Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
AliM schreef:
12-09-2019 08:26
Die moet daar toch ook een dagtaak aan hebben, want het merendeel reageerde negatief op het plan voor een real-life soap. Maar goed dat ze hier niet komt, ze zou een hartverzakking krijgen.
Dat weten we niet hè of ze hier ook mee leest :proud:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
12-09-2019 08:29
Dat weten we niet hè of ze hier ook mee leest :proud:
Nou Eliza, als je hier meeleest: Waarop zouden wij jaloers moeten zijn? Op dat dorre stuk zand? Op die vent van je?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die reacties onder de post over de reallife soap knetteren over en weer. Daar maakt Elisa geen goede beurt mee.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen vragen naar een reality serie, waarin 'zij' centraal staan.
Aldus de fam. Rutten.
Uiteraard is de term 'veel mensen' een breedt begrip.
Is dat 20 man, of 200.000 man??
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
12-09-2019 10:46
Veel mensen vragen naar een reality serie, waarin 'zij' centraal staan.
Aldus de fam. Rutten.
Uiteraard is de term 'veel mensen' een breedt begrip.
Is dat 20 man, of 200.000 man??
Nou ja bij mij vraagt niemand erom. Van 0 naar 3 is dus al een flinke toename. Maar dat rechtvaardigt bij lange na geen eigen realityserie.
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
12-09-2019 08:32
Nou Eliza, als je hier meeleest: Waarop zouden wij jaloers moeten zijn? Op dat dorre stuk zand? Op die vent van je?
en dan ze ik alle positieven roepen dat die negatievelingen geen leven hebben en daarom op fb zitten. alleen om onbekenden af te kraken. en dan heb ik de neiging om te zeggend at ze zelf ook niet veel leven hebben omdat ze daar zitten om een onbekende de hemel in te prijzen (ik heb ook geen leven, ik lees mee)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Pindakaasjes schreef:
12-09-2019 10:46
Veel mensen vragen naar een reality serie, waarin 'zij' centraal staan.
Aldus de fam. Rutten.
Uiteraard is de term 'veel mensen' een breedt begrip.
Is dat 20 man, of 200.000 man??
Ik denk net zoveel als er naar hun feestje kwamen?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
12-09-2019 11:59
en dan ze ik alle positieven roepen dat die negatievelingen geen leven hebben en daarom op fb zitten. alleen om onbekenden af te kraken. en dan heb ik de neiging om te zeggend at ze zelf ook niet veel leven hebben omdat ze daar zitten om een onbekende de hemel in te prijzen (ik heb ook geen leven, ik lees mee)
Daarom reageer ik ook niet op facebook, omdat Eliza niet weet hoe snel ze mijn reactie moet verwijderen (en natuurlijk reageer ik ook niet omdat ik natuurlijk een imago op te houden heb ofzow)
Alle reacties Link kopieren
Real life om nog meer geld binnen te krijgen van naieve kijkers en niet door doordacht ondernemerschap..ze moeten zich schamen
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou het wel leuk vinden een reality van hun.....niet zozeer om hen...maar meer voor beelden van Spanje...plus meten we een beetje in de gaten houden dat ze het authentieke van Spanje niet te veel verknalt met dat hosvolk in Polopos.
Verder vond ik haar erg vermakelijk....ik ergerde me dan niet zo als de meeste...maar het is wel een karikatuur voor vermakelijke tv.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk hoop ik dat ze volgend jaar weer voor Spanje gaan....ik heb een poging Olollai te kijken...maar vond het lang zo leuk niet.
Een dorp in Griekenland zou wel leuk zijn. Een vriendin van mij gaat altijd naar Samos en daar staan ook veel van dit soort onbewoonde panden.
redbulletje schreef:
13-09-2019 08:47
Een dorp in Griekenland zou wel leuk zijn. Een vriendin van mij gaat altijd naar Samos en daar staan ook veel van dit soort onbewoonde panden.
Oh ja dat lijkt me ook leuk , mail
even naar RTL ;)
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
13-09-2019 13:38
Oh ja dat lijkt me ook leuk , mail
even naar RTL ;)
Taalbarriere is te groot bij Grieks, ander alfabet ook.
Maar je weet het nooit, mij zou het ook boeien.
whateverever schreef:
13-09-2019 13:40
Taalbarriere is te groot bij Grieks, ander alfabet ook.
Maar je weet het nooit, mij zou het ook boeien.
Ah joh Spaans sprak ook maar amper iemand 🤣
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
13-09-2019 13:42
Ah joh Spaans sprak ook maar amper iemand 🤣
Eens.
😂
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-09-2019 08:47
Een dorp in Griekenland zou wel leuk zijn. Een vriendin van mij gaat altijd naar Samos en daar staan ook veel van dit soort onbewoonde panden.
Ik heb op Corsica ook mooie verlaten panden gezien, taal Frans en een stuk groener dan Andalusie. Hebben ze trouwens geen last van de regen gehad daar?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen want het is ten Oosten van Málaga...maar meer de provincie Alicante en Valencia en volgend mij de Balearen hebben last gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh oh (sorry beetje enthousiast) ik ga maandag die richting op...en we willen echt wel even een kijkje nemen in Polopos...ben zo benieuwd.

Ik zal wel even bij Elisa de groeten van jullie doen....ga ik even gezellig met haar kirren....en not!
Ik ga het durrep bekijken...meer niet...als ik al iemand zou willen aanspreken zouden het eerder Thysa en Wijnand zijn en Donna en Mark. Een beetje de voor mij normaalste mensen.

Ik heb ook niks met Juani maar mensen reageren bij haar ook heel raar op haar Facebook.
Staat er een foto op dat ze met haar moeder in Nederland op een terras zit...merkt men op "Ga naar je man...helpen een leven op te bouwen"

Waar bemoeien mensen zich mee? Nogmaals "Note to myself: NOOIT MEEDOEN AAN EEN REALLIFE PROGAMMA!"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aan geen enkel tv programma meer mee willen doen in deze tijd.
Zelfs bij feel good programma's als boer zoekt vrouw, ik vertrek of heel Holland bakt, kun je zomaar achtervolgt en afgeslacht worden door social media. En daar is dit forum haast heilig bij hoor!
Maroeska uit hHb kreeg zelfs bedreigingen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
14-09-2019 08:05
Ik zou aan geen enkel tv programma meer mee willen doen in deze tijd.
Zelfs bij feel good programma's als boer zoekt vrouw, ik vertrek of heel Holland bakt, kun je zomaar achtervolgt en afgeslacht worden door social media. En daar is dit forum haast heilig bij hoor!
Maroeska uit hHb kreeg zelfs bedreigingen.
Dat.
Ik heb me voorgenomen nooit in welk programma dan ook op tv te komen, ook niet voor heel even. Ik hoop helemaal uit de media te kunnen blijven maar of dar lukt ? Ik hoop van wel.
Ja account we willen wel graag een gedetailleerd verslag hè
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
14-09-2019 08:29
Dat.
Ik heb me voorgenomen nooit in welk programma dan ook op tv te komen, ook niet voor heel even. Ik hoop helemaal uit de media te kunnen blijven maar of dar lukt ? Ik hoop van wel.
Smaken verschillen vond ik heel leuk. Tot dat er BN 'ers mee gingen doen😥. Zou ik aan mee willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Brabantsvrouwke schreef:
14-09-2019 08:44
Smaken verschillen vond ik heel leuk. Tot dat er BN 'ers mee gingen doen😥. Zou ik aan mee willen doen.
Dat mag.
Ik preek alleen voor eigen parochie.😀
Alle reacties Link kopieren
Brabantsvrouwke schreef:
14-09-2019 08:44
Smaken verschillen vond ik heel leuk. Tot dat er BN 'ers mee gingen doen😥. Zou ik aan mee willen doen.

Vond ik ook enig om te kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven