Sinterklaasintocht 2012
zaterdag 17 november 2012 om 21:24
Ik vond eigenlijk alles leuk!
Sinterklaas doet het super. Ik vind hem lief voor de kinderen. En die grap met de spiegel; even kijken of mijn mijter goed zit!
Tuurlijk was Bram ook geweldig, maar dat doet niets af aan deze.
Die burgemeester vond ik leuk. Ga er maar eens voor staan, voor zoveel mensen als amateur.
Dolores en Jeroen, Dieuwertje. Kortom ik heb een geslaagde dag gehad!.
Sinterklaas doet het super. Ik vind hem lief voor de kinderen. En die grap met de spiegel; even kijken of mijn mijter goed zit!
Tuurlijk was Bram ook geweldig, maar dat doet niets af aan deze.
Die burgemeester vond ik leuk. Ga er maar eens voor staan, voor zoveel mensen als amateur.
Dolores en Jeroen, Dieuwertje. Kortom ik heb een geslaagde dag gehad!.
zaterdag 17 november 2012 om 21:34
quote:potsiedikkie schreef op zaterdag 17 november 2012 16:20 Bram heeft een boek geschreven over zijn Sint tijd, als Klazoloog. stukjes van gelezen, lijkt me geweldig.
Hij verklapte dat Sint ook wel geheimpjes heeft en soms de meisjespieten tietenpieten noemde...hahaha
Zal vast sommige mensen tegen het borst stuiten, maar ik hou er wel van. Ik heb dat boek, en ik vind het echt prachtig!
Hij verklapte dat Sint ook wel geheimpjes heeft en soms de meisjespieten tietenpieten noemde...hahaha
Zal vast sommige mensen tegen het borst stuiten, maar ik hou er wel van. Ik heb dat boek, en ik vind het echt prachtig!