Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 18:02
En, welke kleine dan?
Gisteren zeiden ze dat haar dochter een hoofdwond had en gehecht moest worden.
MwTheelepel schreef:
13-01-2018 18:10
Winstbejag en ethiek bijten elkaar nogal eens. Het minste dat een productie maatschappij kan doen is fatsoenlijke begeleiding tijdens en na het programma geven. Het is heftig om vanuit het niets bekend te worden en met alle aandacht om te moeten gaan maar het is ook heftig om van een bekende Nederlander naar een nobody te gaan als de roem en aandacht afneemt na het stoppen van een programma. Zeker voor jonge mensen is dat extra heftig. Dat is de reden dat ik sowieso tegen talentenjachten op tv voor mensen onder de 18 ben. Zeker programma`s als 'the voice kids' waar echt jonge kinderen aan meedoen vind ik niet kunnen.

De documentaire U kunt nog stemmen gaat over de live finale finalisten van Idols 1 en hoe het hen vergaan is en tegen welke problemen zij vervolgens aanliepen.
Oh ja die kan ik me nog herinneren ja!
Simitçi schreef:
13-01-2018 18:19
Gisteren zeiden ze dat haar dochter een hoofdwond had en gehecht moest worden.
Iemand uit de omgeving zei dat. Volgens een pulpprogramma.
Alle reacties Link kopieren
De familie heeft gewoon een geliefde in het ziekenhuis liggen he, zou je haast vergeten.. Die mensen hebben dus sowieso wel iets anders aan hun hoofd dan hijgerige media en fans te woord staan. Ik denk dat als Samantha iets nodig heeft het wel haar geliefde is en hun steun en stabiliteit, ongeacht wat er nu aan de hand is.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Sterkte samantha, ik weet dat je hier las, misschien nog wel leest.
Mensen hebben altijd een mening.
Ga uit het bner wereldje, je past er niet.
Je bent te eerlijk en kunt niet faken.
En daar mag je eigenlijk trots op zijn
:daisy:
Bumba1985 schreef:
13-01-2018 18:02
Ik denk dat het voor Samantha best uitzihtloos kan voelen momenteel. Door al die tijd reality TV is een beeld van haar ontstaan waardoor ze waarschijnlijk niet makkelijk aan een 'gewone' baan zal komen. Dus wordt ze haast wel weer gedwongen in de richting van reality TV, waardoor ze ook niet van dat imago afkomt. Ik vind het echt heel sneu voor haar, eerlijk gezegd.

Ik heb haar na o, o cherso eigenlijk nooit meer gevolgd, maar toendertijd kwam ze op mij over als een lieve, naïeve meid die haar onzekerheid vooral probeerde te overschreeuwen met haar gedrag. En direct al half Nederland over ging heen kreeg qua commentaar. Zij was ook nog hartstikke jong toen ze hiermee begon, ik vind dat ze wel wat meer in bescherming had mogen worden genomen.
Dat is met al die sterretjes. Denk aan Teen Mom. Etc.

Ja, in bescherming nemen zou goed zijn, echter uiteindelijk is het keiharde showbizz. Niemand realiseert zich dat vooraf. Is ook niet gek natuurlijk.
Chikadora schreef:
13-01-2018 18:53
Sterkte samantha, ik weet dat je hier las, misschien nog wel leest.
Mensen hebben altijd een mening.
Ga uit het bner wereldje, je past er niet.
Je bent te eerlijk en kunt niet faken.
En daar mag je eigenlijk trots op zijn
:daisy:
:heart:

Wat een lief bericht.
Moiren’ schreef:
13-01-2018 17:52
Aan de bel trekken is contact opnemen met Samantha en haar familie en haar zorgen en observaties delen.
Dit was gewoon lekker geld verdienen over de rug van een ander.
Ik ben er niet bij geweest maar ze heeft naar zeggen lang met haar gepraat en haar getroost en naar huis gestuurd.

Maakt nu helaas allemaal niet meer uit. Ik heb altijd idee gehad dat Barbie zich dingen snel aantrok maar gewoon een schat van een meid is met een goed hart. Hoop dat ze er bovenop komt ongeacht wat er nu precies is gebeurd en dat ze alle hulp, handjes, steun en liefde krijgt die ze in deze zware tijd nodig heeft zodat ze weer een fijne moeder voor haar kinderen kan zijn. Liefst uit de media en in alle rust zonder pottenkijkers. Hoop dat dit ook voor haar omgeving een wake-up call is om haar actief te beschermen tegen alle negatieve invloeden van buitenaf...
Ze is nu blut maar hoop toch dat Jake en Michael haar blijven/gaan helpen bij dit proces.
Als je oprecht met iemand begaan bent, breng je niet heek Nederland op de hoogte van iemands ellende.
Het was gewoon eigengeilerij en de lokroep van het geld.
Cateautje schreef:
13-01-2018 18:06
Michael moet weer een plekje in haar leven krijgen, dan was de beste houvast die zij heeft gehad. Die 2 horen echt bij elkaar. Is beter voor de kinderen ook.


Ik hoop echt van harte dat alles goed komt met die meid. Veel teveel veel te jong.
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Het was slecht een kwestie van tijd voordat het gigantisch mis zou gaan met Barbie, ze is na Oh oh Cherso als een raket omhoog geschoten zonder de juiste begeleiding.
Ik zie haar nog binnenkomen bij Oh oh Cherso, toen zag ze er nog normaal uit, Ohoh Cherso bleek een kijkcijfer kanon te zijn en dat kwam vooral door Barbie, RTL zag geld in haar dus toen begonnen de realitysoaps met Barbie in de hoofdrol:

-Barbies bruiloft
-Barbies baby
-Barbies verhuizing
- Nog een reeks waar ik de naam niet meer van weet
-Samantha en Micheal scheiden ermee uit.

Het was allemaal teveel voor haar, vaders, moeders, schoonzussen, nichten en neven, iedereen deed mee aan die realitysoaps, het begon een soort familie buisness te worden, er was ook niemand die haar tegen zichzelf in bescherming nam, en zie hier het resultaat.
Als ze slim is dan stopt ze met dat hele tv gedoe en blijft ze een tijdje single totdat ze haar leven op de rit heeft, maar het zal me niet verbazen als ze weer een contract aangaat met RTL5 want het grote geld blijft lonken.
Hoe zal de volgende realitysoap gaan heten?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Raar dat het Bobbi Eden wel opviel dat Barbie hulp nodig had, maar die ouders van haar die schuin aan de overkant woonden die vielen het niet op.
Maar papa de Jong had het natuurlijk te druk met iedere stap van Micheal onder een vergrootglas leggen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
KeaAlpine schreef:
13-01-2018 18:13
En het gaat de media (en de rest van Nederland) geen drol aan!
Inderdaad, ik hoop ook dat Samantha zich niet laat verleiden tot nog een seizoen. (Ja, ik zie rtl er wel voor aan nu weer interesse te hebben in Samantha.)

Iemand zei ook dat Samantha geen echte fans heeft maar dat is zeker niet waar, die heeft ze wel. Ik denk dat als zij net als Bibi was gaan vloggen zij best een populaire kanaal had gekregen, ze heeft niet voor niets diverse seizoenen gemaakt.
Miskotto schreef:
13-01-2018 20:56
Raar dat het Bobbi Eden wel opviel dat Barbie hulp nodig had, maar die ouders van haar die schuin aan de overkant woonden die vielen het niet op.
Maar papa de Jong had het natuurlijk te druk met iedere stap van Micheal onder een vergrootglas leggen.
Ik vind toch écht dat je haar ouders nu onnodig afvalt. Wij weten helemaal niet wat die ouders wel of niet gedaan hebben om haar te helpen.
Miskotto schreef:
13-01-2018 20:56
Raar dat het Bobbi Eden wel opviel dat Barbie hulp nodig had, maar die ouders van haar die schuin aan de overkant woonden die vielen het niet op.
Haar ouders zijn door de jaren heen alleen al wat we konden zien in de serie een stabiele factor geweest en hebben haar vooral sinds de scheiding veel geholpen. Beetje rare reactie.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 21:04
Ik vind toch écht dat je haar ouders nu onnodig afvalt. Wij weten helemaal niet wat die ouders wel of niet gedaan hebben om haar te helpen.
Daarbij is gedwongen hulpverlening sowieso heel moeilijk.
Bovendien weten we ook niet wat er nu is gebeurd.
Moiren’ schreef:
13-01-2018 21:12
Daarbij is gedwongen hulpverlening sowieso heel moeilijk.
Bovendien weten we ook niet wat er nu is gebeurd.
Precies.
Ik heb die moeder menig maal vertwijfeld de camera in zien kijken en zeggen " Samantha is zo eigenwijs". Het blíjft een volwassen vrouw natuurlijk. Daar kunnen die ouders ook niks aan doen.
Ik heb echt met die ouders te doen. Volgens mij zijn het super lieve mensen.
Ik heb ook de indruk dat Ron en Cora ontzettend lief zijn en dat Samantha uit een warm nest komt. Wellicht niet het meest erudiete en eloquente nest, maar dat maakt geen donder uit. Haar ouders zijn op televisie in ieder geval zichtbaar begaan met haar en ik heb geen redenen om aan te nemen dat dat prive niet zo is.

Samantha's zus is toch overleden? Ik kan me indenken dat dat een enorme impact heeft. Sowieso op de ouders, maar ook op de achtergebleven broer en zus. Misschien dat ze daarom een soort droomwereld voor zichzelf wilde creeeren. Tenminste, als je kijkt naar haar Barbie Dream House en haar cosmetische ingrepen.

Daarnaast was ze nog heel jong toen ze bekend werd en ook daarvan kan ik me indenken dat dat een grote (negatieve) impact heeft op je zelfbeeld en hoe je in het leven staat.

Al met al heb ik haar altijd wel sympathiek gevonden. (naast de series zat ze in een aflevering van Chantal Blijft Slapen. De aflevering bij Samantha was serieus leuk! Wat een lieverd was ze daar!) Los daarvan heb ik haar ook altijd een beetje verloren gevonden en ik denk dat een groot deel van haar gedrag voortkomt uit het verlies van haar zus en te jong bekend worden.

Ik vind het zielig. Ik vind Samantha zielig, ik vind haar ouders en kinderen zielig en ik vind Michael zielig. Afgaande op de laatste serie had ik niet het idee dat Samantha en Michael nou zo ontzettend graag wilden scheiden. Ik had eerder het idee dat ze wel bij elkaar wilden blijven, maar niet wisten hoe.

Ik hoop dan ook voor haar dat ze zich terugtrekt uit het openbare leven en zich gaat bezinnen op wat nou echt belangrijk is voor haar en hoe ze van daaruit zich verder kan ontwikkelen. In het belang van de kinderen en haarzelf.

En over tien jaar komt er hopelijk een update. Samantha woont dan nog steeds in haar knalroze huis bij haar ouders in de straat. Samen met Michael! Angelina en Milano zijn opgegroeid tot twee lekkere Hageneesjes die regelmatig bij opa en oma gehaktballen gaan eten. Samantha heeft een winkel waar ze haar eigen Hageneese smaak verkoopt (met Cora en Angelina als oproepkrachten) en Michael zorgt voor de andere helft van het inkomen. Hij heeft geen feestcafe meer in Spanje, maar een lekker lopende bruine kroeg waar de de buurt wat kan hangen onder het genot van een biertje en een frikadel. Milano gaat later, als hij groot is, de zaak overnemen.

En Jake? Die hoeft niets meer te managen, want ze komen niet meer op tv.
Mejuffrouwmuis schreef:
14-01-2018 05:13
Ik heb ook de indruk dat Ron en Cora ontzettend lief zijn en dat Samantha uit een warm nest komt. Wellicht niet het meest erudiete en eloquente nest, maar dat maakt geen donder uit. Haar ouders zijn op televisie in ieder geval zichtbaar begaan met haar en ik heb geen redenen om aan te nemen dat dat prive niet zo is.

Samantha's zus is toch overleden? Ik kan me indenken dat dat een enorme impact heeft. Sowieso op de ouders, maar ook op de achtergebleven broer en zus. Misschien dat ze daarom een soort droomwereld voor zichzelf wilde creeeren. Tenminste, als je kijkt naar haar Barbie Dream House en haar cosmetische ingrepen.

Daarnaast was ze nog heel jong toen ze bekend werd en ook daarvan kan ik me indenken dat dat een grote (negatieve) impact heeft op je zelfbeeld en hoe je in het leven staat.

Al met al heb ik haar altijd wel sympathiek gevonden. (naast de series zat ze in een aflevering van Chantal Blijft Slapen. De aflevering bij Samantha was serieus leuk! Wat een lieverd was ze daar!) Los daarvan heb ik haar ook altijd een beetje verloren gevonden en ik denk dat een groot deel van haar gedrag voortkomt uit het verlies van haar zus en te jong bekend worden.

Ik vind het zielig. Ik vind Samantha zielig, ik vind haar ouders en kinderen zielig en ik vind Michael zielig. Afgaande op de laatste serie had ik niet het idee dat Samantha en Michael nou zo ontzettend graag wilden scheiden. Ik had eerder het idee dat ze wel bij elkaar wilden blijven, maar niet wisten hoe.

Ik hoop dan ook voor haar dat ze zich terugtrekt uit het openbare leven en zich gaat bezinnen op wat nou echt belangrijk is voor haar en hoe ze van daaruit zich verder kan ontwikkelen. In het belang van de kinderen en haarzelf.

En over tien jaar komt er hopelijk een update. Samantha woont dan nog steeds in haar knalroze huis bij haar ouders in de straat. Samen met Michael! Angelina en Milano zijn opgegroeid tot twee lekkere Hageneesjes die regelmatig bij opa en oma gehaktballen gaan eten. Samantha heeft een winkel waar ze haar eigen Hageneese smaak verkoopt (met Cora en Angelina als oproepkrachten) en Michael zorgt voor de andere helft van het inkomen. Hij heeft geen feestcafe meer in Spanje, maar een lekker lopende bruine kroeg waar de de buurt wat kan hangen onder het genot van een biertje en een frikadel. Milano gaat later, als hij groot is, de zaak overnemen.

En Jake? Die hoeft niets meer te managen, want ze komen niet meer op tv.
Wat een geweldige post. :heart: Dit is hen zeker gegund.
Ana, ik gun het ze ook zo.

Want laten wel even wel wezen: wat heeft Samantha nou precies gedaan waarom ze zo door de stront is getrokken? Mijn gedachte: helemaal niets.

Ze zou te ordinair zijn, te dom, te lelijk, te vreselijk voor haar kinderen en weet ik veel wat. Nou weet ik niet naar welke serie ik dan heb gekeken, maar ik vond haar vooral puur. Ja, ondanks alle ingrepen vond en vind ik haar heel puur. Goed, ze is ordinair, maar wat is daar mis mee? Niets! Ik heb haar nog nooit op televisie horen oordelen over wie of wat dan ook, dus waarom wordt ze dan zo verguisd? Het is niet dat ze zich laagdunkend heeft uitgelaten over hoger opgeleide mensen, geloof, uiterlijk, werk, politiek of iets anders. Maar hier zo op het heerlijk anonieme (of wat daar ook voor door moge gaan) internet wordt ze met de grond gelijk gemaakt.

En dat alleen omdat ze ordinair is, in een roze huis woont en wat ingrepen heeft ondergaan. Het kan aan mij liggen, maar er is niets mis met laagopgeleid zijn of een ordinaire manier van overkomen hebben. Laten we even wel wezen: het is toch heerlijk om te zien hoe iemand zo ongegeneerd zichzelf is en van haar huis een Barbie-huis maakt?

Wie weet komt daar al dat gesneer door: omdat ze zichzelf is en haar dromen na wilde jagen. En geef haar eens ongelijk!

My two cents: stiekem willen een hoop mensen zo vrij zichzelf zijn. Alleen het dunne laagje chroom dat eruditie heet weerhoudt ze ervan. En ja, mij weerhoudt dat ook. Des te heerlijker vond ik het om een kijkje te krijgen in het volkse leven.

Dat maakt het allemaal zo pijnlijk denk ik: omdat ze zichzelf was (en hopelijk nog is), wordt (werd?) ze belachelijk gemaakt en uitgebuit. Omstandigheden hielpen haar niet om zich hier tegen te wapenen, met alle gevolgen vandien.

En dat vind ik zo zielig.
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
14-01-2018 07:31
Ana, ik gun het ze ook zo.

Want laten wel even wel wezen: wat heeft Samantha nou precies gedaan waarom ze zo door de stront is getrokken? Mijn gedachte: helemaal niets.

Ze zou te ordinair zijn, te dom, te lelijk, te vreselijk voor haar kinderen en weet ik veel wat. Nou weet ik niet naar welke serie ik dan heb gekeken, maar ik vond haar vooral puur. Ja, ondanks alle ingrepen vond en vind ik haar heel puur. Goed, ze is ordinair, maar wat is daar mis mee? Niets! Ik heb haar nog nooit op televisie horen oordelen over wie of wat dan ook, dus waarom wordt ze dan zo verguisd? Het is niet dat ze zich laagdunkend heeft uitgelaten over hoger opgeleide mensen, geloof, uiterlijk, werk, politiek of iets anders. Maar hier zo op het heerlijk anonieme (of wat daar ook voor door moge gaan) internet wordt ze met de grond gelijk gemaakt.

En dat alleen omdat ze ordinair is, in een roze huis woont en wat ingrepen heeft ondergaan. Het kan aan mij liggen, maar er is niets mis met laagopgeleid zijn of een ordinaire manier van overkomen hebben. Laten we even wel wezen: het is toch heerlijk om te zien hoe iemand zo ongegeneerd zichzelf is en van haar huis een Barbie-huis maakt?

Wie weet komt daar al dat gesneer door: omdat ze zichzelf is en haar dromen na wilde jagen. En geef haar eens ongelijk!

My two cents: stiekem willen een hoop mensen zo vrij zichzelf zijn. Alleen het dunne laagje chroom dat eruditie heet weerhoudt ze ervan. En ja, mij weerhoudt dat ook. Des te heerlijker vond ik het om een kijkje te krijgen in het volkse leven.

Dat maakt het allemaal zo pijnlijk denk ik: omdat ze zichzelf was (en hopelijk nog is), wordt (werd?) ze belachelijk gemaakt en uitgebuit. Omstandigheden hielpen haar niet om zich hier tegen te wapenen, met alle gevolgen vandien.

En dat vind ik zo zielig.
Met deze en andere bovenstaande post van jou ben ik het helemaal eens! Mooi omschreven..
Nou daar ben ik t niet mee eens mejuffrouw muis.
Alsof wij allemaal onszelf niet zijn en jaloers zijn omdat zij dat wel is..onzin.
Iedereen mag vinden wat ze willen en als je je zo gedraagt(op tv nog wel)dan is t logisch dat je daar reacties op krijgt.
Daarbij zegt ze zelf dat ze vanalles moest doen van rtl en dat ze zo eigenlijk helemaal niet is(oh wat is ze dan puur,niet echt dus).
En als je ziet hoe ze mensen soms behandeld nou sorry hoor,daar heb ik zeker een mening over en ben ik zeker niet jaloers op.Michael heeft t echt niet altijd makkelijk gehad en ze is echt niet altijd t lieverdje zoals jij t hier omschrijft.
Ja ze is onzeker denk ik en ja dat is rot.
Dat ze niet echt van Michael wil scheiden geloof ik ook.
En dat je dit niemand gunt daar ben ik t zeker mee eens en hopelijk krijgt ze goede hulp en is ze over 10 jaar heel gelukkig.
En dat ze een goed hart heeft geloof ik zeker.Maar mensen zien wel t gedrag en daar zitten ook de andere kanten bij.
En daar mogen mensen ook gewoon een mening over hebben,heeft niks met jaloers zijn te maken.
Ik deel de mening van juffrouwmuis ook niet. Samantha is een lieverd, ik volg haar series ook graag maar soms heeft ze echt opmerkelijk gedrag waarbij het zielig werd voor haar kinderen en daar krijgt ze opmerkingen op. Op dat gedrag kan niemand jaloers zijn en vrijwel iedereen die niet op tv komt is een stuk vrijer dan een bn´er.
Mammii30 schreef:
14-01-2018 08:37
Nou daar ben ik t niet mee eens mejuffrouw muis.
Alsof wij allemaal onszelf niet zijn en jaloers zijn omdat zij dat wel is..onzin.
Iedereen mag vinden wat ze willen en als je je zo gedraagt(op tv nog wel)dan is t logisch dat je daar reacties op krijgt.
Daarbij zegt ze zelf dat ze vanalles moest doen van rtl en dat ze zo eigenlijk helemaal niet is(oh wat is ze dan puur,niet echt dus).
En als je ziet hoe ze mensen soms behandeld nou sorry hoor,daar heb ik zeker een mening over en ben ik zeker niet jaloers op.Michael heeft t echt niet altijd makkelijk gehad en ze is echt niet altijd t lieverdje zoals jij t hier omschrijft.
Ja ze is onzeker denk ik en ja dat is rot.
Dat ze niet echt van Michael wil scheiden geloof ik ook.
En dat je dit niemand gunt daar ben ik t zeker mee eens en hopelijk krijgt ze goede hulp en is ze over 10 jaar heel gelukkig.
Dit inderdaad.
En RTL heeft haar inderdaad uitgebuit maar daar was ze toch echt zelf bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven