Entertainment alle pijlers

serie The Spectacular (of: het zoveelste liedje gezocht)

21-01-2022 22:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds begin dit jaar is er een nieuwe serie te zien op NPO 3, genaamd The Spectacular: https://www.vpro.nl/programmas/the-spec ... ingen.html

Schijnt erg goed te zijn!

Maar eigenlijk open ik dit topic hierbij voor de intro waarin zo’n leuk nummer is te horen :$ Het antwoord is vast heel makkelijk te vinden voor mensen die wel overweg kunnen met zoiets als Spotify of Shazam, maar opoe komt er niet uit. Wie kan mij helpen aan de naam ervan..?
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mrsky the Spectacular intro.
Alleen het nummer krijg ik niet boven water.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
De muziek is van Arno Krabman
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
21-01-2022 22:59
Ik vind Mrsky the Spectacular intro.
Alleen het nummer krijg ik niet boven water.
Dankjewel! Misschien helpt dit me verder in mijn zoektocht (op het eerste gezicht lijken er enorm veel bands/artiesten zo te heten… en dan zijn er ook nog eens ontelbaar veel series/films met de naam The Spectacular en een intro :facepalm:)
MevrouwJack schreef:
21-01-2022 23:17
De muziek is van Arno Krabman
Ja klopt, hij staat in de credits :) Maar volgens mij betekent dit niet veel meer dan dat hij verantwoordelijk is voor de keuze van de muziek, en daar kom ik helaas ook niet verder mee. Tenzij ik contact met hem zoek om mijn vraag te beantwoorden, maar dat lijkt me wat ver gaan :$
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Hij is producer, maar ook componist, o.a. van deze muziek. Zo te lezen is de muziek gewoon geschreven voor de serie.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
21-01-2022 23:36
Hij is producer, maar ook componist, o.a. van deze muziek. Zo te lezen is de muziek gewoon geschreven voor de serie.
Dankjewel! :D Dat had ik er zelf dus niet uit begrepen, om de een of andere reden.
Ya no puede caminar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven