Entertainment alle pijlers

smakeloze reclamespot

27-01-2009 10:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.

Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.

In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.

Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
grappig, ik had precies hetzelfde bij deze commercial, ik vind m ook heel naar.
Die stomme reclames over lenen.. Vreselijk iritant en nep!
Dat stomme zwarte schaap vind ik zo irritant!
carspotter en alles wat daar op lijkt, Ohra met Bassie! Dat zijn momenteel de meest irritante voor mij. En we spelen thuis altijd een reclamespel, wie het eerste de recalme herkent......:-(
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja wat een achterlijke reclame is dat. Dochter: 'Wat doen die mensen mama? Is dat leuk?'

Don't try this at home enzo.
O en dan dat mokkel wat haar vriesvak inkruipt om spinazie te halen. Ook zo dom.
De nieuwe Heineken daarentegen erg grappig:

http://nl.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY
Alle reclames over maandverband, wasverzachter/wasmiddel en de wonder-schoonmaakmiddelen.
Ik had precies dezelfde associatie
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh, en dat jongetje dat op de wc zit en dan een papier onder de deur doorschuift (in een perfect handschrift!) dat de One Touch op is. Slaat helemaal nergens op.
heb 'm nog niet gezien, maar controversieel spreekt mij doorgaans meer aan dan al die suffe saaie 13 in 'n dozijn reclames

heb 't meest 'n hekel aan alles wat gaat over lenen, wasmiddelen, maandverband, schoonmaken etc.
Nee en dan dat labradorpuppy altijd in wcpapier reclame. Moet je je reet nou met dat beestje afvegen?
quote:Star schreef op 27 januari 2009 @ 10:57:

Nee en dan dat labradorpuppy altijd in wcpapier reclame. Moet je je reet nou met dat beestje afvegen?
ik vind die aankondigingen voor Tineke Schouten ook ver-schrik-ke-lijk! Geen reclame, maar ik zap weg!
quote:Leaf schreef op 27 januari 2009 @ 10:54:

Oh, en dat jongetje dat op de wc zit en dan een papier onder de deur doorschuift (in een perfect handschrift!) dat de One Touch op is. Slaat helemaal nergens op.

Bovendien heeft dat Aziatische jongetje van One Touch altijd een andere moeder. Wordt hij steeds hergeadopteerd? Hij heeft er al drie gehad: een biologische moeder zo op het zicht, een brunette en een blonde.

En dat weet ik terwijl ik geen TV heb
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
over het algemeen is alle reclame ontzettend vervelend ( behalve als je naar de wc moet tijdens een spannende film ahhah) Maar die reclame van Lactacyd is echt het toppunt, vreselijk
maar hij was wel origineel love2dance hoor!
Bij jou nick Love2dance, moet ik overigens aan die klotereclame met Nicole Kidman denken.
Die achterlijke radio reclame van PTT post.

Of je als arm, zielig, sneu huismoedertje jezelf wel eens tegen knuffels hoort praten als je kinderen naar school zijn.

En als je dat doet moet je dan maar bij de PTT als postbesteller gaan werken..

ik vind het zo denigrerend!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
hahah die ken ik dan weer niet star...ik zal er eens op letten
Chanel nr 5, roept ze: I love to dance, met dat zeikerige stemmetje van haar.
Cilit BANG! En het vuil is weg!

:puke:
En eh:

GEEEEEEEK op BLOEMEHHHHH!!!!!

Vriend en ik gillen dan altijd: HOOOUUU JE BEHEEEK!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Mogen radio-commercials ook??

Hoest...hoest.....hoest....hoest.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven