Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
mindervanmij schreef:
05-07-2020 17:45
Als je iets koopt en het moet nog geleverd worden dan laat je toch wel eens een foto zien van een site, zodat je het alvast kan laten zien? Zo raar vind ik dat niet hoor o_o
Nou ja.... dit impliceert natuurlijk wel dat het bij haar thuis is

samantha_de_jong29's profile picture
samantha_de_jong29
Verified
Super blij met de mooie muurschildering 🤗 het is echt onwijs mooi geworden dankzij @fleurdesfleurs !! Ben jij opzoek na iemand die mooie muurschilderingen maak neem een kijke op haar insta @fleurdesfleurs ❤️ Plus nog 2 mooie dekbedden voor me 2 andere kindjes helemaal trots en happy 😁
5h
Daar wil je als kind toch niet dood onder gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet??
Nou lijkt me dat je dat onder geen enkel dekbed wil.
Niq schreef:
05-07-2020 17:56
Nou lijkt me dat je dat onder geen enkel dekbed wil.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
anoniem_63c7bd46b6f35 wijzigde dit bericht op 05-07-2020 18:07
Reden: Meer smileys omdat de volgende mij naaapte
9.41% gewijzigd
Niq schreef:
05-07-2020 17:56
Nou lijkt me dat je dat onder geen enkel dekbed wil.
:HA: :HA: :HA: :HA:
BosscheBol1984 schreef:
05-07-2020 17:47
Nou ja.... dit impliceert natuurlijk wel dat het bij haar thuis is

samantha_de_jong29's profile picture
samantha_de_jong29
Verified
Super blij met de mooie muurschildering 🤗 het is echt onwijs mooi geworden dankzij @fleurdesfleurs !! Ben jij opzoek na iemand die mooie muurschilderingen maak neem een kijke op haar insta @fleurdesfleurs ❤️ Plus nog 2 mooie dekbedden voor me 2 andere kindjes helemaal trots en happy 😁
5h

Haha ok dat is wel raar :@@:
Het is trouwens geen muurschildering zoals Samant suggereert. Het is behang. Als je op FleurdesFleur klikt en daar kijkt bij die foto staat er dat het behang is.
Nog meer leugens!
Off with her head!
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
05-07-2020 18:47
Off with her head!
:HA:
Sorry misschien heb ik het gemist, maar wat ik dan weer apart vind: dat ze vrijdag sushi zit te eten. Met rauwe vis (zalm). Volgens mij niet echt handig als je zwanger bent.
mindervanmij schreef:
05-07-2020 19:08
Sorry misschien heb ik het gemist, maar wat ik dan weer apart vind: dat ze vrijdag sushi zit te eten. Met rauwe vis (zalm). Volgens mij niet echt handig als je zwanger bent.
Nee hoor. In haar story zag je dat ze die met zalm ruilde voor die met komkommer. Gerrit kreeg zelfs geen kus omdat hij net zalm op had. In haar vlog zie je dat ook.
prada schreef:
05-07-2020 19:16
Nee hoor. In haar story zag je dat ze die met zalm ruilde voor die met komkommer. Gerrit kreeg zelfs geen kus omdat hij net zalm op had. In haar vlog zie je dat ook.

Ahh, gelukkig. Ik kijk die stories eigenlijk nooit, vanwege het geluid. Op de foto leek het net alsof ze die met zalm nam. Goed van haar dat ze dat dan niet doet.
BosscheBol1984 schreef:
05-07-2020 18:47
Off with her head!
Afbeelding
Ze is wel erg mooi zwanger.
Treurniet12 schreef:
05-07-2020 14:08
De babykamer staat op IG. Ik had een tokkie kamer verwacht maar het valt me echt alles mee!
Mooie kamer hoor:)
BosscheBol1984 schreef:
05-07-2020 17:47
Nou ja.... dit impliceert natuurlijk wel dat het bij haar thuis is

samantha_de_jong29's profile picture
samantha_de_jong29
Verified
Super blij met de mooie muurschildering 🤗 het is echt onwijs mooi geworden dankzij @fleurdesfleurs !! Ben jij opzoek na iemand die mooie muurschilderingen maak neem een kijke op haar insta @fleurdesfleurs ❤️ Plus nog 2 mooie dekbedden voor me 2 andere kindjes helemaal trots en happy 😁
5h
Misschien wil ze gewoon aangeven dat ze dezelfde muurschildering heeft/krijgt.
(het is wel raar dat er op de instagram pagina van fleurdesfleur dezelfde foto al op 30 mei staat).
Maar ik denk niet dat het bewust allemaal leugens zijn want dat zou die eigenaar van fleurdesfleur ook niet accepteren lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de muur wel heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
06-07-2020 16:45
Ik vind de muur wel heel mooi!
Ja vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
O o, o Samantha

https://viraaltjes.nl/bizarre-en-schokk ... ap-barbie/

Bij Michael flikte ze het ook al om voor de tweede keer zwanger te worden (van Milano) terwijl Michael duidelijk was dat hij dat echt nog niet wilde.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Is oud nieuws toch? Van foliumzuur word je ook niet eerder zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was het nieuw. En nee van foliumzuur word je niet sneller zwanger, dat hoor je mij ook niet zeggen toch!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
08-07-2020 01:06
Voor mij was het nieuw. En nee van foliumzuur word je niet sneller zwanger, dat hoor je mij ook niet zeggen toch!
Dat staat in het artikel dat jij linkt.
Yasmeenah82 schreef:
07-07-2020 22:09
O o, o Samantha

https://viraaltjes.nl/bizarre-en-schokk ... ap-barbie/

Bij Michael flikte ze het ook al om voor de tweede keer zwanger te worden (van Milano) terwijl Michael duidelijk was dat hij dat echt nog niet wilde.
Ze probeert van iedereen die voorbij komt neuken zwanger te worden. Geeft eerder aan hoe dom de mannen zijn die em erin steken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven