smakeloze reclamespot
dinsdag 27 januari 2009 om 10:32
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
dinsdag 27 januari 2009 om 10:41

dinsdag 27 januari 2009 om 10:52

dinsdag 27 januari 2009 om 11:01
quote:Leaf schreef op 27 januari 2009 @ 10:54:
Oh, en dat jongetje dat op de wc zit en dan een papier onder de deur doorschuift (in een perfect handschrift!) dat de One Touch op is. Slaat helemaal nergens op.
Bovendien heeft dat Aziatische jongetje van One Touch altijd een andere moeder. Wordt hij steeds hergeadopteerd? Hij heeft er al drie gehad: een biologische moeder zo op het zicht, een brunette en een blonde.
En dat weet ik terwijl ik geen TV heb
Oh, en dat jongetje dat op de wc zit en dan een papier onder de deur doorschuift (in een perfect handschrift!) dat de One Touch op is. Slaat helemaal nergens op.
Bovendien heeft dat Aziatische jongetje van One Touch altijd een andere moeder. Wordt hij steeds hergeadopteerd? Hij heeft er al drie gehad: een biologische moeder zo op het zicht, een brunette en een blonde.
En dat weet ik terwijl ik geen TV heb
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 27 januari 2009 om 11:08
Die achterlijke radio reclame van PTT post.
Of je als arm, zielig, sneu huismoedertje jezelf wel eens tegen knuffels hoort praten als je kinderen naar school zijn.
En als je dat doet moet je dan maar bij de PTT als postbesteller gaan werken..
ik vind het zo denigrerend!!
Of je als arm, zielig, sneu huismoedertje jezelf wel eens tegen knuffels hoort praten als je kinderen naar school zijn.
En als je dat doet moet je dan maar bij de PTT als postbesteller gaan werken..
ik vind het zo denigrerend!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!