Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 21:14
Sowieso niet afgemaakt.
Volgens mij is ze op haar 14e al met school gestopt
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
In die pruikenkamer hing een prachtige foto van haar. Als ze een goede manager had gehad ipv Jake dan had ze nog geld genoeg gehad.
Ze geeft wel veel uit of het is allemaal sponsoring.
Habbekratz schreef:
23-11-2017 16:45
In die pruikenkamer hing een prachtige foto van haar. Als ze een goede manager had gehad ipv Jake dan had ze nog geld genoeg gehad.
Ze geeft wel veel uit of het is allemaal sponsoring.
Beide, ze verdient genoeg aan de snabbeltjes waar ze een avondje moet feesten.
Ze zal zeker voldoende verdienen om niet enkel van lucht te moeten leven. Daarnaast veel, heel veel, sponsoring. Zo gaat dat in die business. En dat maakt vaak dat mensen niet vrijwillig uit de schijnwerpers treden.

Groente en fruit dus wel in beeld. Goed zo. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
22-11-2017 13:22
Ik zag Barbie op tv met een bak vol aardbeien naar buiten lopen voor de kindertjes :-D
Als ik mij polderpsychologie er op los laat is zij naar mijn idee zo gekwetst door Michael, maar wil ze hem eigenlijk helemaal niet kwijt en heeft ze een andere man om hem te raken.

Dit gevoel heb ik ook.
Ik denk dat Samantha idd niet de slimste is.Je zag dat idd ook al bij Cherso.Het aso gedrag ook,zal vast ook door de mensen om haar heen komen.Jake vind ik ook een lapzwans.Akelige man.
Haar ouders vind ik lief en vind ik heel erg mee vallen.Anderen om haar heen vind ik wel degelijk tokkie achtig.En ik denk ook niet dat het heel snel zal veranderen bij haar.Het is zielig want ze heeft ook kindjes.
Michael zal ook niet de netste zijn,maar hij lijkt een stuk stabieler.Wat ik bij Samantha zie is het wispelturige,de niet altijd slimme opmerkingen en t aso gedrag.Ik denk dat het een beetje haar eigen schuld is dat Michael weg is gegaan,ik denk dat hij er niet meer tegen kon.Kan ik me ook goed voorstellen.Het wispelturige ondankbare gedrag zou mij ook gaan irriteren.
Ze kreeg een nieuwe auto van hem,zegt ze nee ik wilde een roze!!Geen rode!!
Boos om alles worden,telkens weer willen verhuizen..lastig om mee om te gaan.Ik denk dat ze hem onbewust zelf heeft weggejaagd.Wel denk ik dat ze nu ontzettend spijt heeft en niks liever wil dan weer samen zijn.
Maar vraag me af of ze gaat veranderen..je zag t in deze afleveringen ook,het ene moment is ze aardig tegen hem en ineens is ze weer pislink.Zielig voor de kids,al dat gescheld en dat tokkie gedrag.
Bobbi Eden: Barbie heeft dringend hulp nodig

Ik heb de afgelopen weken met groeiende verbazing de soap gevolgd rondom Samantha alias Barbie. En dan heb ik het niet over het laatste seizoen dat op dit moment op de buis is, maar de complete oorlog die schijnt te zijn uitgebroken tussen Barbie, manager Jake en RTL.

Nog verbaasder was ik toen Barbie plotseling uit het niets voor mijn neus stond op mijn eigen beurs in Rotterdam. En wat zich daar afspeelde, zou ik nooit gebruiken in deze column, ware het niet dat het verhaal dat ze mij in tranen vertelde, hetzelfde verhaal is dat een paar dagen later in Story te lezen was. Uit haar eigen mond opgetekend. De geldproblemen, de bijstand, problemen met de kinderen, de dreigende huisuitzetting.

Voor mij stond een gebroken mens. En helaas moet ik zeggen dat ik bang ben dat er drugs in het spel zijn. Ik weet het, dat is nogal een beschuldiging, maar ik ga gewoon zeggen wat niemand blijkbaar durft te zeggen. En als ik het mis heb, dan is dat mooi. Maar ik heb in mijn carrière te veel en te vaak met meiden gewerkt met dezelfde symptomen.

Natuurlijk zingt het verhaal rond dat het allemaal acteerwerk is en dat er zo een breuk met RTL wordt geforceerd om Barbie op deze manier naar SBS te laten overstappen. En dat ook de scheiding niet echt zou zijn. Nou, als dat zo is, verdient de Barbie die voor mij stond een Oscar.
Volgens Samantha/Barbie ligt de schuld van al haar problemen bij RTL, haar manager Jake en de door hen verzonnen verhaallijnen in haar diverse realitysoaps. Maar dat is natuurlijk onzin. Als een script of verhaallijn van een realityserie je niet aanstaat, is er helemaal niemand die een pistool tegen je slaap drukt en je dwingt om het contract te tekenen!

Die trekker haal je zelf over. Maar geen serie betekent geen geld, dus heiligt het doel in dit geval alle middelen. Al vraag ik me af of je er als zender verstandig aan doet om hier nog mee verder te willen als de hele wereld kan zien dat hier van alles aan de hand is. En die hele wereld smult ervan en gaat vervolgens weer verder met zijn leven.

Mensen die Barbie jarenlang hebben verguisd omdat haar realityseries vreselijk waren, bestempelen haar nu als heldin omdat ze tegen RTL aan durft te schoppen. Ik heb haar die avond naar huis gestuurd met het advies om hulp te gaan zoeken. Want of alles nu waar is of niet, iemand hier heeft dringend hulp nodig.
https://www.panorama.nl/b(...)-dringend-hulp-nodig

Tjah..
Jeetje ook nog drugs?
Hulp heeft ze zeker nodig!
Maar dat had ze allang nodig,in Cherso al.Of t nou borderline is of gevolg van haar opvoeding/omgeving,normaal is het niet,dat gedrag dat zij vertoond.
Verder kan ik me wel vinden in Yggdrasil.Zij ziet dit soort problematiek elke dag en van heel dichtbij.Zij ziet dus ook de ellende dat veroorzaakt wordt door dit soort gedrag.
Volwassen mensen die zulk tokkie gedrag vertonen en daarmee de kindjes compleet beschadigen.Nou,dat IS ook gewoon frustrerend.
En daarmee krijg je ook dat je een beeld krijgt van bepaald soort mensen.Bewust of onbewust.
Dat je deze mensen wilt helpen vind ik al een heel mooi iets!
Makkelijk zal het niet zijn,want sommige mensen veranderen toch niet,vooral niet als ze in dezelfde omgeving blijven met dezelfde mensen..
Het leed van de kindjes,dat is het allerergste.En ondanks dat ouders misschien zelf ook zo opgevoed zijn,er is altijd een andere weg.Je kunt een ander pad inslaan.Helaas zie je vaak toch dat het generatie op generatie door gaat.
Ik hoop voor Samantha dat ze ooit een goeie man krijgt die dit soort gedrag niet pikt en misschien wat goede therapie.
En weg daar uit dat straatje!
Ik denk dat ieder mens, ziek of niet ziek zowel psychisch of lichamelijk, uiteindelijk naar zijn beste kunnen leeft en opvoed. Zij heeft een bepaalde achtergrond en daarnaast vorming nav opvoeding, omveld en ervaringen opgedaan in haar leven. Tel daarbij op persoonseigenschappen, DNA etc.

De doelgroep van Yggdrasil lijkt mij idd een zwaar moeilijke doelgroep. Kunnen ze niet beter. Weten ze niet beter? Willen ze niet beter? Wie bepaald wat beter is? En als ze beter willen hoe, wie, wat en waar dan?

Met andere woorden: Wij kunnen nog zo veel speculeren.........
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 18:51
0.35% gewijzigd
Sommige mensen zien het ook gewoon echt niet in.
Zoiets als baby's gewoon melk geven voor het eerste jaar,autozitje joh waarom?Wij zaten vroeger altijd zonder zitje en we leven ook nog..
Roken tijdens zwangerschap?Wat is daar mis mee?Mijn moeder rookte als een ketter en ik ben gewoon gezond!
My god.En dan zijn deze voorbeelden niet specifiek van Barbie,maar om maar een idee te geven dat sommige mensen de ernst er niet van in zien.
Dat gescheld en dat aso gedoe,geloof me dat is echt niet goed voor een kind.En dat wispelturige,die stemmingen die ineens omslaan.Kinderen krijgen meer mee dan je denkt.
Maar als je het niet in ziet,hoe kun je dan veranderen?
En als je t ooit even wel in ziet,hoe blijf je dan aan jezelf werken en het volhouden,want het is iets wat je misschien al zo ongeveer je hele leven doet en mee bent opgegroeid.
Daar moet je heel sterk voor zijn.
En haar omveld wijst haar er ook niet op. Voor hen is het niet anders.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 12:50
1.43% gewijzigd
Klopt.Ze wordt er niet echt op gewezen dat t niet normaal is.
Al moet ik wel zeggen dat volgens mij Ron en Cora wel eens hebben gezegd van jeetje moet dat nou zo?
Ik vind haar ouders best normaal,wat volks ja maar helemaal niet aso ofzo.Maar de rest idd is niet echt netjes te noemen ofzo.Van wat wij zien dan.Die Patrick vond ik trouwens nog enigszins normaal,die vriend van Michaels zus.Kwam ook niet dom of aso over.
Troeteltje schreef:
17-11-2017 13:27

En idd...alles voor de kijkcijfers. Dit programma, TV...elke vorm van aandacht betekend geld in het laatje........niks Bijstand. Denk je nou echt dat er een Sociale Dienst bestaat die een bekende NL (met inkomen uit bekendheid) een uitkering verstrekt?

Ik ben natuurlijk hartstikke spuit elf, maar: als we niet met z'n allen (meesmuilend/sensatiebelust/oordelend/kijk-nou-toch-wat-een-tokkies-tjongejongejonge) hadden gekeken, waren er ook niet zoveel series met haar geweest.
Het is gewoon aapjes kijken wat we doen en meewerken aan hoe zij haar leven (en dat van haar kinderen) verkloot.
Mammii30 schreef:
27-11-2017 19:02
Klopt.Ze wordt er niet echt op gewezen dat t niet normaal is.
Al moet ik wel zeggen dat volgens mij Ron en Cora wel eens hebben gezegd van jeetje moet dat nou zo?
Ik vind haar ouders best normaal,wat volks ja maar helemaal niet aso ofzo.Maar de rest idd is niet echt netjes te noemen ofzo.Van wat wij zien dan.Die Patrick vond ik trouwens nog enigszins normaal,die vriend van Michaels zus.Kwam ook niet dom of aso over.
Ja dat hebben Ron en Cora inderdaad gezegd.Nu ook met Rolf, dat ze het te snel vinden gaan.
Toch vind ik het vooral van Ron zwak hoe hij over Michael praat.Kom op, het is wel de vader van je kleinkinderen.
Waarschijnlijk word het wel uitvergroot maar hij zegt het toch echt zelf.Meerdere keren.
Hou dit gewoon buiten de camera.

Ik vind Patrick en Priscilla ook normaal overkomen.
In ieder geval niet zo aandachtsgeil en ook zeker niet dom.
Heb hun voor de camera nog nooit wat negatiefs horen zeggen over Samantha of haar familie.
De ouders van Michael houden de eer aan zichzelf zo te zien.Die doen gewoon niet (meer) mee aan deze achterlijke vertoning.

Moet zeggen dat "drugs" niet bij me waren opgekomen en ze ziet er nou ook niet echt niet uit als een "verslaafde" of "gebruiker".
Misschien gebruikt ze nu ( als het waar is ) maar vanaf dat ze op tv is gedraagt ze zich al vreemd en ordinair.
Ron en Cora bevestigen zelf ook dat ze gewoon zo is.

Zag op instagram een filmpje van Samantha met onwijze rimpels in haar voorhoofd.
Laat toch weer zien dat dat hele botox/ zonnebank etc. allemaal echt absoluut niet goed voor je is.
Mammii30 schreef:
27-11-2017 19:02
Klopt.Ze wordt er niet echt op gewezen dat t niet normaal is.
Al moet ik wel zeggen dat volgens mij Ron en Cora wel eens hebben gezegd van jeetje moet dat nou zo?
Ik vind haar ouders best normaal,wat volks ja maar helemaal niet aso ofzo.Maar de rest idd is niet echt netjes te noemen ofzo.Van wat wij zien dan.Die Patrick vond ik trouwens nog enigszins normaal,die vriend van Michaels zus.Kwam ook niet dom of aso over.
Vind haar ouders ontzettend leuk. Volks cq eenvoudig.....no problem. Zijn volgens mij zwaar goed voor haar. En leuk met elkaar.
Piratesse schreef:
27-11-2017 19:52
Ik ben natuurlijk hartstikke spuit elf, maar: als we niet met z'n allen (meesmuilend/sensatiebelust/oordelend/kijk-nou-toch-wat-een-tokkies-tjongejongejonge) hadden gekeken, waren er ook niet zoveel series met haar geweest.
Het is gewoon aapjes kijken wat we doen en meewerken aan hoe zij haar leven (en dat van haar kinderen) verkloot.
Of course!
Ik denk dat t bij Ron gebeurde omdat Samantha hen ook weinig goeds vertelt over Michael en daarbij ziet Ron ook het verdriet van en Samantha en de kinderen.
Alsnog jammer idd hoor dat je je dan zo laat gaan,op tv ook nog.
Ik vind Ron en Cora verder ook heel leuk overkomen.
Ik vond nog wat leuke fragmenten op YouTube..
Ron die altijd wil eten hahaha dat vond ik altijd zo grappig.En Cora die iets romantisch wil doen.Volgens mij hebben ze wel lol samen.Leuk stel.

https://m.youtube.com/watch?v=4_0LarWZL0k

https://m.youtube.com/watch?v=jM2ueohdWQ4

https://m.youtube.com/watch?v=yMt9ROAlbfI

https://m.youtube.com/watch?v=nvJHhmyuPFg

https://m.youtube.com/watch?v=pW3kpA3XkRI
Alle reacties Link kopieren
Die beschuldiging van Bobbi Eden over drugs vind ik dus echt echt niet kunnen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
27-11-2017 18:52
En haar omveld wijst haar er ook niet op. Voor hen is het niet anders.
Wat betekent omveld?
Omgeving?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
28-11-2017 14:10
Wat betekent omveld?
Omgeving?
Sociale omveld...inderdaad omgeving, sociale omgeving, de mensen om haar heen, dichtbij. Dus eigenlijk de mensen die haar een voorbeeld zouden kunnen stellen of zouden kunnen aanspreken op gedrag.
O,o,o... het was weer om te janken vandaag.
Ik ga dadelijk kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ze veegde haar doos af in een meubelzaak en legde het papiertje op de balie :facepalm:
O_O


Ze heeft wel een mooi figuurtje he!?

Moeders spreekt dochter wel tegen hoor, met dat papiertje om zich af ge vegen.

Blijkbaar loopt ze zonder onderbroek rond. Dat vegen ging met gemak zonder iets aan de kant te schuiven.
calvijn1 schreef:
28-11-2017 14:06
Die beschuldiging van Bobbi Eden over drugs vind ik dus echt echt niet kunnen.
+ 100. Je ziet alleen in dit topic al dat het voor waar wordt aangenomen. Als bekende Nederlanders zou je elkaar niet zwart moeten maken. Je weet zelf hoe vervelend dat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven