Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Ik hoop dat het vanaf gewoon goed gaat met haar. Misschien wensdenken, of naïef, maar hoop het wel. Zou toch mooi zijn als dat zo is. Ook: behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst.
Piratesse schreef:
28-07-2019 16:10
Ik hoop dat het vanaf gewoon goed gaat met haar. Misschien wensdenken, of naïef, maar hoop het wel. Zou toch mooi zijn als dat zo is. Ook: behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst.
In geval van (extreem) gedrag of psychische stoornissen zoals bijvoorbeeld borderline heeft het verleden helaas toch vaak wel een ernstig voorspellende waarde....
Miss-Pippilotta schreef:
28-07-2019 16:48
In geval van (extreem) gedrag of psychische stoornissen zoals bijvoorbeeld borderline heeft het verleden helaas toch vaak wel een ernstig voorspellende waarde....
Dat weet ik. Toch kan 't ook goed gaan, door bijvoorbeeld de juiste partner, hulp van omgeving, hulp van de juiste therapie.
We bedenken hier met z'n allen dat 't vastheustochwel weer mis gaat, maar we weten heel weinig. Misschien is de huidige partner wel precies wat ze nodig heeft. Misschien gaat ze elke week naar een psych(iater/oloog) of naar de NA. Misschien heeft ze hartstikke goed contact met haar kinderen en ex-man. Misschien heeft ze wel contact met Jeugdzorg. We oordelen alleen op basis van Instagram-posts en gedrag wat ze heeft laten zien in reality-series.
Piratesse schreef:
28-07-2019 21:02
Dat weet ik. Toch kan 't ook goed gaan, door bijvoorbeeld de juiste partner, hulp van omgeving, hulp van de juiste therapie.
We bedenken hier met z'n allen dat 't vastheustochwel weer mis gaat, maar we weten heel weinig. Misschien is de huidige partner wel precies wat ze nodig heeft. Misschien gaat ze elke week naar een psych(iater/oloog) of naar de NA. Misschien heeft ze hartstikke goed contact met haar kinderen en ex-man. Misschien heeft ze wel contact met Jeugdzorg. We oordelen alleen op basis van Instagram-posts en gedrag wat ze heeft laten zien in reality-series.
Iemand die kortgeleden nog uit een raam sprong en daar een ‘gebroken bekken’ aan over houdt vind ik niet een stabiele indruk maken en dus stabiel genoeg om een kind op te laten groeien.
Piratesse schreef:
28-07-2019 21:02
Dat weet ik. Toch kan 't ook goed gaan, door bijvoorbeeld de juiste partner, hulp van omgeving, hulp van de juiste therapie.
We bedenken hier met z'n allen dat 't vastheustochwel weer mis gaat, maar we weten heel weinig. Misschien is de huidige partner wel precies wat ze nodig heeft. Misschien gaat ze elke week naar een psych(iater/oloog) of naar de NA. Misschien heeft ze hartstikke goed contact met haar kinderen en ex-man. Misschien heeft ze wel contact met Jeugdzorg. We oordelen alleen op basis van Instagram-posts en gedrag wat ze heeft laten zien in reality-series.
Haar moeder was niet op de hoogte van de zwangerschap en moet het via de pers horen. Als er 2 mensen zijn die wel stabiele steunpilaren zijn zijn het toch echt haar ouders en niet het andere gepeupel dat ze haar leven binnensleept.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat Samantha een miskraam heeft gehad. Zie ik op Instagram. Kan haast niet anders gezien de tekst maar je weet maar nooit bij haar
Hoe voorspelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
17-08-2019 22:26
Het lijkt erop dat Samantha een miskraam heeft gehad. Zie ik op Instagram. Kan haast niet anders gezien de tekst maar je weet maar nooit bij haar
Ja lees het ook net, uur geleden geplaatst. Maar drie uur geleden was ze nog uit eten. Kan idd snel gaan met een miskraam maar om dat dan gelijk op insta te klappen???
Alle reacties Link kopieren
Die tekst doet het wel vermoeden ja.
Ja maar staat er iemand van te kijken dat dit een miskraam zou worden?
Alle reacties Link kopieren
Heel hard (en ik wens het haar ook niet toe, maar ben er wel bang voor): dan lezen we binnenkort waarschijnlijk over de volgende zelfmoordpoging :-(
Alle reacties Link kopieren
Op haar instagram heeft ze twee uur voor dit bericht nog geposted dat ze lekker uit eten was en nog wat gingen doen. En dan nog geen twee uur later een miskraam en dat zet je dan ook meteen op insta......
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
18-08-2019 10:01
Op haar instagram heeft ze twee uur voor dit bericht nog geposted dat ze lekker uit eten was en nog wat gingen doen. En dan nog geen twee uur later een miskraam en dat zet je dan ook meteen op insta......
De zwangerschap was al ongeloofwaardig ondanks het natuurlijk heel goed zou kunnen dat ze echt zwanger was. Maar deze miskraam postenzo vlak na een etentje... :nope:
Tadelief schreef:
18-08-2019 10:05
De zwangerschap was al ongeloofwaardig ondanks het natuurlijk heel goed zou kunnen dat ze echt zwanger was. Maar deze miskraam postenzo vlak na een etentje... :nope:
Ik vind beide voor Samantha niet raar.
En gelijk staat het nieuws (miskraam) ook alweer op allerlei online nieuwssites (ad, linda, telegraaf). Pff zo heb je toch ook geen leven meer als persoon?
wolkje75 schreef:
18-08-2019 13:23
En gelijk staat het nieuws (miskraam) ook alweer op allerlei online nieuwssites (ad, linda, telegraaf). Pff zo heb je toch ook geen leven meer als persoon?
Ze is daar geen slachtoffer van, ze activeert dit zelf. Als ze dit niet op insta had gezet had niemand het geweten en had het niet in de publiciteit gekomen.
Ze is écht zelf de regisseur hier.
wolkje75 schreef:
18-08-2019 13:23
En gelijk staat het nieuws (miskraam) ook alweer op allerlei online nieuwssites (ad, linda, telegraaf). Pff zo heb je toch ook geen leven meer als persoon?
Dit is exact wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Xienix schreef:
27-07-2019 12:04
Ik heb al eerder hier getypt dat ik hoop en denk dat de zwangerschap niet echt is ,over een tijd kondigt ze dan een miskraam aan .
Ik denk dat je voorspellende gaven hebt
Alle reacties Link kopieren
Zou mij ook niks verbazen dat ze nu weer een zelfmoordpoging doet. Het word zo langzamerhand een beetje een vast patroon.
Alle reacties Link kopieren
Goh verrassend :roll:

Dat kind is nooit zwanger geweest joh....die heeft dat geroepen om aandacht te trekken, is gaan geloven in dr eigen leugen en het wordt haar nu te heet onder de voeten dus verzint ze maar dat ze een miskraam gehad heeft. Hoe voorspelbaar.
Van de week heeft een familielid uit de school geklapt dat jeugdzorg op de stoep stond en Samantha op haar vingers getikt is omdat ze jeugdzorg niet had ingelicht over de zwangerschap en dit kindje ook onder toezicht kwam te staan of ergens geplaatst zou worden.Ik ben even kwijt welke van de 2. Dus die "miskraam"zat eraan te komen.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
18-08-2019 13:23
En gelijk staat het nieuws (miskraam) ook alweer op allerlei online nieuwssites (ad, linda, telegraaf). Pff zo heb je toch ook geen leven meer als persoon?
Dat doet ze toch zelf? Het zou goed zijn als ze van social media weg bleef.
Sophiever schreef:
18-08-2019 15:48
Van de week heeft een familielid uit de school geklapt dat jeugdzorg op de stoep stond en Samantha op haar vingers getikt is omdat ze jeugdzorg niet had ingelicht over de zwangerschap en dit kindje ook onder toezicht kwam te staan of ergens geplaatst zou worden.Ik ben even kwijt welke van de 2. Dus die "miskraam"zat eraan te komen.
Fraaie familie heeft ze dan:(
Dit topic kan beter heten: "Samantha, dat komt nooit meer goed"
Lenteui schreef:
18-08-2019 18:23
Dit topic kan beter heten: "Samantha, dat komt nooit meer goed"
Ik geloof nog altijd dat ze ooit - zo tegen haar 50ste ofzo - het licht ziet.
En zich permanent laat begeleiden en / of een man aan de haak slaat met wie ze langer dan een half jaar een relatie heeft.


Ik ben waarschijnlijk een vréselijke optimist :-).


Tegen haar 50ste zijn ook haar kinderen volwassen en zijzelf normaal gezien niet echt meer vruchtbaar.



Benieuwd ook of haar relatie deze klap overleeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven