Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Nah hangende oogleden heeft ook genetische component hoor; heb ze al al heel lang en 't wordt gedurende jaren alleen maar erger,, want ouder. Het helpt natuurlijk niet om te zonnenbanken, drugs, alchol, ellende etc. Weet niet of ze rookt trouwens.
Haar ogen staat inderdaad los van de zonnebank bij haar. Ze heeft ze wel al eens laten corrigeren, misschien is het weer nodig, dat weet ik niet.
https://www.furrow.nl/anti-aging/botox/ ... -na-botox/
Alle reacties Link kopieren
Dat is tijdelijk. Komt door fout prikken.
Alle reacties Link kopieren
https://www.instagram.com/p/BpeyP93iQFN ... vanderplas

Naomi is zwanger.
onzichtbarevrouw wijzigde dit bericht op 28-10-2018 18:11
Reden: Niet goed gelezen.
3.91% gewijzigd
Altijd van je afsnijden
Niet
Alle reacties Link kopieren
Misschien de tekst eens lezen
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-10-2018 18:05
Niet
Oh nu zie ik het ook!
Ik ben erin getrapt :$
Altijd van je afsnijden
:proud:
Wel een leuke test om te zien hoe snel dit op het ivaforum terecht komt.
Alle reacties Link kopieren
In een interview met Story vertelt Michael van der Plas dat hij graag een kindje zou willen met zijn nieuwe vriendin Naomi Dijkstra. De twee vonden eerder dit jaar het geluk bij elkaar, nadat Michael besloot te scheiden van zijn ex Samantha de Jong, beter bekend als Barbie.

"Ik wil zo snel mogelijk een woning voor mezelf, Naomi en de kinderen"
De voormalige realityster heeft al twee kinderen uit zijn relatie met Barbie: Angelina 6 en Milano 3 en nog een zoon uit een andere relatie: Mikey. De rechter besloot eerder deze maand dat Michael voorlopig de voogdij over zijn kinderen krijgt, nu Barbie in een afkickkliniek in Schotland zit om van haar drugsverslaving af te komen. Over een halfjaar zal er opnieuw naar de situatie gekeken worden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Wat een domme man is het toch ook
Inderdaad. Leuk voor zijn andere kindjes ook, zeker nu Naomi al heeft aangegeven dat ze van hem verwacht niet meer plotsklaps klaar te willen staan voor zijn andere kinderen als zij een kind van hem heeft.
Godskolere die 2 hebben samen het verstand van een winegum :facepalm:

Die opmerking van haar is om te janken. Hoe ziet ze dat voor zich met Milano en Angelina? Denkt ze dat de kinderen over een half jaar weggaan naar barbie en Michael z'n taak' er dan opzit!? Volgens mij is het echt een haaibaai die Naomi
Zou Michael niet alleen maar een kind willen van Naomi zodat ze op tv een extra reality serie kunnen maken net zoals bij Milano?
ik denk dat ie het vooral wil voor Naomi. Bang dat ze 'm peert, als hij geen kinderen met haar wil.
Hij heeft 100 x bij Samantha gezegd dat ie echt geen kinderen meer wil. Nou is te zien.
Naomi blijft zitten waar ze zit. Die heeft veel te veel plezier met zijn vieze onderbroeken ook zonder kind.
Alle reacties Link kopieren
Eh hoelang zijn ze ook alweer samen? Nog geen jaar toch? En ze is toch pas 23? Nee dan moet je idd wel heel snel zwanger worden, stel je voor zeg dat je moet wachten tot alles wat rustiger is en je elkaar beter kent :facepalm:
lizenlotte schreef:
01-11-2018 13:52
Eh hoelang zijn ze ook alweer samen? Nog geen jaar toch? En ze is toch pas 23? Nee dan moet je idd wel heel snel zwanger worden, stel je voor zeg dat je moet wachten tot alles wat rustiger is en je elkaar beter kent :facepalm:
Het zijn 2 simpele zielen, daar heb je weinig tijd voor nodig om dat uit te vogelen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-11-2018 13:54
Het zijn 2 simpele zielen, daar heb je weinig tijd voor nodig om dat uit te vogelen.
inderdaad, Het is wat het is en meer gaat het echt nooit worden!
Alle reacties Link kopieren
Maar ze hebben wel echt prachtige tattoos op elkaar gezet :-o
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
27-10-2018 21:18
Ik verbaas me er altijd over dat mensen het zo geweldig vinden ook een foto te maken met snapchat waarop je eruitziet als een kleuter (filter). Geloven ze dan dat ze er in het echt ook zo uitzien ofzo?
Ik heb een vriendin die dit doet, echt kompleet strak gestreken en iedereen maar complimenten geven over hoe mooi ze eruit ziet. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
https://panorama.nl/entertainment/rodde ... ion-island

Nou, dat gaat wat worden!

En waarom word Michael nog steeds de ex van Barbie genoemd? Ik begin me daar echt aan te ergeren.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
07-11-2018 21:51
https://panorama.nl/entertainment/rodde ... ion-island

Nou, dat gaat wat worden!

En waarom word Michael nog steeds de ex van Barbie genoemd? Ik begin me daar echt aan te ergeren.
:rofl:
Oh ik wil ze wel op t.i. zien.
Hij is vooral bekend geworden als man van en ex van Barbie.
Zonder haar was hij nu een nobody.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven