smakeloze reclamespot
dinsdag 27 januari 2009 om 10:32
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?

maandag 2 februari 2009 om 15:00
De eerder genoemde Always reclame 'have a happy period' vind ik het allerergste. Inderdaad, mannen zouden eens het idee kunnen krijgen dat het allemaal wel meevalt. En ik heb helemaal geen zin om me tijdens die dagen geforceerd gelukkig te gaan voelen, ik vind het een prima excuus om lamlendig rond te hangen en me extra vol te gooien met chocola!

zondag 8 februari 2009 om 19:29
Nou ja, ik ken dus iemand die de prijs van haar huis heeft opgezocht op zo'n site die beweert alle huizenprijzen te hebben. En die prijs was te laag... en toen heeft ze een bericht gestuurd dat het niet klopte, want ja je weet nooit wie daar zijn info vandaan haalt.... maar die site reageert maar niet.... hoe serieus kun je zulke domme sites nou nemen vraag ik je?!