Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
lilguinea schreef:
20-11-2017 17:57
Denk wel dat ze op tv alles uitvergroten en alleen het heftigste wordt getoond. Daarnaast is het natuurlijk gescript dus nep waar je bijstaat. Sneu al dat gevloek en gescheld waar die kids bij zijn, maar kom op, heeft jullie peuter nooit eens een vieze neus of een smoezelige broek aan, of lopen ze de hele tijd keurig in smoking?

En v.w.b. bijstand: ze kunnen je een uitkering weigeren als het vermoeden bestaat dat je er in te korte tijd een groot vermogen doorheen jaagt.

Barbie is vast wat simpel, maar dat hoeft niet erg te zijn, het is meer de manier waarop ze ermee omgaan die tenenkrommend is. Ik ken volkse mensen genoeg die keihard werken, goed voor hun kinderen zorgen en gewoon een leuk leven leiden.
+1
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 11:22
Ik voel me geen haar beter.
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 12:15

Ik vind niks van Samantha zelf.

Nee, nee, je voelt je geen haar beter. En je vindt helemaal niks van Samantha zelf.... :sarcastic:

Om maar een paar zinnen eruit te pikken:

"Ik vind haar niet eens een beetje dom, maar echt tenenkrommend dom."
"te dom om te poepen"
"Maar ook gewoon iedereen in haar omgeving is echt dom."
"Wat een verlepte en verlopen types."
"Die vrouw spoort echt niet."
"En hoewel de pa en ma van Samant het goed bedoelen zijn zij ook echt ontzettend volks. Beperkt. Ongeschoold. En simpel."
"Hun wereldbeeld is echt totaal wacko."
"Echt alles wat ze doet vernaggelt ze"
"Dan spoor je toch niet of wel dan?"

Overigens, als je mijn post goed had gelezen heb ik het er niet over dat Samantha zwakbegaafd zou zijn, maar geef ik juist aan dat ik denk dat ze niet LVB is en dat ze misschien zwakbegaafd zou kunnen halen, maar dat juist de invloed van haar omgeving waarschijnlijk sterk vormend is geweest.

Ongelooflijk hoe jij hier uit je stekker gaat op zeer denigrerende wijze. Wat mij betreft schiet je enorm door en dan zie je ook niet hoe heftig jouw bericht overkomt, je denkt dat het net zo is als wat er door anderen in dit topic is gezegd. Oh wacht....kenmerk van jouw eigen problematiek, wat ook niet niks is. Over wacko wereldbeelden gesproken. En deze manier van uiten die jij wel vaker laat zien samen met de toon van jouw eigen OP's is de reden dat er vaak heftig op jou gereageerd wordt.

Ik werk overigens heel vaak met dezelfde doelgroep in mijn werk en nooit zou ik op zo'n manier over mijn cliënten praten of denken, want zonder respect voor mijn cliënten kan ik niet met ze samenwerken.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-11-2017 17:27
Waarom is dat heftig?
Het zou een hoop verklaren.

Ik vind het allemaal vooral sneu. De onmacht en de onkunde stralen er af en door dat programma wordt ook nog eens alles uitvergroot.
Omdat dit in wezen diagnosticeren is...daarom is dat heftig.
Neem aan dat degene die de post plaatste geen uitgebreide IQ test heeft afgenomen bij Samantha....daarom dus.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef:
20-11-2017 20:48
Omdat dit in wezen diagnosticeren is...daarom is dat heftig.
Neem aan dat degene die de post plaatste geen uitgebreide IQ test heeft afgenomen bij Samantha....daarom dus.
O zo. Dat was ik, het was trouwens totaal niet lullig bedoeld, eerder beschermend.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
20-11-2017 10:51
Wat jij constateert zijn eigenlijk symptomen, gedragingen en een leefstijl van iemand die jij als dom bestempelt, zo ook dat e.e.a. vaak generationeel doorwerkt.
Op zich niets nieuws onder zon toch?
Alleen zet jij het zo heftig aan dat het net lijkt of je je verbaast.
Mijn schoonouders zijn ook heel
Volks ongeschoold grof in de mond "tokkies"
Mijn man is gaan studeren (met lening dat dan weer wel), en is daardoor in een totaal ander milieu terechtgekomen .
Hij wou een andere toekomst voor zijn kinderen, zonder armoede.
Het kan dus wel .
sandy1974 schreef:
20-11-2017 22:07
Mijn schoonouders zijn ook heel
Volks ongeschoold grof in de mond "tokkies"
Mijn man is gaan studeren (met lening dat dan weer wel), en is daardoor in een totaal ander milieu terechtgekomen .
Hij wou een andere toekomst voor zijn kinderen, zonder armoede.
Het kan dus wel .
Tuurlijk kan het.
sandy1974 schreef:
20-11-2017 22:07
Mijn schoonouders zijn ook heel
Volks ongeschoold grof in de mond "tokkies"
Mijn man is gaan studeren (met lening dat dan weer wel), en is daardoor in een totaal ander milieu terechtgekomen .
Hij wou een andere toekomst voor zijn kinderen, zonder armoede.
Het kan dus wel .
Moet je er wel de hersens voor hebben.
Waarom schrijf jij zo raar?
Waarom schrijft zij raar??
Troeteltje schreef:
21-11-2017 19:49
Waarom schrijft zij raar??
Nog belangrijker, wat doet het er toe?
Hebben jullie weleens groente of fruit voorbij zien komen in de serie?
Sophiever schreef:
21-11-2017 21:59
Nog belangrijker, wat doet het er toe?
Goede vraag!

Overigens.....groente en fruit zie je idd niet in die afleveringen. Ja....bij de Toko waar ze gaan lunchen. Of de tomatensoep uit blik. Echter een fruithap voor de kids.....wel patat, mayo en appelmoes. Ow wacht...de appelmoes.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
22-11-2017 11:26
Goede vraag!

Overigens.....groente en fruit zie je idd niet in die afleveringen. Ja....bij de Toko waar ze gaan lunchen. Of de tomatensoep uit blik. Echter een fruithap voor de kids.....wel patat, mayo en appelmoes. Ow wacht...de appelmoes.
ik zie wel groente en fruit voorbijkomen...........
in de reclame op die grote televisie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Barbie op tv met een bak vol aardbeien naar buiten lopen voor de kindertjes :-D
Als ik mij polderpsychologie er op los laat is zij naar mijn idee zo gekwetst door Michael, maar wil ze hem eigenlijk helemaal niet kwijt en heeft ze een andere man om hem te raken.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
21-11-2017 23:02
Hebben jullie weleens groente of fruit voorbij zien komen in de serie?
Ze worden niet de hele dag gefilmd hé. Dat ze een bak fruit geeft aan dr kinderen is niet zo interessant om te zien dan een bak patat die omgegooit word.
OldWood schreef:
22-11-2017 13:34
Ze worden niet de hele dag gefilmd hé. Dat ze een bak fruit geeft aan dr kinderen is niet zo interessant om te zien dan een bak patat die omgegooit word.
Het gaat ze ook niet om het eten wat ze wel of niet geeft maar of ze ruzie maakt.
Ja, ze is ontzettend gekwetst. Michael is haar droomprins. Haar Ken. Die droom is uit elkaar gespat. Ik begrijp haar verdriet wel.
En ik blijf erbij dat ze echt wel een goede moeder is. Echter ze heeft haar eigen grenzen voor wat betreft taalgebruik, communicatie en emotieregulatie. Dat maakt haar tot de persoon die ze is.
Zo kennen we haar. En zo zal ze blijven. Haar gehele omveld weet niet beter. En zo is ze bekend geworden, dus waarom dat gedrag wijzigen?

Ze is volgens mij heel onzeker.
Op zich snap ik Samantha wel maar als ik haar was zou ik me terugtrekken uit dat tv-wereldje, nu ze in scheiding ligt (alhoewel de scheiding nu rond is dan). Denk aan je kids. Ik zou echt not amused zijn als mijn ouders bn'ers waren en hun scheidingsperikelen op tv te zien zullen zijn.
Kwebbeltje91 schreef:
22-11-2017 16:51
Op zich snap ik Samantha wel maar als ik haar was zou ik me terugtrekken uit dat tv-wereldje, nu ze in scheiding ligt (alhoewel de scheiding nu rond is dan). Denk aan je kids. Ik zou echt not amused zijn als mijn ouders bn'ers waren en hun scheidingsperikelen op tv te zien zullen zijn.
Nou, ik verwachte dit scheidingsseizoen al maar ik verwacht ook nog een serie: Samantha in de bijstand. Samantha's nieuwe relatie of nog een Samantha's baby seizoen erbij.
Troeteltje schreef:
22-11-2017 16:45
Ja, ze is ontzettend gekwetst. Michael is haar droomprins. Haar Ken. Die droom is uit elkaar gespat. Ik begrijp haar verdriet wel.
En ik blijf erbij dat ze echt wel een goede moeder is. Echter ze heeft haar eigen grenzen voor wat betreft taalgebruik, communicatie en emotieregulatie. Dat maakt haar tot de persoon die ze is.
Zo kennen we haar. En zo zal ze blijven. Haar gehele omveld weet niet beter. En zo is ze bekend geworden, dus waarom dat gedrag wijzigen?

Ze is volgens mij heel onzeker.
Omdat ze kinderen heeft en ze die het goede voorbeeld wil geven?
Sophiever schreef:
22-11-2017 17:31
Omdat ze kinderen heeft en ze die het goede voorbeeld wil geven?
De vraag die ik schreef had geen betrekking op mijn mening of beeld erover. Het was meer een gedachtegang waarvan ik vermoed dat die bij haar opspeelt.
Troeteltje schreef:
22-11-2017 17:36
De vraag die ik schreef had geen betrekking op mijn mening of beeld erover. Het was meer een gedachtegang waarvan ik vermoed dat die bij haar opspeelt.
Dat kon ik eruit halen maar ik begrijp als moeder dan weer niet dat ze dat daarvoor niet zou willen.
Zoo ontzettend slecht heeft ze het nu niet want madame zit nog steeds op een sportschool.

Zal allemaal wel weer ontzettend overdreven zijn.

Valt me wel op dat de eerste 2 afleveringen het ergst waren.
Ze trekt nu wat bij met michael.

Wel het super asociale, ordinaire gedrag wat gewoon terug blijft komen.
Heb die van volgende week al gezien en was weer verbaasd hoe aso iemand kan zijn.
Zooo geen goed voorbeeld voor haar kinderen!

Valt mij op dat die Rolf wel wilt dat ze slecht praat over Michael.Hij zuigt.
Haantjesgedrag. En hij waant zich nu ook een BN-er. Hij mocht Gucci immers laten pissen op het pleintje.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
22-11-2017 11:26
Goede vraag!

Overigens.....groente en fruit zie je idd niet in die afleveringen. Ja....bij de Toko waar ze gaan lunchen. Of de tomatensoep uit blik. Echter een fruithap voor de kids.....wel patat, mayo en appelmoes. Ow wacht...de appelmoes.
laatst kwam er een hele bak aardbeien voor de kinderen voorbij. Nasi met groente ook gezien en spitskool met kip en rijst. ook gezien. Dus dat valt dan ook wel weer mee
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
23-11-2017 14:02
laatst kwam er een hele bak aardbeien voor de kinderen voorbij. Nasi met groente ook gezien en spitskool met kip en rijst. ook gezien. Dus dat valt dan ook wel weer mee
Volgens mij zijn ze allemaal heel erg met hun lichaam bezig. En volgens ze ook een dieet in hun spieren zo te houden. Ik heb ze al een paar keer rijst zien eten met groente en kip en kipfilet op brood.

Dus ik denk dat ze best wel groente eten. Maar dat is misschien niet intressant om uit te zenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven