Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.
dinsdag 14 mei 2019 om 16:17
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.
Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien
Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien
Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
vrijdag 22 mei 2020 om 21:09
Die was zo stoned als een garnaal. Je ziet haar in het begin ook met een joint zwaaien en later zegt ze ook dat ze niet drinkt maar wel blowt.
vrijdag 22 mei 2020 om 21:31
Ze mocht van jeugdzorg niet meer op social media slechte uitlatingen over Michael doen. Dus gewoon schijnheilig. Eerst was Naomi nog een klein kind die voor haar kinderen zorgt, waar ze totaal geen verstand van had en een k%#twijf dat haar kinderen zogenaamd wilde afpakken.watdachtjehiervan schreef: ↑22-05-2020 18:54Ik zat net een vlog van Samantha te kijken. In die vlog is ze heel positief over Mike en Naomi. En Gerrit ook. Het heeft mij heel positief verrast.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 22 mei 2020 om 22:09
De man tegenover haar heeft een blikje. Voor de rest 5 flesjes.Desalniette_ schreef: ↑22-05-2020 20:27Ik tel 5 drankjes en 6 personen in het filmpje, maar het is lastig te zien.
zaterdag 23 mei 2020 om 09:11
Idd, die buurvrouw. Ik moet er ook wel om lachen eigenlijk. Wat een tokkies. Het zijn zo niet de mensen met wie ik omga. Ik zat te denken: heeft Sam zo snel een ander huis gekregen (of Jake geregeld) omdat niemand anders er wilde wonen?? Althans niemand van buiten Scheveningen dan.
It's 5 o'clock somewhere
zaterdag 23 mei 2020 om 10:22
https://www.youtube.com/watch?v=wL6q902Od68&t=10sohohwatnuweer schreef: ↑23-05-2020 08:37Waar/hoe kan ik die blog bekijken?
Ik ben nu wel razend benieuwd.
zaterdag 23 mei 2020 om 20:16
Als je nog aan verstandelijk beperkt zou twijfelen is dit toch wel bewijs genoeg. Mijn hemel.
zaterdag 23 mei 2020 om 20:22
Zo'n vlogs willen haar kinderen - de oudste 2 - later toch gewoon niet zien van hun moeder
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 23 mei 2020 om 20:27
Hoe ze die pruik ook even naar beneden trekt in het begin..
zaterdag 23 mei 2020 om 20:28
Die pruik op 0.43m
zaterdag 23 mei 2020 om 20:57
Helemaal mee eens. Als ik me netjes uitdruk dan noem ik het een gênante vertoning maar dit gaat veel verder dan een gênante vertoning. Laat ik maar niet hardop zeggen wat ik er werkelijk van vindt.
En dan heb je net een zwaar ongeluk achter de rug en heb je te horen gekregen dat je zwanger bent en dan ga je achterop een scootmobiel door Scheveningen crossen.
zaterdag 23 mei 2020 om 22:46
Ze moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Dit staat voor altijd op internet. Ze moet onderstussen toch wel beter weten lijkt me dus cognitief schat ik haar laag in. Verkrijgt maar geen zelfinzicht en hunkert naar aandacht en roem. Hoop voor haar dat ze geen medicatie slikt maar zowel dat ze begeleid word bij de pop-polie.
Ik heb de vlogs niet gekeken(gun haar heen vieuws) maar als ze in een omgeving is waar alcohol en blowen normaal is dan beloofd dat niet veel goeds. Ze begrijpt niet dat je zo een terugval triggert en 1 drankje al kan leiden tot ..... dat leer je in de kliniek en dat moet je als zwangere niet willen dat lijkt me enorm stressvol. Die Gerrit snap ik ook niet. Zuip en blow niet dat is niet oke bij je zwangere vrouwtje die lui snappen er echt niks van. My God. God sta haar bij
Ik heb de vlogs niet gekeken(gun haar heen vieuws) maar als ze in een omgeving is waar alcohol en blowen normaal is dan beloofd dat niet veel goeds. Ze begrijpt niet dat je zo een terugval triggert en 1 drankje al kan leiden tot ..... dat leer je in de kliniek en dat moet je als zwangere niet willen dat lijkt me enorm stressvol. Die Gerrit snap ik ook niet. Zuip en blow niet dat is niet oke bij je zwangere vrouwtje die lui snappen er echt niks van. My God. God sta haar bij