Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Wie is Tony?
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 12 april 2017 @ 20:54:

[...]



Sowieso trouwen ze heel snel en heel jong. Dus het kan op veel meer vlakken dan het seksuele niet blijken te klikken.Ja precies. En als ze slim zijn leren ze de zichtbare kant eerst kennen.
Tony komt onbetrouwbaar over of op zijn minst als een vat dat te klein is voor de hoeveelheid hormonen die er inzitten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 20:56:

Wie is Tony?De verloofde van Mykeltie
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 12 april 2017 @ 20:56:

Ik vind dat kalige hoofd en die wildgroeibaard bij Caleb maar lelluk.Het is echt zo'n wildman en/of boer. Ik vind die andere dochter wel echt leuk, vlotte meid. Hoe heet ze ook weer, die met hem gaat trouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caketopper schreef op 12 april 2017 @ 20:58:

Tony komt onbetrouwbaar over of op zijn minst als een vat dat te klein is voor de hoeveelheid hormonen die er inzitten...Ja dat is het, hij komt onbetrouwbaar over op de een of andere manier.
quote:hollandstheemutsje schreef op 12 april 2017 @ 21:00:

[...]



Ja dat is het, hij komt onbetrouwbaar over op de een of andere manier.



Hij hoort Kody aan (die voor de bruiloft gaat betalen?), lacht hem in zijn gezicht uit en verbergt zijn respectloze blik door een halve krop sla naar binnen te werken.



Het zal he aanstaande schoonzoon zijn...
Alle reacties Link kopieren
Kody heeft toch al een dagtaak met iedereen aanhoren en aandacht geven??!!
Wat zal die kody moe zijn 's avonds. Al dat gezeur moeten aanhoren en altijd maar de lieve vrede moeten bewaren .

Soms is het fijn om helemaal uit je plaat te kunnen gaan.
Weet iemand wanneer dit herhaald wordt ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Mariah gelijk heeft als ze zegt dat Mery ervan door wilde gaan als de persoon echt was geweest.
quote:hollandstheemutsje schreef op 12 april 2017 @ 21:15:

Ik denk dat Mariah gelijk heeft als ze zegt dat Mery ervan door wilde gaan als de persoon echt was geweest.Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 21:10:

Wat zal die kody moe zijn 's avonds. Al dat gezeur moeten aanhoren en altijd maar de lieve vrede moeten bewaren .

Soms is het fijn om helemaal uit je plaat te kunnen gaan.



Zou hij ook ergens een eigen plek hebben? Dat je even rust hebt?

Ruimte genoeg daarvoor lijkt me, in die grote huizen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 12 april 2017 @ 21:14:

Weet iemand wanneer dit herhaald wordt ?Woensdagmiddag?? Weet het niet zeker.
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 21:10:

Wat zal die kody moe zijn 's avonds. Al dat gezeur moeten aanhoren en altijd maar de lieve vrede moeten bewaren .

Soms is het fijn om helemaal uit je plaat te kunnen gaan.Niet als je zo'n suffe sul bent als Kody.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tony eng, en totaal niet oprecht.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 12 april 2017 @ 21:14:

Weet iemand wanneer dit herhaald wordt ?Ik heb vanmiddag de vorige afleveringen gezien.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Zullen ze daar dan niet echte ruzies hebben met geschreeuw en gegooi met deuren? Door die ruzies worden juist de meeste dingen duidelijk en opgelost. Met suf gepraat wordt niet zoveel opgelost.
Ik moet zeggen ik ben het lang niet altijd met kody eens, maar hoe hij dat hele catfish verhaal bekijkt, dat doet ie goed vind ik. Beseffen dat zulke fouten menselijkheid zijn waar meerdere schuld hebben. Hoe zien jullie dat?



Hun dochter daarentegen. Hoe kan je een vader met 4 vrouwen hebben en vervolgens boos zijn op je eigen moeder omdat ze gevoelens heeft voor een tweede persoon?
quote:Solomio schreef op 12 april 2017 @ 21:27:

[...]



Ik heb vanmiddag de vorige afleveringen gezien.Dankjewel !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist wel dat Kody op een heel fijne manier met mensen praat, maar ja ik ben dan ook een softie
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 12 april 2017 @ 21:30:

Ik moet zeggen ik ben het lang niet altijd met kody eens, maar hoe hij dat hele catfish verhaal bekijkt, dat doet ie goed vind ik. Beseffen dat zulke fouten menselijkheid zijn waar meerdere schuld hebben. Hoe zien jullie dat?



Hun dochter daarentegen. Hoe kan je een vader met 4 vrouwen hebben en vervolgens boos zijn op je eigen moeder omdat ze gevoelens heeft voor een tweede persoon?ja psies
Ik ben geen softie

Als wij hier ruzie hebben, hebben we echt ruzie, maar daarna hebben we een goedseks gesprek en is alles weer opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 12 april 2017 @ 21:30:

Ik moet zeggen ik ben het lang niet altijd met kody eens, maar hoe hij dat hele catfish verhaal bekijkt, dat doet ie goed vind ik. Beseffen dat zulke fouten menselijkheid zijn waar meerdere schuld hebben. Hoe zien jullie dat?



Hun dochter daarentegen. Hoe kan je een vader met 4 vrouwen hebben en vervolgens boos zijn op je eigen moeder omdat ze gevoelens heeft voor een tweede persoon?

Ik vind dat Kody enge ogen heeft. Ik wil een hekel aan hem hebben, met z'n 4 vrouwen.

Maar ik ben het met je eens dat hij dit goed doet. Ik vind hem sowieso sympathiek.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 21:28:

Zullen ze daar dan niet echte ruzies hebben met geschreeuw en gegooi met deuren? Door die ruzies worden juist de meeste dingen duidelijk en opgelost. Met suf gepraat wordt niet zoveel opgelost.Hier wordt alles opgelost met 'suf' gepraat. Ruzie lost m.i. weinig op.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven