Entertainment alle pijlers

Sinterklaasintocht 2012

17-11-2012 11:51 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal hij wel op tijd aankomen, zal alles goed gaan dit jaar?

Wie kijkt er mee naar de intocht op NL3, ik zit klaar!
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 17 november 2012 @ 13:20:

Gut, komt die burgemeester op jullie ook zo amechtig over bij alles wat hij brult?Ik zie meer een fles drank in zijn jaszak verstopt zitten, vooral met dat mee zingen.
Vind burgemeester leuk. Hij is de enige amateur in het spel en doet gewoon leuk mee.
quote:isadoro schreef op 17 november 2012 @ 13:20:

Zo, dat is niet zo zuiver...Dat heb je vaker met carillons (zeker als ze op een gemeentehuis zitten volgens mij).
zijn paagtje het dek op en neeg..

wie zoet is kgijgt lekkegs wie stout is de rrrroe

Aaah, dat was het alweer!

Vroeger duurde het toch veel langer in mijn beleving.
Oh het carillon speelt ook iets heel anders, loopt een liedje achter :-D
quote:coolpack2 schreef op 17 november 2012 @ 13:21:

[...]

Dat heb je vaker met carillons (zeker als ze op een gemeentehuis zitten volgens mij).Ik bedoelde eigenlijk Jeroen...
Nou dat was het dan... Hopelijk komt alles goed met het Sinterklaasgeld!
Dag hoor!
Sjonge. Nou, dat was het dan he?

Ik vond SinterKees een stuk leuker dit jaar. Gaat helemaal goed komen. Ennuh.. ik vond het ook wat chaotisch op het einde vooral. Maar ik word ook oud denk ik.
quote:isadoro schreef op 17 november 2012 @ 13:22:

[...]

Ik bedoelde eigenlijk Jeroen...Ah zo....
Tot volgende keer!
Ik vond Bram een narrige ouwe knar als Sinterklaas. Kees is veel leuker voor de kinderen.
Sintjournaal blijf ik volgen, en over twee weke dobbelen,maar verder is het verleden tijd hier.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:maZZelen schreef op 17 november 2012 @ 13:33:

Ik vond Bram een narrige ouwe knar als Sinterklaas. Kees is veel leuker voor de kinderen.Wat? Wat? Gaan we Bram nu beledigen hier? Bram is mijn HELD!
Ik denk ook dat Bram leuk was voor ons, oude kinderen, maar dat Kees wel iets gezelliger is voor de kleine kinderen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zit net online wat kranten te lezen en wat ik dan altijd jammer vind is, dat je altijd Maxima en de kinderen heel dicht bij de sint ziet staan.(foto's)

Leuk voor de kinderen maar er zijn nog duizenden die dat zouden willen.

Hoe bedoel je bevoorrecht.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Er gingen geruchten dat een groepering die tegen sinterklaas is zijn baard wilde aftrekken vandaag. Denk dat daarom de agent naast het paard loopt.

En het was heel heel heel druk. Waren er al om 9 uur en toen was het al druk.
quote:pepexx schreef op 17 november 2012 @ 15:54:

Zit net online wat kranten te lezen en wat ik dan altijd jammer vind is, dat je altijd Maxima en de kinderen heel dicht bij de sint ziet staan.(foto's)

Hoe bedoel je bevoorrecht.Die foto op telegraaf.nl is toch helemaal niet in Roermond? Vind het raar dat die foto bij de kop over die intocht staat.
Bram heeft een boek geschreven over zijn Sint tijd, als Klazoloog. stukjes van gelezen, lijkt me geweldig.

Hij verklapte dat Sint ook wel geheimpjes heeft en soms de meisjespieten tietenpieten noemde...hahaha

Zal vast sommige mensen tegen het borst stuiten, maar ik hou er wel van.
quote:pepexx schreef op 17 november 2012 @ 15:54:

Hoe bedoel je bevoorrecht.Sjonge wat klink je zuur. Ze hebben ook zat nadelen van het leven in die gouden kooi hoor. Mogen ze er af en toe ook een voordeeltje van hebben?
Jaaaaaaa Bram bij Paul zo!
En niet als Sinterklaas!
quote:Ivetje schreef op 17 november 2012 @ 16:11:

[...]

Die foto op telegraaf.nl is toch helemaal niet in Roermond? Vind het raar dat die foto bij de kop over die intocht staat.Die foto was bij de intocht in Scheveningen. Inderdaad beetje lullig voor Roermond, waar tenslotte de echte Sint arriveerde, maar wel leuk dat ze hier is gebleven in plaats van naar de officiele intocht te gaan.
quote:isadoro schreef op 17 november 2012 @ 13:21:

Vind burgemeester leuk. Hij is de enige amateur in het spel en doet gewoon leuk mee.Ik heb bewondering voor die burgemeester. Ik had Jeroen allang gezegd op te houden met zeiken over dat paard. Of erger nog, een klap voor zijn bek gegeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven