Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2019 15:28
Misschien is die nieuwe serie ook best te pruimen. HBO maakt doorgaans geen troep. En GRRM schrijft er ook aan mee, heb ik begrepen.
Als hij nou eens gewoon aan zijn boeken gaat schrijven -_-
Eidde schreef:
12-08-2019 10:32
En ook nooit meer zoiets. Dit was echt uniek.
Precies. Dus een prequel is wel aardig hoor, maar het is geen GoT.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-08-2019 15:28
Misschien is die nieuwe serie ook best te pruimen. HBO maakt doorgaans geen troep. En GRRM schrijft er ook aan mee, heb ik begrepen.
Het gaat echter wel over een heel andere setting dus vraag me af of we überhaupt veel politieke intriges krijgen. Het zou toch meer met de First of Men te maken hebben en de creatie van de WW?



Zou zelf wel graag een miniserie of Roberts Rebellion willen zien. Er zijn toch nog wel veel vragen onbeantwoord/ invalshoeken waar je wel wat mee kan.

Thee Conquest of Westeros ook wel trouwens.
Zou best kunnen dat we dat nog krijgen, als deze prequel een succes is. Ze hadden het over drie spin-offs.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet tippen aan hoor, maar wel voor mij de runner up: Deadwood. FanTasTisch. De dialogen, de karakters, het op waargebeurde feiten gebaseerde verhaal. Maar vooral de dialogen (kijken met Engelse ondertiteling) . Pareltje.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
12-08-2019 16:56
Het gaat echter wel over een heel andere setting dus vraag me af of we überhaupt veel politieke intriges krijgen. Het zou toch meer met de First of Men te maken hebben en de creatie van de WW?



Zou zelf wel graag een miniserie of Roberts Rebellion willen zien. Er zijn toch nog wel veel vragen onbeantwoord/ invalshoeken waar je wel wat mee kan.

Thee Conquest of Westeros ook wel trouwens.

Met Ned Stark :heart:
I wanna live my life with the volume full!
Kit Harington als Wolverine? :hihi:

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67367


Edit: geen Wolverine, maar Black Knight:

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67382
:hello:

Game of Thrones-opvolger 'House Targaryen' binnenkort een feit?
Peter Dinklage heeft weer een Emmy gewonnen voor zijn rol in GoT. Hij had er volgens mij al drie.

De rest van de cast greep naast de prijzen.
Ik kwam nog een geinig weetje tegen. De actrice die de bruid van Robb Stark speelde, is de kleindochter van Charlie Chaplin. Wisten jullie dat?


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
06-10-2019 13:36
Ik kwam nog een geinig weetje tegen. De actrice die de bruid van Robb Stark speelde, is de kleindochter van Charlie Chaplin. Wisten jullie dat?


Afbeelding
Ja, wist ik :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Yes, wist ik!

Wisten jullie ook dat ze een hele goede casting hebben gedaan voor dit oma/kleindochter paar?
Is echt net familie

Afbeelding
Die Diana Rigg was ooit een Bond girl, dat weet ik nog wel. En ze zat in die serie The Avengers.

Afbeelding
Mooi is dat. GoT moest afgeraffeld worden (HBO wilde eigenlijk nog een seizoen) omdat de schrijvers aan de slag moesten met hun nieuwe Star Wars project. Nu blijkt dat project niet door te gaan. Eikels. :@

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68469
WTF. Die prequelserie waar ze al ik weet niet hoe lang mee bezig zijn (over de First Men en Children of the Forest) gaat niet door!
In plaats daarvan richten ze zich op de serie over de Targaryens.

HBO schrapt Game of Thrones prequelserie met Naomi Watts!
HBO maakt Game of Thrones: House of the Dragon!
Wanneer komt nu het zesde seizoen op RTL?

Maar vanmorgen iets gehoord over een SPLITOFF van de serie.
Ik kon het alleen niet goed verstaan. Iets met Dragons.

Maar ik ben er niet meer mee bezig. Ik wil alleen het seizoen 6 kijken.
Ik weet nu al niet meer waar seizoen vijf is gebleven.

O nee..... nu weet ik het weer. :'(
Alle verhaallijnen hebben een interessante wending genomen in de serie.
Ik geloof het verder wel.
De ballen van LINGO... Het zijn de kleuren uit de ballenbak van de IKEA. Is nu op SBS6. H6 is andere worst jr. Drinkt edel bier en geen Freddy. Gewoon edelman Jan.
Die is er ook niet meer. Was een potentiële ziektekiemen voor de (aller)klein(st)e draken. Is als aantal ook onoverzichtelijk en onvoorspelbaar. :there:
Alle reacties Link kopieren
Zo!
Eindelijk het laatste seizoen gekeken.
Al die tijd dit topic vermeden, en het was echt ver weggezakt, dus ik moest flink zoeken.
En toen alle pagina's gelezen over het laatste seizoen.
Leuk om alle commentaren te lezen, het komt weer allemaal naar boven.

Ik hoorde wel al dat veel fans dit seizoen niet goed vonden, maar ik heb dat naast me neer gelegd. Ik zou het wel zien.
En ik vond het best een goed seizoen.
De eerste seizoenen vond ik over het algemeen beter.
Vooral het eerste seizoen.

Ik denk dat ik de hele serie binnenkort overnieuw ga kijken. Dan vallen er vast veel stukjes op zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Om eerlijk te zijn mis ik deze serie best wel.
Heb eergisteren nog The Long Night (afl 3) teruggekeken en deze is wel enorm indrukwekkend zeg (net als de soundtrack).
De afleveringen daarna vind ik toch wel minder helaas.
De laatste aflevering is wel redelijk mooi afgewerkt trouwens.
Toch wel erg jammer dat GoT is afgelopen.
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe serie House of the Dragon.
Alle reacties Link kopieren
Ik las over spin offs, maar die zijn niet met de castleden van Game of Thrones?
Dat is jammer!

Het went ook wel weer geen Game of Thrones meer.
Tegen het eind van ieder seizoen baalde ik dat het bijna afgekopen was. Maar een maand na afloop was het ook weer uit mijn systeem zeg maar.

Maar dit was wel de beste serie ooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het laatste seizoen wel een teleurstelling eigenlijk. De eerste seizoenen vond ik echt geweldig. Ik was zo verslaafd aan deze serie , niet normaal. Ik had dat ook wel met de serie Outlander, maar naarmate de seizoenen vorderen van deze serie is het eigenlijk niet geweldig meer. Ben het wel eens met bartjes dat GOT de beste serie ooit is.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
30-04-2020 00:08

Maar dit was wel de beste serie ooit.
Eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven