleen niet dat iemand neersabelen, belachelijk maken , helpt aan het zijn leven op de rit krijgen.
Wij doen allemaal een plasje eroverheen, jij ook alleen zonder neersabelende intenties. Maar het maakt niet dat Samantha er leerzamer door wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven