Samsung Galaxy s3
vrijdag 13 juli 2012 om 15:14
Hoi iedereen,
Iemand al ervaringen met de nieuwe Samsung? Ik kan over 12 weken een nieuwe telefoon uitzoeken en vroeg me af wat de tot nu toe de ervaringen zijn met deze telefoon. Alhoewel er bij die tijd waarschijnlijk alweer een nieuwer model op de markt ligt
Iemand al ervaringen met de nieuwe Samsung? Ik kan over 12 weken een nieuwe telefoon uitzoeken en vroeg me af wat de tot nu toe de ervaringen zijn met deze telefoon. Alhoewel er bij die tijd waarschijnlijk alweer een nieuwer model op de markt ligt
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
vrijdag 13 juli 2012 om 15:19
vrijdag 13 juli 2012 om 15:58
Oke klinkt goed! Ontdekken is altijd het leukste natuurlijk tenzij je echt iets niet kunt vinden en in mijn geval met m'n blackberry zelfs naar de winkel moest om te vragen hoe iets werkte omdat er zo'n o zo fijne gebruiksaanwijzing bijzat waar het niet in stond.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
vrijdag 13 juli 2012 om 16:55
Mijn vriend heeft hem en is er ook helemaal weg van. Hij heeft er echt op zitten wachten tot hij uitkwam haha.
Het is een mooi toestel moet ik zeggen! Wel aan de grote kant, maar dat is juist fijn als je veel gebruik maakt van internet en apps en dergelijke. Dan moet je echt geen friemelscherm hebben.
Boekjes krijg je er tegenwoordig niet echt meer bij. Je kunt/moet alles via internet opzoeken, maar dat is ook goed te doen.
Ik heb de galaxy s, gewoon de eerste nog dus, en vind dat ook een super ding! Dus dan zal de s3 dat helemaal zijn!
Het is een mooi toestel moet ik zeggen! Wel aan de grote kant, maar dat is juist fijn als je veel gebruik maakt van internet en apps en dergelijke. Dan moet je echt geen friemelscherm hebben.
Boekjes krijg je er tegenwoordig niet echt meer bij. Je kunt/moet alles via internet opzoeken, maar dat is ook goed te doen.
Ik heb de galaxy s, gewoon de eerste nog dus, en vind dat ook een super ding! Dus dan zal de s3 dat helemaal zijn!
vrijdag 13 juli 2012 om 17:00
Moonlight, je kunt dan denk ik het beste even bij de Media Markt of wat telefoonwinkels binnenlopen denk ik. Dan kun je de toestellen gewoon even vasthouden en wat op de knopjes drukken enz. Dan weet je meteen hoe groot die is en hoe die aanvoelt en dergelijke.
Want de s3 is best groot. Vriend beweert dat hij wel gewoon in je broekzak past, maar bij vrouwen zijn dat vaak toch allemaal wat strakkere of kleinere zakken .
Want de s3 is best groot. Vriend beweert dat hij wel gewoon in je broekzak past, maar bij vrouwen zijn dat vaak toch allemaal wat strakkere of kleinere zakken .