Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Die nieuwe vlog, die buurvrouw :facepalm:
Gerrit die de buuf even lekker bij haar hang tieten pakt.
Wat een aso bende daar.
Dit zijn gewoon grote tokkies.

Staat er in het laatste filmpje op instagram nou een flesje drank voor haar op tafel ? Ik kan het niet zo goed zien.
Flower350 schreef:
22-05-2020 19:59

Staat er in het laatste filmpje op instagram nou een flesje drank voor haar op tafel ? Ik kan het niet zo goed zien.
Ik tel 5 drankjes en 6 personen in het filmpje, maar het is lastig te zien.
Ohhhh vreselijk die vlog en toch blijf ik kijken :-o

Doe buurvrouw ook, jeetje, zou ze misschien zo zijn omdat ze gefilmd werd of altijd zo, jeetje, daar zul je naast wonen :rofl:
Ja die buurvrouw :thumbsup:
Wat een tokkies echt.
Zal niet voor niks zijn dat je niet kunt reageren op de vlog :-D
bitterbal schreef:
22-05-2020 20:31
Ohhhh vreselijk die vlog en toch blijf ik kijken :-o

Doe buurvrouw ook, jeetje, zou ze misschien zo zijn omdat ze gefilmd werd of altijd zo, jeetje, daar zul je naast wonen :rofl:
Die was zo stoned als een garnaal. Je ziet haar in het begin ook met een joint zwaaien en later zegt ze ook dat ze niet drinkt maar wel blowt.
watdachtjehiervan schreef:
22-05-2020 18:54
Ik zat net een vlog van Samantha te kijken. In die vlog is ze heel positief over Mike en Naomi. En Gerrit ook. Het heeft mij heel positief verrast.
Ze mocht van jeugdzorg niet meer op social media slechte uitlatingen over Michael doen. Dus gewoon schijnheilig. Eerst was Naomi nog een klein kind die voor haar kinderen zorgt, waar ze totaal geen verstand van had en een k%#twijf dat haar kinderen zogenaamd wilde afpakken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Desalniette_ schreef:
22-05-2020 20:27
Ik tel 5 drankjes en 6 personen in het filmpje, maar het is lastig te zien.
De man tegenover haar heeft een blikje. Voor de rest 5 flesjes.
En weer lekker dicht op elkaar bij het eten van de roti. Eet ze trouwens wel eens echt gezond?
Die laatste vlog... denk je dat je alles wel een keer gezien hebt op de wereld komt dit langs...
Heb die vlog net even bekeken, maar mijn god zeg, wat een volk :facepalm:
Mocht ik me ooit zo gaan gedragen in het openbaar, dan hoop ik dat ze me opbergen totdat ik me weer normaal kan gedragen.
Waar/hoe kan ik die blog bekijken?
Ik ben nu wel razend benieuwd.
bitterbal schreef:
22-05-2020 22:09
De man tegenover haar heeft een blikje. Voor de rest 5 flesjes.
4 flesjes, 1 blikje.
Maar goed, al die flesjes staan wel voor hààr neus.
Toch snap ik niet waarom ze ineens een bijna 20 jaar oudere vent heeft. Alleen daarom al denk ik dat het niet blijvend zal zijn.
Idd, die buurvrouw. Ik moet er ook wel om lachen eigenlijk. Wat een tokkies. Het zijn zo niet de mensen met wie ik omga. Ik zat te denken: heeft Sam zo snel een ander huis gekregen (of Jake geregeld) omdat niemand anders er wilde wonen?? Althans niemand van buiten Scheveningen dan.
It's 5 o'clock somewhere
Niq schreef:
23-05-2020 08:42
Toch snap ik niet waarom ze ineens een bijna 20 jaar oudere vent heeft. Alleen daarom al denk ik dat het niet blijvend zal zijn.
Misschien zoekt ze een vaderfiguur?
ohohwatnuweer schreef:
23-05-2020 08:37
Waar/hoe kan ik die blog bekijken?
Ik ben nu wel razend benieuwd.
https://www.youtube.com/watch?v=wL6q902Od68&t=10s
Als je nog aan verstandelijk beperkt zou twijfelen is dit toch wel bewijs genoeg. Mijn hemel.
Nemain• schreef:
23-05-2020 20:16
Als je nog aan verstandelijk beperkt zou twijfelen is dit toch wel bewijs genoeg. Mijn hemel.
Zo'n vlogs willen haar kinderen - de oudste 2 - later toch gewoon niet zien van hun moeder :-D ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Hoe ze die pruik ook even naar beneden trekt in het begin..
Die pruik op 0.43m :rofl:
Wat een tokkie’s.
Nemain• schreef:
23-05-2020 20:16
Helemaal mee eens. Als ik me netjes uitdruk dan noem ik het een gênante vertoning maar dit gaat veel verder dan een gênante vertoning. Laat ik maar niet hardop zeggen wat ik er werkelijk van vindt.

En dan heb je net een zwaar ongeluk achter de rug en heb je te horen gekregen dat je zwanger bent en dan ga je achterop een scootmobiel door Scheveningen crossen.
En dan geile Gerrit met die crocs erachteraan.
Ze moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Dit staat voor altijd op internet. Ze moet onderstussen toch wel beter weten lijkt me dus cognitief schat ik haar laag in. Verkrijgt maar geen zelfinzicht en hunkert naar aandacht en roem. Hoop voor haar dat ze geen medicatie slikt maar zowel dat ze begeleid word bij de pop-polie.
Ik heb de vlogs niet gekeken(gun haar heen vieuws) maar als ze in een omgeving is waar alcohol en blowen normaal is dan beloofd dat niet veel goeds. Ze begrijpt niet dat je zo een terugval triggert en 1 drankje al kan leiden tot ..... dat leer je in de kliniek en dat moet je als zwangere niet willen dat lijkt me enorm stressvol. Die Gerrit snap ik ook niet. Zuip en blow niet dat is niet oke bij je zwangere vrouwtje die lui snappen er echt niks van. My God. God sta haar bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven