Entertainment alle pijlers

south park is

20-11-2011 15:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lachen, gieren, brullen
The Simpsons vind ik trouwens ook heel goed!
Ja leuk! Vooral die persiflages van bekende mensen vind ik steengoed.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 november 2011 @ 19:10:

En die met Michael Jackson.It's ignorant
Onwijs leuk! Heb alle seizoenen op dvd staan hier, hilarisch! Ik vind het zo leuk, omdat er sltijd een dieper liggende gedachte achter zit en het dus niet alleen maar platte humor is. En ik ben gewoon helemaal weg van Butters, die is zo schattig

Leukste aflevering blijf ik toch die met Casa Bonita vinden, Butters zingend in de schuilkelder. Heerlijk! En Pandemic (zo heet ie volgens mij) met de peruaanse panfluitbandjes die worden opgepakt en dan de invasie van cavia's! Maar ik vind vooral die cavia's heel schattig, met dat bijenpakje enzo haha!
South park is gay ook geweldige aflevering en de humancentipad

The simpsons is ook leuk! Family guy moet verboden worden!!
Vanavond de southpark jersey aflevering gezien. Haha, die snooky was levensecht!
quote:Mrsje schreef op 20 november 2011 @ 18:54:

is echt vreselijk na de zoveelste herhaling op comedy central en de zoveelste marathon. GEEF ME LEUKERE SERIES!!!! Community! Is ook op comedy central
Ben op het moment een heel oud seizoen aan het bekijken en sta er verbaasd over dat bijna elke aflevering nog steeds zo ontzettend raak is.

South Park is vlijmscherpe, niets-ontziende satire op de samenleving. Van goths tot de antirooklobby, tot zwarte gangs, tot mormonen, alles wordt door de gehaktmolen gedraaid. Bijna elke aflevering heeft tenminste een 'proestmoment' voor mij. Het is intelligent en puberaal tegelijk.

Heb indertijd ook de film in de bioscoop gezien, moet nog altijd lachen als ik aan het Unclefucker lied terugdenk.

Ik vind South Park nog steeds fucking awesome, dude.
Zo eens met jouw post (9.56) Pompadoer, ik had het niet beter kunnen omschrijven! Geweldige episodes zijn die met Mel Gibson, Stan die mee doet met Whale Wars en die over de Crips met Jimmy en Timmy. Maar eigenlijk zijn alle afleveringen leuk.
quote:voodoochild schreef op 20 november 2011 @ 22:30:

Vanavond de southpark jersey aflevering gezien. Haha, die snooky was levensecht!"He's starting to look like he's from Jersey, his skin is turning orange!"
Ik vind Southpark echt wel leuk. Waar ik een gruwelijke hekel aan heb is Family Guy, jakkes. Al die afgehakte ledematen enzo.
quote:xdienx schreef op 21 november 2011 @ 10:15:

[...]

"He's starting to look like he's from Jersey, his skin is turning orange!"
Pandemic is echt heel goed en die ene dat Butters denkt dat hij bi is, pray the gay away!
I luv it!
Man Bear Pig!
En die aflevering waarin Butters moet doen alsof hij ballen aan zijn kin heeft om in een reality show te komen.
Ik wil het zo graag terug kijken maar dan wel met ondertiteling! Weet iemand een site? Want ik kan het niet vinden
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 november 2011 @ 19:10:

Die aflevering over Scientology met Tom Cruise en John Travolta is geweldig. En die met Michael Jackson.

Dat is The Jeffersons

Die aflevering met de mormonen vind ik trouwens ook leuk, vooral dat liedje!!
Aflevering met awesome-o blijft leuk!

En de nieuwe met cartman en n moeder in de ipad store.. Tranen van het lachen..
Common sense is not so common.
Voltaire
Of die ene dat cartman zit te wachten op het uitkomen van die nieuwe spelcomputer (volgens mij de wii). Dan wil ie gaan tijdreizen en na een heleboel gedoe is ie terug in de tijd gegaan en moet ie nog langer wachten :')

Maar Butters blijf ik het liefst vinden, die is zo naief haha! En zo schattig
Ik wil Kenny adopteren, vind dat toch zo'n schatje, haha.
quote:sitha schreef op 22 september 2012 @ 11:58:

Ik wil Kenny adopteren, vind dat toch zo'n schatje, haha.

Spuit elf...

'Dum, dum, dum, dum dum..'
Als je Southpark niet leuk vindt, dan heb je geen gevoel voor humor. Het is gewoon geniaal. Absoluut niet kinderachtig of oppervlakkig.

'Cartman finds love' is een van de nieuwste en beste afleveringen. 'The List' vind ik ook erg goed.
Canada on strike' vind ik ook geweldig.

We want................. money.

Of "I'm not your pal, buddy"; I'm not your buddy, friend. I'm not your friend, pal.
Toevallig is het nu South Park weekend op comedy central en we hebben ze bijna allemaal op dvd en toch zijn we het aan het kijken. Blijf het fantastisch vinden, al vind ik de nieuwe afleveringen minder grappig op de een of andere manier.

Butters is ook mijn favoriet. Of eigenlijk een gedeelde plaats met Cartman, die is natuurlijk fantastisch.

Ik ben er een paar jaar geleden ook finaal ingestonken toen Comedy Central aankondigde dat ze The Real Southpark uit gingen zenden met echte mensen. Bleek een 1 april grap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven