Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
quote:Solomio schreef op 12 april 2017 @ 21:34:

[...]



Hier wordt alles opgelost met 'suf' gepraat. Ruzie lost m.i. weinig op.Hier proberen we naar dat punt toe te werken.
Tony lijkt op een oompa loompa
Alle reacties Link kopieren
haha
Alle reacties Link kopieren
o ik moest lachen om yellowlemon, sorry cupcakegirl
Van wie is die baby ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 12 april 2017 @ 21:49:

Van wie is die baby ?Ik denk van Robyn en Kody?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mykelti egoïstisch bezig door zo snel op haar zus te willen trouwen.
Ik vind het dan wel weer sneu dat ze die bruiloft o.a. een probleem vinden omdat een andere dochter ook die zomer trouwt. Wat had je dan verwacht met zoveel kinderen?
Haha twee totaal verschillende meningen.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja. Nou ja ze kan toch wel langer dan 2 maanden wachten was mijn idee. Zo neemt ze aandacht weg van de bruiloft van Maddy en ontneemt ze zichzelf de volle aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Meri zo'n jankerd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:hollandstheemutsje schreef op 12 april 2017 @ 20:50:

Lijkt me klote als het dan op seksueel gebied niet klikt na het huwelijk, want dan zit je wel aan die gozer vast.Scheiden...
Alle reacties Link kopieren
quote:hollandstheemutsje schreef op 12 april 2017 @ 21:15:

Ik denk dat Mariah gelijk heeft als ze zegt dat Mery ervan door wilde gaan als de persoon echt was geweest.Idd, Mariah is de enige die geen oogkleppen opheeft en precies weet hoe de vork in de steel zit. Triest dat ze dit van zo dichtbij heeft meegemaakt. Snap best dat ze boos is op haar moeder.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik vind die kody een dramaqueen.

Hij voed zijn ego met al die vrouwen en zijn pedagogische gelul.

Gruwel van die man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Kody dat gesprek met Mariah nou eens een keer goed aangepakt heeft.
Life is always rocky when you're a gem.
En dat een van die vrouwen nu gevoelens heeft voor een ander is ook geen reden om boos te worden lijkt mij. Maar kun je afleveringen terug kijken? Ik keek.. En opeens was het afgelopen toen ik dingen moest doen.
Wat een gezeur dat bij die psycholoog.
Ik vind het dan toch wel weer shockerend dat die twee zo'n slechte relatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 12 april 2017 @ 22:11:

Ik vind het dan toch wel weer shockerend dat die twee zo'n slechte relatie hebben. Ja, dat ze elkaar niet eens gedag zeiden als ze allebei het vuilnis buiten zetten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 22:10:

Wat een gezeur dat bij die psycholoog.

Ik gok dat jij gesprekken bij een psych sowieso gezeur vindt?

Ik vind het juist heel goed dat ze aan zichzelf willen werken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:himalaya schreef op 12 april 2017 @ 22:12:

[...]





Ja, dat ze elkaar niet eens gedag zeiden als ze allebei het vuilnis buiten zetten..



Ik vind het dan wel weer dapper, dat ze dat zo laten zien. En niet het hele happy pappy plaatje groot proberen te houden.



Aan de andere kant denk ik, als ze dit Ok vinden om te laten zien, zou er dan stiekem nog niet veel meer spelen.
quote:Lampie1986 schreef op 12 april 2017 @ 22:06:

Ik vind die kody een dramaqueen.

Hij voed zijn ego met al die vrouwen en zijn pedagogische gelul.

Gruwel van die man.Paternalistische zak inderdaad. Met zijn genavelstaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 12 april 2017 @ 22:12:

[...]





Ja, dat ze elkaar niet eens gedag zeiden als ze allebei het vuilnis buiten zetten..Idd, wist wel dat ze een slechte band hebben maar dit gaat wel heel erg ver. Kan me niet voorstellen dat je je dan wel comfortabel voelt om je kinderen bij de ander achter te laten als een van de twee gaat werken. Ik vind het dan weer wel mooi om te zien dat ze zo toegewijd zijn aan het geloof of polygamie dat ze eraan willen werken en bij elkaar blijven.
Life is always rocky when you're a gem.
Kijkt er nog iemand?



Wat vinden jullie van dat catfish verhaal van Meri?

Volgens mij heeft die vrouw zitten cyberseksen als een dolle of zo, zo voorzichtig als ze formuleert wat ze met die catfish besprak.



En dan de verloofde van Mykelti, Tony, pfffffff.....kan me voorstellen dat Christine en Kodi haar liever niet met hem zien trouwen. Ik was ook niet blij geweest.
Ik weet niet wat ik van dat verhaal van Meri vind. Beetje dom maar verder niet zoveel denk ik. Ik kan me helemaal voorstellen dat je eens buiten de deur gaat kijken als je man vooral bezig is met zijn andere vrouwen en baby's en kinderen die niet van jou zijn... Tuurlijk, daar heeft ze zelf voor gekozen, maar ik kijk er niet van op dat (bepaalde aspecten van) dat leven haar opbreken.

Tja, en de manier waarop ze het heeft gedaan is niet zo handig natuurlijk maar een minnaar nemen gaat weer minder makkelijk als er de hele tijd camera's op je gericht staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven