Samantha en Michael scheiden ermee uit.

donderdag 16 november 2017 om 15:31
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.

dinsdag 16 januari 2018 om 22:32
Ik vraag het me af, ik begrijp dat ze nu haar social media heeft verwijderd, mogelijk ook op aanraden van een psycholoog/psychiater. Maar ze zit nu in de bijstand zeggen ze, of leeft op bijstandsniveau, hoe dan ook, dat is geen vetpot en rondkomen met zo weinig geld zorgt vaak voor frustratie. Dan is het toch heel verleidelijk om, als je maar gefrustreerd genoeg ben door geldgebrek, weer opnieuw in de mallemolen te stappen? Barbie is toch wel een meisje dat van prijzige dingen houdt en van de bijstand kun je niet naar de zonnebank, botoxen en weet ik wat. Nu willen sommigen wel sponsoren maar dan zal daar toch weer publiciteit tegenover moeten staan. Ik vrees dan ook dat we haar snel terug zullen zien op tv.
dinsdag 16 januari 2018 om 22:36
fashionvictim schreef: ↑16-01-2018 21:57Was niet viavia hoor, MwTheelepel, was gewoon een mededeling via het Twitteraccount van de politie Haaglanden.
Ik had het over de verhuizers, politieagenten en andere vage niet na te trekken bronnen, alles buiten de familie en de mensen die zij vragen iets naar buiten te brengen dus.

Difficulty is inevitable, drama is a choice.

dinsdag 16 januari 2018 om 23:14
Een eenpersoonshuishouden mag ca. 5900 euro spaargeld, een meerpersoonshuishouden, en dat is een alleenstaande moeder als Samantha ook, 11.000 euro.kopjekoffie70 schreef: ↑16-01-2018 21:55Ik heb de serie niet gevolgd, maar las onlangs dat ze nu een uitkering heeft. Maar ze zal toch goed verdiend hebben, niet alleen aan de serie maar ook aan het snabbelen. Als je dat niet eens 5000 euro op je spaarrekening hebt (maximaal toegestaan voor uitkering) is het toch hard gegaan, of niet waar of het geld is weggesluisd.
dinsdag 16 januari 2018 om 23:45
Je hebt gelijk. Al zijn 11.000 euro niets in showbusiness, dus ergens klopt er iets niet.quattro-stagioni schreef: ↑16-01-2018 23:14Een eenpersoonshuishouden mag ca. 5900 euro spaargeld, een meerpersoonshuishouden, en dat is een alleenstaande moeder als Samantha ook, 11.000 euro.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 17 januari 2018 om 00:29
Volgens mij werd wel gezegd dat ze echt in de bijstand zat, maar geen idee of dat waar is.butterfly- schreef: ↑16-01-2018 23:58Maar ze zeiden toch dat ze op bijstandsniveau leeft, niet dat de bijstand ontvangt? Misschien komt er gewoon even niet zoveel binnen.
woensdag 17 januari 2018 om 06:33
Ik snap het probleem met Jake ook niet, die man heeft zich de benen uit zijn lijf gelopen voor Samantha en alle malle buien doorstaan voor Samantha uit haar panty schoot tegen iedereen die iets met de serie te maken had. Zijn reactie daarop vind ik heel erg netjes, de reactie van hem zelf dus en niet de achterlijke verhaaltjes die de Story uit zijn duim zuigt.. Hij heeft ook meerdere malen gezegd dat ze hulp nodig heeft maar dat wilde ze blijkbaar niet.
Ik hoop echt dat ze uit de media blijft, ze is geestelijk niet sterk genoeg om hiermee om te gaan. Maar ik vrees ervoor helaas. Samantha heeft zover ik weet geen relevante opleiding afgerond dus qua werk zal ze niet veel verder komen dan ongeschoold werk en daar hoort niet bepaald een geweldig salaris bij. Maar de afgelopen jaren is ze wel gewent geraakt aan allerlei luxe die ze dan niet meer kan betalen. Het wordt dan wel heel verleidelijk om toch weer voor snel geld te gaan en het enige te doen dat ze kent.
Dat hele bijstand verhaal in de laatste serie is natuurlijk onzin met een verlengsnoer. Belachelijk om te zeggen dat iemand in de bijstand zit of op dat niveau leeft en dan te laten zien dat ze met geld smijt. Even buiten al die spullen en behandelingen enz is een verslaving een dure hobby, dan is 25000 euro snel op hoor.
Ik hoop echt dat ze uit de media blijft, ze is geestelijk niet sterk genoeg om hiermee om te gaan. Maar ik vrees ervoor helaas. Samantha heeft zover ik weet geen relevante opleiding afgerond dus qua werk zal ze niet veel verder komen dan ongeschoold werk en daar hoort niet bepaald een geweldig salaris bij. Maar de afgelopen jaren is ze wel gewent geraakt aan allerlei luxe die ze dan niet meer kan betalen. Het wordt dan wel heel verleidelijk om toch weer voor snel geld te gaan en het enige te doen dat ze kent.
Dat hele bijstand verhaal in de laatste serie is natuurlijk onzin met een verlengsnoer. Belachelijk om te zeggen dat iemand in de bijstand zit of op dat niveau leeft en dan te laten zien dat ze met geld smijt. Even buiten al die spullen en behandelingen enz is een verslaving een dure hobby, dan is 25000 euro snel op hoor.
woensdag 17 januari 2018 om 07:28
Dit is niet waar, de politie heeft op geen enkel moment getwitterd over deze kwestie. Kijk maar na.fashionvictim schreef: ↑16-01-2018 21:57Was niet viavia hoor, MwTheelepel, was gewoon een mededeling via het Twitteraccount van de politie Haaglanden.

woensdag 17 januari 2018 om 08:10
Ze heeft zelf gezegd dat ze rondkomt van een bijstanduitkering en dat ze een goedkoper huis wil omdat haar huidige woning te duur is.minnimouse schreef: ↑17-01-2018 00:29Volgens mij werd wel gezegd dat ze echt in de bijstand zat, maar geen idee of dat waar is.

woensdag 17 januari 2018 om 09:53
Net helemaal verbouwd, weer eens nieuwe meubels voor de verandering, ik weet niet hoeveel geld zit er in het zoveelste onderkomen in korte tijd en dan wil ze weer weg. Verhuizen is ook niet gratis en misschien had ze zich dit eerder moeten bedenken. Ik bedoel: een huis op de groei als je geen vast inkomen hebt is gewoon niet verstandig. En particuliere woningbouw is sowieso al niet slim. Maar ja wie ben ik.
Verder volg ik de media omtrent Barbie totaal niet. Ik hoop voor haar maar vooral voor haar kinderen dat er stabiliteit en rust komt. Hoe en wat interesseert me om eerlijk te zijn geen drol.
Dat er van alles psychisch speelt lijkt me evident.
Verder volg ik de media omtrent Barbie totaal niet. Ik hoop voor haar maar vooral voor haar kinderen dat er stabiliteit en rust komt. Hoe en wat interesseert me om eerlijk te zijn geen drol.
Dat er van alles psychisch speelt lijkt me evident.
woensdag 17 januari 2018 om 10:22
Roem is vergankelijk maar dat realiseren veel mensen zich blijkbaar niet en productiemaatschappijen stellen het waarschijnlijk mooier voor dan het is. Je zag hetzelfde bij Roy Donders, die was reuze verbaast dat de bank hem geen flinke hypotheek wilde geven nadat hij een jaar op tv was geweest en goed verdient had. Die zagen wel aankomen dat je niet eeuwig het publiek kan boeien met drama over slechte joggingpakken en het openen van nieuwe winkels en dat de populariteit van zijn spullen zou teruglopen als de serie stopt. Maar hij staat een stuk steviger in zijn schoenen en heeft natuurlijk gewoon nog zijn winkeltje waar hij mee verder kan. Bij Samantha is na het stoppen met de serie een grote leegte ontstaan en dat gecombineerd met het verbreken van de relatie en de breuk met Jake waardoor ze nauwelijks nog stabiele factoren in haar leven had heeft haar denk ik genekt. Ze had niet echt meer iets om op terug te vallen, zonder haar typetje is haar leven nogal leeg en weet ze waarschijnlijk ook niet wat ze met zichzelf aanmoet, op tv zijn is alles dat ze kent, dat is voor haar normaal geworden. Hopelijk krijgt ze goede begeleiding om haar leven op de rit te krijgen zonder dat de media er een rol in speelt.
woensdag 17 januari 2018 om 10:32
Ik vond het bij Roy Donders en zijn zus wel een verademing dat je gewone, hardwerkende mensen te zien kreeg. Bij de meeste realitysoaps zijn de mensen alleen maar 'ster'.
Barbie heeft nooit geleerd om een normale baan te hebben. Op de leeftijd dat anderen op school zitten en in de horeca wat bijverdienen, kon zij prima leven van haar schnabbels.
Toen ze die winkel wilde beginnen (of althans een scene speelde dat ze een winkel wilde beginnen) dacht ik ook: Waarom niet gewoon ergens in dienst gaan? Leren hoe een winkel werkt? Kijken of je het wat vindt? Ze zou een superlieve verkoopster zijn denk ik. Maar een ondernemer? Denk het niet.
Barbie heeft nooit geleerd om een normale baan te hebben. Op de leeftijd dat anderen op school zitten en in de horeca wat bijverdienen, kon zij prima leven van haar schnabbels.
Toen ze die winkel wilde beginnen (of althans een scene speelde dat ze een winkel wilde beginnen) dacht ik ook: Waarom niet gewoon ergens in dienst gaan? Leren hoe een winkel werkt? Kijken of je het wat vindt? Ze zou een superlieve verkoopster zijn denk ik. Maar een ondernemer? Denk het niet.
Je kunt méér.

woensdag 17 januari 2018 om 10:39
Jake heeft in de serie gezegd dat Samantha op bijstandniveau leeft, Samantha heeft ij der plastisch chirurg bevestigend gereageerd op de vraag je hebt nu bijstand. Ik neig daarbij naar Jake´s verhaal te gaan omdat ik denk dat ze weinig betrokken wordt met de financiele kant alleen met het bedrag wat ze daadwerkelijk in haar hand heeft.minnimouse schreef: ↑17-01-2018 00:29Volgens mij werd wel gezegd dat ze echt in de bijstand zat, maar geen idee of dat waar is.

woensdag 17 januari 2018 om 10:44
Wat ik als verschil zie met Roy Donders is dat zijn thuissituatie heel stabiel lijkt en dat die jongen niet vies is van hard werken. Bij financiële tegenvallers pakt hij gewoon weer zijn oude kledingparty's op en gaat er keihard tegenaan. Zo trekt hij zijn soms wat belabberde keuzes weer rechts.
Die basis lijkt Barbie niet te hebben.
Die basis lijkt Barbie niet te hebben.
woensdag 17 januari 2018 om 11:07
Je zag Roy ook altijd vroeg opstaan en meteen aan de slag gaan. Zoals het gros van de Nederlanders de dag begint. Bovendien kán hij iets. Kapper, stylist, ondernemer. Als de huispakkenhype over is kan hij nog steeds zijn geld verdienen.
Als je geboekt wordt om handtekeningen uit te delen in de disco en een beetje gek te doen met je dronken hoofd.... dan kun je dat niet tot je 65e blijven doen.
Als je geboekt wordt om handtekeningen uit te delen in de disco en een beetje gek te doen met je dronken hoofd.... dan kun je dat niet tot je 65e blijven doen.
Je kunt méér.

woensdag 17 januari 2018 om 11:13
Fijne vriend is dat die zogenaamde vriend die zijn verhaal aan story heeft gedaan.
Zal wel een buurman of buurvrouw zijn of wat dan ook, vrienden doen zoiets niet.
en anders moet je toch echt mensen per direct uit je leven gaan gooien.Denk dat ze dan zelf wel weet wie het is.
Verder zat ik te denken..Het zal me totaal niet verbazen als ze straks gewoon weer op sociaal media zit.Wellicht nog op tv komt als rtl nog met haar in zee wilt.
Je kan zeggen wat je wilt maar drugs gebruiken waar je kinderen bij zijn??
Misschien hadden ze dat toch beter niet naar buiten kunnen brengen op deze manier.
Politie had het over ernstige verwondingen."Alleen" bewusteloos zijn valt daar in mijn ogen niet onder.
Wel zei Michael dat ze weer bij bewustzijn was. ( in het begin )
Hoe dan ook, hoe walgelijk kan je zijn om je verhaal te doen in een roddelblad en daar ook nog de kinderen in te betrekken.
Zal wel een buurman of buurvrouw zijn of wat dan ook, vrienden doen zoiets niet.
en anders moet je toch echt mensen per direct uit je leven gaan gooien.Denk dat ze dan zelf wel weet wie het is.
Verder zat ik te denken..Het zal me totaal niet verbazen als ze straks gewoon weer op sociaal media zit.Wellicht nog op tv komt als rtl nog met haar in zee wilt.
Je kan zeggen wat je wilt maar drugs gebruiken waar je kinderen bij zijn??

Misschien hadden ze dat toch beter niet naar buiten kunnen brengen op deze manier.
Politie had het over ernstige verwondingen."Alleen" bewusteloos zijn valt daar in mijn ogen niet onder.
Wel zei Michael dat ze weer bij bewustzijn was. ( in het begin )
Hoe dan ook, hoe walgelijk kan je zijn om je verhaal te doen in een roddelblad en daar ook nog de kinderen in te betrekken.

woensdag 17 januari 2018 om 11:34
Daar zeg je wat,dat overmatig drugsgebruik kan natuurlijk ook anabolen zijn valt ook onder drugs.En daar moet je ook niet teveel van inspuiten.
woensdag 17 januari 2018 om 11:37
Staat de naam van die fijne vriend er ook bij? Maar kom op zeg de Story verzint natuurlijk wel vaker wat en drukt alles af dat lekker roddelt. Dat neem ik met vrachtlading zout.
Buiten bewustzijn raken door drugs gebeurd niet zomaar en is niet hetzelfde als flauwvallen. Een groot gevaar bij een overdosis van de meeste drugs is een ademstilstand en als je geen adem meer haalt ga je natuurlijk dood. Dus "alleen" buiten bewustzijn kan zeker zwaargewond worden genoemd. Daarvoor hoeven er geen fysieke verwondingen te zijn.
Buiten bewustzijn raken door drugs gebeurd niet zomaar en is niet hetzelfde als flauwvallen. Een groot gevaar bij een overdosis van de meeste drugs is een ademstilstand en als je geen adem meer haalt ga je natuurlijk dood. Dus "alleen" buiten bewustzijn kan zeker zwaargewond worden genoemd. Daarvoor hoeven er geen fysieke verwondingen te zijn.

woensdag 17 januari 2018 om 11:51
Ja daar heb je toch idd ook wel weer gelijk in.MwTheelepel schreef: ↑17-01-2018 11:37Staat de naam van die fijne vriend er ook bij? Maar kom op zeg de Story verzint natuurlijk wel vaker wat en drukt alles af dat lekker roddelt. Dat neem ik met vrachtlading zout.
Maar bij verwondingen denk ik altijd aan fysieke verwondingen.
Er schijnen foto's bij het artikel te zitten.
Dus ben dan wel heel benieuwd wat voor foto's dit zijn.
Er werd gezegd dat alleen haar naaste familie bij haar mocht wat ik ook geloof en zeer zeker begrijp.
En de story..We zullen zien.
In dit hele verhaal sta ik nergens meer van te kijken.
Toen er werd gesproken dat er een serie aankwam over de scheiding dacht ik.. nee dit zouden ze toch niet serieus echt doen.
En toch deden ze het.En was het nog erger dan ik had verwacht.